Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Frizo

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Frizo Empty Frizo do 22 dec - 8:02

Frizo

Frizo

*Hinnik*

O, hooi.
Ik ben Frizo ik ben een mooie Fries van 8 jaar oud. Ik ben voor niets of niemand bang. Waarschijnlijk komt dit door mijn kindertijd. ik ben geboren diep in het woud. waar mijn moeder en vader leefde, mijn vader was kudde leider, Dex was zijn naam. Hij had de hele kudde merrie's in zijn macht. en daar was Mazarma er 1 van. Mazarma was gevlucht toen ze hoorde dat ze zwanger was van Dex. ze is gevlucht naar het strand het was volle maan. en toen kwam ik op aarde, toen ik geboren werd dansde de sterren, het zand en de zee vertelde Mazarma. Toen ik 3 jaar was woonde we nog steeds op het strand totdat de kudde van Dex ons kwam halen. Ik ben weggerend en heb me verstopt in de bosjes. maar van mijn moeder heb ik nooit meer wat gehoord dus ben ik verder alleen opgegroeit, van de buitenkant zou je het niet zeggen maar ik mis mijn mama nog elke dag.

Ik ben heel romantisch maar ik zal ook altijd iedereen beschermen. Ik zie er graag goed uit. Ik hou van magie en bijzondere dingen van de aarde die niet te verklaren zijn, ik probeer altijd achter alles een verklaring te vinden.
Ik hou van een snel galopje maar draf en stap doe ik liever rustig aan.

Ik hoop dat ik vrienden ga vinden die me accepteren zoals ik ben.♥

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Who are you? Frizo ~

Permissies van dit forum: