Zoals de titel al zegt ik ben Endria. Ik rpg ongeveer 8 a 9 maanden maar, ik ben nog helemaal nieuw op DH. Ik kom eigenlijk van Wolfstory maar, daar gebeuren niet echt leuke dingen dus ik ga hier onderduiken tot alles in orde is of ik blijf op beide. Ik ben van Ws vertrokken omdat, daar eigenlijk groepjes zijn ontstaan nu Sharon, de adimin gaat stoppen. Ik snap nu heel weinnig van wat er nu gebeurt omdat, er veel mensen boos op elkaar zijn en het vertikken om het goed te maken. Verder ben ik 12 jaar oud en ik wordt in mei 13 en dan voel ik me niet meer zo akelig jong. Ik heb een hond met het uiterlijk van een blond geverft schaap en ik heb een bejaarde parkiet die het eten van mijn vork eet. Ik heb ook nog drie geitjes en een pony. Ik zit op het VWO en ik woon op het leukste Ex-eilandje van Nederland, Urk. [We hebben hier een stoere vuurtoren die helemaal niet nodig is.
Dandy is eigenlijk mijn karakter van WS maar, dan ik paard vorm. Hij is zo leuk en stoer omdat, hij van mij is en omdat hij gewoon stoer is. Mijn toekomst plan is om de wereld te overheersen en het plan is al gemaakt dus jullie komen er niet meer onderuit. Ik zal later over jullie regeren dus begin maar, alvast met slijmen.
Vragen zijn welkom, Endria
Dandy is eigenlijk mijn karakter van WS maar, dan ik paard vorm. Hij is zo leuk en stoer omdat, hij van mij is en omdat hij gewoon stoer is. Mijn toekomst plan is om de wereld te overheersen en het plan is al gemaakt dus jullie komen er niet meer onderuit. Ik zal later over jullie regeren dus begin maar, alvast met slijmen.
Vragen zijn welkom, Endria