Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hulp

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hulp Empty Hulp ma 16 jan - 7:40

Aislin

Aislin

Ten eerste; Mods, het spijt me als het niet bij het goede forum staat, maar zelf zat ik te twijfelen tussen overleg en hier, en ik dacht dat hier uiteindelijk wel beter was... geenidee Hoop dat - als het hier niet goed staat - wordt overgeplaatst naar waar het WEL hoort. Alvast bedankt Yay

Okee, en dan nu waarom ik dit topic heb geopend: Ik, ja ikke ^^, wil weer actief worden. Misschien heb je dat hier en daar wel weer gelezen, maar nu wil ik er echt haast gaan maken. Het nieuwe jaar is immers al 16 dagen oud en wil mijn goede voornemer niet nu al in het slob laten raken. DUS ik had beloofd om, zodra ik een goed plaatje had voor Aislin, weer actief te worden. Ik ben daar druk mee bezig geweest, maar helaas, ik ben gewoon geen creatief wonder. WEL heb ik het begin, maar dat afwerken lukt dus niet zo....

Wat ik van jullie vraag; een bewerker met Adobe Photoshop Cs4 en een goede ervaring met het afwerken van manipulaties. Ikzelf heb dus al het begin en ik wil dat je daar ook mee verder gaat. Ik vertrouw de leden van dit geweldige forum, en geef je dus gewoon via een pb de manipulatie waaruit jij verder gaat. Ik weet niets om er tegen over te zetten, maar ik zal je eeuwig dankbaar zijn Meow. Misschien een voorbeeldje, dan weet ik wat ik zou kunnen verwachten. Een verwijzing naar een door jouw gemaakt plaatje van bijv. die van jezelf of een ander lid, is ook al voldoende Wink

Dus.... wie o wie?

Xx
my Lief

http://1001days.sosblog.com

2Hulp Empty Re: Hulp ma 16 jan - 7:53

Rain

Rain
Administrator

Ik faal in manen, dus sorry :')
Dit gaat 'm niet worden Hulp 335806
Vacht enzo kan ik wel goed, maar manen, nee.

3Hulp Empty Re: Hulp ma 16 jan - 8:02

Fawn

Fawn

Ik wil wel. Meow Maar verwacht niets uitgebreids. 8D

4Hulp Empty Re: Hulp ma 16 jan - 8:12

Aislin

Aislin

@rain, hoe bedoel je vacht? :')

@FÁÁÁÁÁÁÁÃWN heb jij het niet te druk met andere dingen? Nomnomnomnomnomnomno

http://1001days.sosblog.com

5Hulp Empty Re: Hulp ma 16 jan - 8:14

Fawn

Fawn

Ja maar dit is leuk+ het is heel weinig werk als het uitknippen opplakken stocks zoeken idee er al is. Meow
Tenzij je niet wilt dat ik het doe, natuurlijk. Q A Q

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» HTML Hulp
» Dringend gezocht, hulp!!!!!

Permissies van dit forum: