ik heb .. veel schoenen.
even kijken.
3 paar hakken ( grijze laarsjes, soortvan roze pumps van de sascha en zwarte stiletto's)
2 paar allstars, die ik allebei niet meer aan kan. die ene zijn te klein en die andere daar zitten gaten in + zitten onder de appelmoes & tandpasta (maar ik bewaar ze wel, want ik heb ze gekocht in NY)
Óh en nog nep All Stars, waar tokio hotel op staat. daar was ik vroeger fan van, maargoed, nog nooit aangehad x).
2 paar gympen. (ooit) witte clarks & van die schoenen voor 10 euro bij de scapino. lijken een beetje op van die vans.
ohja, échte Vans. die ik al drie miljoen jaar niet heb aangehad. nu ik er over nadenk, ik weet niet eens waar ze zijn.
Eh ohja, nog mn soortvan flatjes van de sascha. zijn zo leukleuk, maar wel echt voor de zomer.
Oh en nog een paar enkelhoge schoenen, die heb ik best vaak aan.
En van het weekend heb ik ook nog een nieuw paar schoenen gekocht. Lekkur stoer voor in de winter.
en hier zitten sportschoenen, stalschoenen, slippers en zo nog niet bij.
Mááár ik wil dus hééél graag nog 2 paar nieuwe allstars. Heb hele leuke nepleren gezien en ik kan nog ergens korting krijgen op van die lage blauwe (oké 5% korting :'D). Alleen eerst geld nodig.
Maar geen schoenenverslaving hoor.