Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Suzan :)

+4
Rain
Eclips
Nirvana
Frizo
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Suzan :) Empty Suzan :) do 22 dec - 7:43

Frizo

Frizo

Hooi ♥️

Ik ben Suzan ben 13 jaartjes jong en ik ben nieuw hier :) ik hou erg veel van paarden en natuurlijk ook van paardrijden. Zelf vind ik bewerken en digital art maken ook erg leuk Razz heb alleen nu ff snel een plaatje voor frizo gemaakt Wink

ik zal even wat over mijn groote liefde de 'echte' frizo vertellen (op mijn avatar zie je ook frizo Wink)

zomervakantie 2010 zijn we naar Zeeland geweest, daar heb ik jou ontmoet. ik zag je een aantal keer voorbij lopen en wat was je mooi. ik kwam me aanmelden voor de les en ik zou op een pony moeten. niks mis mee verder, toen zag ik je weer voorbijlopen en o wat was je mooi. En toen gebeurde het. degene die les gaf vroeg of ik op een fries durfde, ik zei meteen ja en toen ontmoete ik jou. Ik haalde je uit de wei en zadelde je op. De les was geweldig. Je was zo lief en haalde niks uit. Je was super Frizo. Daarom gingen we dit jaar weer naar zeeland. ik moest en zou frizo weer zien. gelukkig was jij er nog en heb ik al mijn vakantie geld aan lessen en 1 strandrit op jou op gemaakt. Je was geweldig. en nu ik thuis ben mis ik je enorm maar je weet dat ik ooit terug kom om je te kopen

En yes :) ik mag terug eindelijk :) in de mei ga ik op ponykamp blijheid ben zo blij :) haha

XxX♥️

2Suzan :) Empty Re: Suzan :) do 22 dec - 8:52

Nirvana

Nirvana
VIP

Welkom DH, Suzan, heeeel veel plezier hier! (:

3Suzan :) Empty Re: Suzan :) zo 25 dec - 2:26

Eclips

Eclips

WELKOM SUZAN ^^
Ookal heb ik je al ontmoet

4Suzan :) Empty Re: Suzan :) zo 25 dec - 2:30

Rain

Rain
Administrator

Hahahah! Mooi verhaal! Ik hoop dat je binnenkort je droom mag waarmaken en dat je Frizo mee naar huis neemt (:

Maar tot die tijd: Veel plezier hier op DH! Als je vragen hebt hoor ik het wel!

Groetjes,
Rain/Claudia

5Suzan :) Empty Re: Suzan :) ma 26 dec - 7:41

Sultan

Sultan
VIP

Welkom Suzan =D

Heel veel plezier hier op DHzelss. ~ ;d

http://twilightgame.actieforum.com

6Suzan :) Empty Re: Suzan :) ma 26 dec - 8:17

Gast

Gast

Heej jij lijkt heel erg op mijn (niet zón leuke ) vriendin

7Suzan :) Empty Re: Suzan :) ma 26 dec - 8:30

Frizo

Frizo

@ chiv

je hebt je naam verkeerd haha xD je moet de naam doen van hoe je paard moet heten Wink haha vraag ff aan een mod of je de naam kan veranderen Wink

8Suzan :) Empty Re: Suzan :) ma 26 dec - 9:36

Salvedir

Salvedir

Welkom, welkom, bijdedriebiggetjes Nee JK x'D Friezen zijn awesum, hoop dat je ponykamp leuk wordt hyper

9Suzan :) Empty Re: Suzan :) wo 28 dec - 23:52

Kai

Kai
VIP

Heey Suzan,

Veel plezier hier alvast en ik zie je nog wel een keer in de RPG denk ik C:
En ja, Friezen zijn awesome AWESOMENESS
Zelf ken ik vijf Friezen die in een weiland bij me opa en oma lopen. Het zijn echte schatjes! C:
Die eigenaar is een collega van mijn moeder, dus ik mag daar wel eens naar toe om ze te borstelen C:
Alvast heel veel plezier hier (heb ik al gezegd) C:

xxxLisanne

http://coconutts.deviantart.com/

10Suzan :) Empty Re: Suzan :) do 29 dec - 0:07

Celebrían

Celebrían
VIP

Welkom hier AWESOMENESS
Voor vragen kun je altijd bij het Team terecht en natuurlijk ook bij alle andere leden Yay

OHMYGOSH.
Ik zag net dat de 'welke-kleur-sokken-heb-je-aan'vraag nog niet gesteld was.

11Suzan :) Empty Re: Suzan :) do 29 dec - 0:11

Eclips

Eclips

OMGOSH snel doen ;D
welke kleur sokken heb je aan?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: