Ja. Een tijd geleden deed ik het nog zelf, maar mijn photoshop spoort niet meer :c Huil huil. En ik wil best graag een mooi onderschriftje voor Radiohoofd.
Vrijwilligers? XD
Vrijwilligers? XD
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Laatst aangepast door Radiohead op wo 7 dec - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
''(...)En de hoogte.. Ik hou van dunne onderschriftjes, dus zoiets als die van Nar of kleiner xD''
Eclips schreef:
Ja ik weet het het is niet zo mooi enzo, die van nar gaat mooier zijn, Zeker van maar op mijn laptop staat ook geen paint En mogt niet op de computer anders zou het beter zijn geweest. Maar ik heb het geprobeerd.
Neen, ik vind hem best mislukt.. En ik bedoelde photoshopNar schreef:Sorry, hier bewerk ik niet mee. Hier kun je gedonder mee krijgen omdat er een van de fotograaf op staat.Eclips schreef:
Ja ik weet het het is niet zo mooi enzo, die van nar gaat mooier zijn, Zeker van maar op mijn laptop staat ook geen paint En mogt niet op de computer anders zou het beter zijn geweest. Maar ik heb het geprobeerd.
Dat valt reuze mee joh!
Nevaeh schreef:If you want take this photo, you can do it ONLY as a reference for draw or collage with (!) changed (!) color.
Not for cut out.
Using photos without link to my gallery or web-site is forbidden!
Gekopieerd van d'r profiel :3
Ik heb ook héle mooie stocks gevonden hoor :3
Fawn schreef:If you want take this photo, you can do it ONLY as a reference for draw or collage with (!) changed (!) color.
Not for cut out.
Using photos without link to my galleryor web-site is forbidden!
Gekopieerd van d'r profiel :3
Ik heb ook héle mooie stocks gevonden hoor :3
» A L G E M E E N » Chillin' zone » Creatief » De nietschrijfsels » Gezocht: Onderschriftjesmaker =o
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum