Met een vlotte pas draafde Jolly door de bossen. "Hmmm" vreemd nog geen sneeuw voor deze tijd van het jaar. Hij liep hier in de hoop Kyara te vinden om zijn exuses aan te bieden want hij was een hele tijd weg uit DH. Hij zou dat echt graag uit willen leggen. Want.. misschien begon hij wel wat voor haar te voelen en dan is dit een nogal raar moment om dat te gaan zeggen nu dat hij al zo lang al niet meer is geweest en haar al zo'n tijd niet meer gezien heeft. Geschrokken keek hij op uit zijn gedachten en keek recht voor zijn neus naar een tak waar hij tegenaan was gelopen terwijl hij in zijn gedachten zo diep bij Kyara was. Vluchtig keek hij in het rond. Zou iemand die blunder opgemerkt hebben? Scherp keek hij in het rond, er was niemand te bekennen. Hij keek naar boven en een grote regendruppel plonste op zijn neus. Nee net nu begon het te regenen. Jolly maakt een kleine stijger en hinnikte een keer heel erg hard. "Ooh Kyara waar ben je nou?" mompelde hij in zichzelf. Niemand was hier, Jolly stond hier dus een beetje heel erg vriendloos te wezen. Hopelijk was Kyara niet boos op hem want hij had een goede reden voor zijn lange afwezigheid.
~Kyara~ (Ik leg in een pb wel uit waarom ik er zo lang niet was )
~Kyara~ (Ik leg in een pb wel uit waarom ik er zo lang niet was )