dit topic is echt geniaal. vooral omdat het 10 voor 12 is en ik hier mooi even over na kan gaan denken.
want ten eerste; de ideale jongen/man bestaat niet. helaas. maar als we toch een beeld mogen scheppen ga ik me ook lekker uitleven. want ik ben best veeleisend
als ik nuchter ben wat betreft jongens.
ten eerste moet ie een stukje langer dan mij zijn, het liefst zoveel dat ie ook nog boven me uitsteekt als ik mn stiletto's aan heb. daarnaast moet ie wel een beetje breed zijn (als in; gespierd) en een mooie borstkas hebben. ja, dat vind ik belangrijk. want ik knuffel graag en dan moet je gewoon zo'n jongen hebben. verder knap ik echt af op lelijke schoenen, gewoon all stars ofzo, maar niet van de over-the-top sneakerzooi of weetikveel bergwandelschoenen, sokken in sandalen etc. hij mag niet te ijdel zijn, maar gewoon wel goed voor zichzelf zorgen, dus geschoren etc.
dan over het innerlijk. hij moet vooral tegen mij ochtendhumeur kunnen. want ik ben gruwelijk chagrijnig 's ochtends en als ik bij iemand blijf slapen waarschuw ik ook altijd en ik heb achteraf ook altijd spijt maar 's ochtends loop ik op alles en iedereen te schelden. verder moet 'ie wel een beetje een grote bek hebben, mag ie best een beetje brutaal zijn, voordat ik hem overschreeuw ofzo. daarnaast is humor altijd een belangrijke factor, we moeten samen kunnen lachen en ook gewoon een goed gesprek kunnen voeren zonder dat ik me niet op mijn gemak voel. oh en het allerbelangrijkste; hij moet me in de watten leggen. vooral in het begin. ik hou van aandacht, ik hou van lieve sms'jes de hele nacht door en awesome verassingen. ik wil behandeld worden als een prinsesje (oke misschien niet helemaal) want dat vind ik zo ongelofelijk fijn. en dat komt ook omdat ik zeker wil weten dat iemand van me houdt voordat ik me totaal in zo'n relatie kan storten, het is ook deels zelfbehoud hoor. zo ben ik ook best snel.. nou niet jaloers, maar gewoon onzeker over zulke dingen haha. dus ja, dan is het wel fijn dat alle aandacht naar mij gaat, zeker in het begin. later hoeft dat dan niet allemaal meer, als ik zeker ben van de relatie. oh en lekker ruiken is ook een punt.
oh en verder moet 'ie ook af en toe gekke buien hebben en een beetje debiel zijn en met mijn geschiftheid om kunnen gaan.
einde.