Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Looking for] Manipulatie

2 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[Looking for] Manipulatie Empty [Looking for] Manipulatie za 11 feb - 3:05

Seafra

Seafra

Titel zegt genoeg denk ik. Omdat ik Seafra's dochter ook naar DH wil brengen zoek ik iemand die voor me een manipulatie zou willen maken.

Vanwege haar aparte kleur en de rassen waartoe ze behoord heb ik zelf al vast naar plaatjes gezocht, die overigens vrij lastig te vinden waren. Toch heb ik een paar gevonden die aan mijn eisen voldoen. Maar ik ben absoluut niet in staat de manipulatie zelf te maken. En daarbij zijn de plaatjes zo niet echt geschikt. Ze missen iets sparkelends, iets bijzonders. En een manip zorgt er denk ik voor dat ze dat wel krijgt.

De foto's die ik heb gevonden zijn van een tweejarige, nu wil ik Verdiana als volwassen merrie spelen en dus zou het fijn zijn als ze een wat volwassenere uitdrukking krijg. Bijvoorbeeld door haar langere manen te geven dan dat ze op de oorspronkelijke foto heeft. Voor de rest hoeft het niet overdreven bijzonder te worden, ben snel tevreden.

De foto's staan op volgorde van gaafst naar minst.
Foto 1: Klik
Foto 2: Klik
Foto 3: Klik

Tegenprestatie:
Ik snap natuurlijk dat jullie veel werk en tijd in de manipulaties stoppen, vandaar dat ik het liefst er ook wat tegenover wil stellen. Maar ik weet niet zo goed hoe, dus als jullie hier op deze site een vast systeem hebben om dit op te lossen hoor ik het graag.
En anders ben ik ook best bereid een kleine bedrag als vergoeding over te maken, maar enkel en alleen als het plaatje me bevalt.

Diegene die bereid zijn me te helpen:
- Streya

Als ik wat vergeten ben of je nog wat wilt weten, vraag maar raak.

Laatst aangepast door Seafra op za 11 feb - 23:20; in totaal 4 keer bewerkt

Streya

Streya

Ik wil wel wat proberen!

Seafra

Seafra

Als je met de bovenstaande foto's wat kunt, heel erg graag ^^.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum