Het was hard, Arabier zijn die aan eisen moest voldoen. Ze zeiden, zij en haar veulen gaan weg als het een hengst is, we móéten en merrie. Na 12 maanden drachtig te zijn was het zo ver, ik zou mijn veulen krijgen. Ik had al 3 hengstenveulens gehad. Allemaal waren ze verkocht. Vandaag moest Cicatrices een merrie krijgen anders zou de fokkerij sluiten. De paarden zouden naar Dreamhorses verbannen worden ofzo.. Ze had het niet goed meegekregen. Eigenlijk hoopte ze een beetje op vrijheid, Dreamhorses klonk namelijk zo... Vrij. Het was zover, het veulen zou komen. Ze had zo gehoopt, zo haar best gedaan maar... Het was een hengstenveulen. Na 3 maanden werd haar veulen weggehaald. Ze schrok, ze waren net wakker. Hij had al 2 maanden een halster om. Hij vond het eerst heel raar maar na een week was het heel normaal voor hem geworden. Er werd een touw aan zijn halster geklikt. Hij stond snel op, ik ook. Hij werd gedwongen om mee te lopen. Ze stonden te trekken en hij begreep, met toesteming van mij, dat hij mee moest lopen. Hij liep mee. Ik hoorde dat hij stil ging staan. Dit was ook zo vaak bij mij gebeurd. Er kwam een vrouw aan en ze gaf mijn dierbare veulen een hele harde mep met een springzweep. Hij schrok, hij verstijfde. De vrouw gaf hem nog een mep, nu nog harder. Ik hinnikte. Hij ging heel hard rennen. De vrouw kwam nu naar mijn stal. Met de zweep. Ze kwam binnen en maakte me vast aan de stal. Ik kon me amper bewegen, alleen mijn benen waren te bewegen. De vrouw ging er even goed voor staan, ze keek bedenkelijk. Ik was bang. Ze gaf me een stuk of tien meppen. Het deed zo zeer. Ik gaf haar een trap, heel hard. Zo, dat had ze niet verwacht. Het was niet zo handig dat ze een trap had gegeven. Nog een keer stond ze te meppen. Ik had geen idee hoe vaak maar het deed heel erg zeer. Ze had me ondertussen een paar littekens geslagen. Het deed heel zeer. Ze maakte me los en nam me mee. Mijn benen deden zo zeer. Ze had mijn linkervoor en -achterbeen vast gebonden. Zo moest ik maar lopen. Toen ze me mee naar buiten nam hinnikte mijn veulen. Ik hinnikte heel zacht. Ze deed heel gemeen, ze duwde tegen mijn schouder. Ik viel om, mijn schouder was geschaafd. Ik voelde een scheut pijn door mijn benen heen.Ik krabbelde weer overeind omdat ze op het punt stond om me een hele harde mep te geven. Ik struikelde weer verder. Eindelijk was ik bij het weiland, eindelijk. Ze zette me in het weiland en toen deed ze het hek dicht. Ik probeerde te draven. Dat ging niet zo goed. Ik ging stilstaan en even rollen. Ik voelde een draadje tegen mijn schouder. Au!! Er stond heel veel stroom op. Met heel veel moeite stond ik op en ging ergens in het midden liggen. Het deed zo zeer, ik voelde dat ik allerlei littekens op mijn lijf had. Ik viel in slaap. De volgende dag hoorde ik mijn veulen hinniken. Er kwam een meisje aan. Het meisje haalde mijn veulen en maakte de touwen om mijn benen los. Heel voorzichtig nam ze mee. Ik was wel bang maar dat wilde ik niet aan mijn veulen laten merken. Ik wist dat het meisje me niets zou doen. Ze nam ons mee naar een lege ruimte. De ruimte werd zwart. Ik gaf een knuffel aan mijn veulen. Ik dacht: hij heet Black Space. Nu staat ze ergens in het onbekende. Zoekend naar de betekenis van,,, dit...
Laatst aangepast door Cicatrices op di 20 dec - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Nieuwe naam: Cicatrices)