Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ideale jongen

+7
Rammstein
Kyanos
Nevaeh
Visual
Vanilla
Roach
Nanami
11 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ideale jongen Empty Ideale jongen za 10 dec - 6:54

Nanami

Nanami

Wat is jouw'n ideale jongen? of meisje :'D
Je mag een voorbeeld nemen, maar wel een beschrijving :')

Ikuto <'33
Iemand die je plaagt maar er voor je is wanneer je hem nodig hebt en iemand die nooit wat zou doen wat je écht niet zou willen.

2Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen za 10 dec - 7:07

Roach

Roach

Ha der denkt dan toch iemand aan me Razz

Quote van mij op Ws :)

Omdat ik een jongen ben en hetro mijn perfecte vriendin =)
Mooi Kontje :p
Haar maakt niet uit behalve Blauw en Paars enzo
Ogen maakt niet uit moet matchen met haar haar
Ongeveer even groot ben zelf 1.80 :p
Stijl
Niet lelijk ( ook al doe een kartonnen zak wonderen xd )
Persoonlijk: Lief
Geen grote bek
Humor
:)

3Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen za 10 dec - 7:14

Vanilla

Vanilla
VIP

Een lief persoon, die grappig is en je altijd aan het lachen kan maken, slim zou ook wel fijn zijn. En als ik een probleem hebt moet hij niet denken dat ik me aanstel, en niet met zijn ogen rollen enz eggen 'het zal wel' maar naar me luisteren, en me troosten. Hij moet niet opdringerig zijn, maar niet bang zijn om samen met mij onder zijn vrienden te komen. HIJ MOET VOORAL GEEN SCHOOTHONDJE ZIJN. En knap zou wel fijn zijn, liefst ook groter dan miij, aangezien ik 13 ben en bijna 1.70 m, en de meeste jongens van mijn leeftijd, of zelfs een jaar ouder ofzow, kleiner zijkn dan mij, en hij moet niet zeuren dat ik iets moet veranderen aan mijn uiterlijk ofzow.

http://rebirthcity.forumotion.com/

4Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen za 10 dec - 7:36

Visual

Visual
VIP

hmm XD ff denken :3

Hij moet iets groter dan ik zijn, daarmee bedoel ik: Halve kop groter(dat is zo fijn met knuffelen AWESOMENESS) Ik val gewoon voor een wat wilderig/halflang(maar niet te lang) haar + betoverend mooie ogen AWESOMENESS Moet humor hebben, en uiteraard interesse in honden hebben (anders wordt het niets :') ) en gevoelig, niet bang zijn om eerlijk te zijn tegenover mij en anderen, assertief. Aan de buitenkant een grappige lieve jongen en aan de binnenkant met een luisterend oor en beschermend :3 En geen macho/stoerdoenerij als piercings, tattoos, sigaretten of andere troep :3 Een jongen die zichzelf is AWESOMENESS Ow ja, en goed kunnen discussieren met enig gevoel voor het herkennen van mijn onbegrijpelijk cryptische sarcasmedinges oftewel: slimheid en mij doorhebben-heid :3

*leest door* BESTAAT ER WEL ZO IEMAND? XD

5Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen za 10 dec - 7:41

Nevaeh

Nevaeh

Whehe.

Hij moet wat langer zijn dan mij, even groot is ook goed. Als hij maar niet kleiner is :'3

Vooral de ogen moeten er echt uitspatten, dus felblauw, diepgroen of echt hazelnootbruin (Alhoewel al die kleuren niet echt vaak voorkomen D:)

IK HOU VAN KRULLEN, of iets in die richting. Haarkleur maakt mij niet echt uit, ik heb een kleine zwak voor gingers :3

Hij mag best brutaal zijn, maar vooral niet té (foute vrienden etc.)

En bovenal moet hij lief zijn, en écht om je geven.

En als het kan een SIXPACKIE. Ideale jongen 983712

6Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen za 10 dec - 9:09

Roach

Roach

Dan ga ik es terug aan mijn sixpack werken ;D

7Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen wo 14 dec - 6:24

Kyanos

Kyanos
VIP

Nouuu ik zal wel niet zo standaard zijn als anderen maar de ideale jongen hoeft voor mij geen sixpack te hebben, ze mogen best een buikje hebben als het maar niet of een hangend buikje is of zo'n mega oude lullen buik.

Het liefst inderdaad opvallende ogen, blauw ofzo daar heb ik puur een zwak voor. Voorderest ja, ik moet ermee kunnen lachen, ik moet me niet schamen of continue twijfelen in zijn aanwezigheid. En ik moet met hem kunnen praten, over vrijwel alles.

Hij mag best een beetje een grote mond hebben aangezien ik die ook heb en we tegen elkaar op moeten kunnen boksen ^^ hij moet niet snel geirriteerd zijn om de kleinste dingen en moet ertegen kunnen dat ik in zn lip bijt :3 zachtjes ofcourse XD want dat vind ik leuk XD

Nou zoiets, ohja hij moet het ook niet erg vinden dat ik gewoon met mn vrienden blijf afspreken en me continue voor zichzelf willen hebben.

Like that ^^

8Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen wo 14 dec - 8:17

Rammstein

Rammstein

Een jongen die ik zou willen: iemand met het uiterlijk / karakter van Edward Cullen.

Maar dat is (vrijwel) onmogelijk, dus hier mijn lijstje ^^

Hij hoeft niet persé model te zijn of iets dergelijks, maar knap is natuurlijk wel een voordeel.

Haarkleur maakt niet echt uit. Ik vind haar als Bustin Jieber (even als voorbeeld) leuk tot het soort rocker haar van iemand uit All Time Low.

Niet dik, gewoon dun en een sixpack is natuurlijk mooi meegenomen.

Een beetje respect voor mij, en gewoon überhaupt voor vrouwen.

Humor hebben, dus met hem kunnen lachen.

Ook een beetje gek zijn en van dezelfde muziek houden als ik.

Vooral vriendelijk, natuurlijk en een beetje romantisch is ook wel schattig.

9Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen wo 14 dec - 8:50

Celebrían

Celebrían
VIP

Weet je dat ik absoluut niet zou kunnen zeggen wie of wat de ideale jongen is? Voor mij is het "Het Totaal plaatje" dat mij wel of niet aanspreekt. En in feite geldt dat wel voor iedereen, toch? Meow

Hoe dan ook, er zijn enkele dingen die ik wel altijd aantrekkelijk of leuk vind. Dingen/eigenschappen/karaktertrekken/kenmerken waarvoor ik gewoon een zwak heb. Zal ik die maar even opnoemen dan? clown

(Het zijn trouwens geen éisen. Iemand die leuk genoeg is, voldoet meestal wel aan een boel van deze "eisen" clown)

- Humor
- Mooie ogen
- Intelligentie
- Gevatheid
- Droogheid
- Een zachte kant hebben
- Nuchter
- "Normaal" als in: Ik doe niet stoer om erbij te horen
- Leuke kleding
- Lekker ruiken
- Gezellig
- Aardig en lief
- Schattigheid [al willen jongens niet dat je zegt dat ze schattig zijn Ideale jongen 11631]
- Eerlijk [gevoelig/tactvol]
- Iemand met wie je lol kunt hebben
- Iemand die je ook gewoon lekker kunt plagen etc.
- SPORTIEF
- Gewoon leukleuk dus

En HÉT moet er gewoon zijn. Als HÉT er niet is, dan kan het geen relatie worden...

10Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen wo 14 dec - 8:56

Fawn

Fawn

Ik ben eigenlijk niet zo kieskeurig. Hij moet gewoon van mij houden en alles voor me overhebben. That's all. geenidee
En natuurlijk knap, sexy, grappig, genius, slim, stoer, macho, sweet, eerlijk zijn, zeggen wanneer hij mijn gebrabbel niet begrijpt, hyper doen als ik hyper ben, mij hyper laten worden als ik niet hyper ben, goede zoener, FBI met mij willen spelen+Sharlock Holmes met me na willen spelen (ik speel Holmes ¬¬ Grom), origineel, niet-meeloper, spontaan, six-pack, lief gezicht, +1.80 m, begripvol, lief, waarderend zijn en de rest van zijn leven met mij opgescheept moeten willen zitten. :')

11Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen wo 14 dec - 12:08

Faye

Faye
VIP

dit topic is echt geniaal. vooral omdat het 10 voor 12 is en ik hier mooi even over na kan gaan denken.
want ten eerste; de ideale jongen/man bestaat niet. helaas. maar als we toch een beeld mogen scheppen ga ik me ook lekker uitleven. want ik ben best veeleisend als ik nuchter ben wat betreft jongens.
ten eerste moet ie een stukje langer dan mij zijn, het liefst zoveel dat ie ook nog boven me uitsteekt als ik mn stiletto's aan heb. daarnaast moet ie wel een beetje breed zijn (als in; gespierd) en een mooie borstkas hebben. ja, dat vind ik belangrijk. want ik knuffel graag en dan moet je gewoon zo'n jongen hebben. verder knap ik echt af op lelijke schoenen, gewoon all stars ofzo, maar niet van de over-the-top sneakerzooi of weetikveel bergwandelschoenen, sokken in sandalen etc. hij mag niet te ijdel zijn, maar gewoon wel goed voor zichzelf zorgen, dus geschoren etc.
dan over het innerlijk. hij moet vooral tegen mij ochtendhumeur kunnen. want ik ben gruwelijk chagrijnig 's ochtends en als ik bij iemand blijf slapen waarschuw ik ook altijd en ik heb achteraf ook altijd spijt maar 's ochtends loop ik op alles en iedereen te schelden. verder moet 'ie wel een beetje een grote bek hebben, mag ie best een beetje brutaal zijn, voordat ik hem overschreeuw ofzo. daarnaast is humor altijd een belangrijke factor, we moeten samen kunnen lachen en ook gewoon een goed gesprek kunnen voeren zonder dat ik me niet op mijn gemak voel. oh en het allerbelangrijkste; hij moet me in de watten leggen. vooral in het begin. ik hou van aandacht, ik hou van lieve sms'jes de hele nacht door en awesome verassingen. ik wil behandeld worden als een prinsesje (oke misschien niet helemaal) want dat vind ik zo ongelofelijk fijn. en dat komt ook omdat ik zeker wil weten dat iemand van me houdt voordat ik me totaal in zo'n relatie kan storten, het is ook deels zelfbehoud hoor. zo ben ik ook best snel.. nou niet jaloers, maar gewoon onzeker over zulke dingen haha. dus ja, dan is het wel fijn dat alle aandacht naar mij gaat, zeker in het begin. later hoeft dat dan niet allemaal meer, als ik zeker ben van de relatie. oh en lekker ruiken is ook een punt.

oh en verder moet 'ie ook af en toe gekke buien hebben en een beetje debiel zijn en met mijn geschiftheid om kunnen gaan.

einde. Yay

12Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen wo 14 dec - 23:10

Nar

Nar
Moderator

Het maakt me denk ik niet zoveel uit wat uiterlijk betreft. Hij moet er gewoon lekker vlot uitzien.

Ik zou het bijzonder prettig vinden als hij niet de hele tijd zanikt over mijn "alternatieve" kledingstijl, maar af en toe een keer is geen punt. [Tot het te vaak wordt clown]

Het zou prettig zijn als hij ook van rock / emo / alternatieve muziek hield, maar het is geen must.

Humor zou echt heel erg tof zijn! [FIETSENHUMOR FTW!]

Bijzonder fijn zo zijn als hij mij ook een keer een goed weerwoord geeft waardoor er een discussie ontstaat of een keer echt NEE IS NEE. Nou ja, gewoon niet overal in meegaan. Een beetje een eigen mening is toffer namelijk ^^

Maar het belangrijkste is eigenlijk dat hij me respecteert zoals ik ben en me niet wil veranderen. Uiteraard zal ik hem net zo behandelen als hij mij.

Wat je niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet

13Ideale jongen Empty Re: Ideale jongen wo 14 dec - 23:20

Kyanos

Kyanos
VIP

Ik ben eigenlijk wel benieuwd..

waarom willen mensen altijd het liefst/persé een jongen met Sixpack? wat is er zoveel leuker aan als een jongen met een gewone buik? ( dat valt bij mij onder gewoon gewoon geen sixpack maar ook geen blubberbuik )

Myn ex had een behoorlijk platte en gespierde buik maar geen sixpack en ik moest zeggen.. ik voelde me niet echt slank bij hem in de buurt :') continue maar het gevoel dat hij me dik zou vinden terwijl ik niet bepaald dik ben ofzo ook niet mega slank maar goed. xd

ik vind het dus niet erg als een jongen geen sixpack heeft maar een gewoon buikje Razz

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: