Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hartje luchten

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hartje luchten Empty Hartje luchten vr 30 dec - 8:57

Deina

Deina
VIP

Ik weet het echt even niet meer hoor..

Ik heb een pony en die ging 10 dagen naar een vriendin om opgeleerd te worden. Ik zei het bij de wei eigenaar en nu kreeg ik telefoon van mama dat hij 2 nieuwe paarden heeft en dat er maar 3 op mogen. Nu ben ik mijn weide kwijt en maandag of dinsdag komt mijn pony terug. Het gaat eindelijk goed en nu dit.. ;C

Ook is papa de laatste tijd zo snel boos.. Hij roept, dreigt met dingen en hij laat me elke keer zeker een uur huilen ofzo.. Ik heb zo'n zin om weg te lopen ofzo..

Daarna haat ik iemand en opeens heeft ze iets met een super vriend.. Ik voel me zo rot nu dat ik hem kwijt ben..

IK WORD GEK

2Hartje luchten Empty Re: Hartje luchten za 7 jan - 8:49

Eclips

Eclips

Omgg,, hoe erg voor jee :O

Als je iets kwijt wilt mij inbox staat altijd open <3

3Hartje luchten Empty Re: Hartje luchten za 7 jan - 22:22

Rain

Rain
Administrator

Dat je goede vriend bezet is betekend niet dat je hem kwijt bent, geloof me maar. Blijf jezelf normaal gedragen en wanneer je vind dat hij echt helemaal niet meer naar je omkijkt, dan kan je daar op een rustige en volwassen manier iets van zeggen.

Hmmmm...Van die pony is natuurlijk een rotstreek, maar je moet ook alles op papier laten zetten. Dan had je dit probleem niet gehad. Een leer voor de volgende keer (:
Je kan hem voor nu misschien bij je vriendin laten of hem in je tuin zetten. En dan natuurlijk voor een nieuwe wei zoeken.

Ik denk niet dat jouw vader veel verschilt van de mijne. En ja, het is moeilijk, het is hard. Maar even doorbijten. Ik huil ook vaak genoeg, maar ik weiger om zo te veranderen dat ik die problemen niet meer heb. Ik moet mezelf blijven. Ik hoop dat de rest van je familie wel aardig is. Bij mij niet echt, alleen mijn schoonzus, zij is écht súper aardig en lief! Nja, de rest is echt rot tegen me, net alsof ik het pispaaltje ben van de familie. Eergisteren heeft mijn broer me zo hard geslagen dat mijn wenkbrauw begon te bloeden. Nu zie je het nogsteeds, wat vrij gênant is.

Dus mijn overal advies: Huil-Stort je hart bij iemand uit-alles op een rijtje zetten-verder gaan met je leven-eventueel er iets aan doen.

Sterkte!

4Hartje luchten Empty Re: Hartje luchten za 7 jan - 23:04

Visual

Visual
VIP

alle kwaadaardige verschrikkelijke noesjuhs NOES

Jouw leven valt echt niet mee o_o de helft van de ellende maakte ik in 2 jaar mee een voor een en jij krijgt alles in 1 keer!

Heeeeel veel sterkte, ook voor Claudia Hartje luchten 656204

5Hartje luchten Empty Re: Hartje luchten zo 8 jan - 8:17

Deina

Deina
VIP

Dankjullie.. Het is nu veel beter want dit bericht is al even geleden.. Toch bedankt..

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: