Ja inderdaad, we gaan dan gewoon reserveren, en dan ga ik erheen. EN WE MOETEN ZORGEN DAT WE IN DEZELFDE GROEP KOMEN. In het begin krijg je een formulier waar je moet invullen hoe lang je rijdt enzo. Hoe lang rij jij? Ik zeven jaar, dus als we ongeveer op hetzelfde niveau zijn kunnen we gewoon bij elkaar. Én we kunnen invullen op dat formulier dat we bij elkaar in de groep van lessen enzo willen. (:
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
27 Re: Ruiterkamp ma 16 jan - 6:42
Vanilla
VIP
Ik, rij bijna 3 jaar op een manege, en nog een half jaartje erbij bij gewoon verzorgpaarden enzow, maar, het is best een verschil..
Oh, en je weet toch, dat aanmeldingsformulier, daar kun je kiezen tussen beginner of gevorderd, wat zouden ze met gevorderd bedoelen?
Oh, en je weet toch, dat aanmeldingsformulier, daar kun je kiezen tussen beginner of gevorderd, wat zouden ze met gevorderd bedoelen?
29 Re: Ruiterkamp ma 16 jan - 9:16
Vanilla
VIP
Dat aanmeldingsformulier, ùoet je dat opsturen met de post, of hoe had jijd at toen gedaan?
30 Re: Ruiterkamp di 17 jan - 2:01
Magnifico
Administrator
heb je al gebeld? eerst reserveren, en toen vroegen ze of ik formulier wilde opsturen.
31 Re: Ruiterkamp di 17 jan - 4:28
Vanilla
VIP
Ooohh, nee, mijn ma had gebeld, om te vragen wara er nog plaats was, voor de zekerheid, enz e zei dat de vrouw aan de telefoon zei dat we het formulier in moesten vullen en doorsturen, maarehh, waarschijnlijk is het nu al opweg, we hebben het met de post verstuurd, wisten niet hoe we het anders moesten doen, xD.
Ga naar pagina : 1, 2
Permissies van dit forum: