1Tekening Joël Empty Tekening Joël ma 20 feb - 1:21

Nar

Nar
Moderator

Goeiemiddag! Ik heb een tekening voor een Nederlandse opdracht in elkaar gezet. Ik ben zelf érg blij met het eindresultaat. De gele kleur tussen het zwart wit heeft hier denk ik wel goed uitgepakt. De schaduw klopt bij haar nek niet helemaal zie ik nu.

De opdracht was om een boek te lezen en daar een verslag bij te maken. Ik heb het verslag nog niet helemaal af, maar dat doe ik zo wel [a] In ieder geval moest er ook een creatieve opdracht bij. Een tekening, een Shortstory of nog een ander iets. [Dat andere iets heb ik alleen geen kaas van gegeten, dus dat is hier niet van toepassing.] Ik maak denk ik nog wel een Short Story erbij zodat ik kan kiezen.

In ieder geval: Heeft één van jullie het boek "Joël" van Carry Slee gelezen? Dat boek heb ik namelijk gelezen en daar heb ik ook de tekening van gemaakt. De tekening stelt het meisje Joël voor, of beter gezegd Fleur. Joël is een jongen die een meisje wil worden, alleen wordt dat niet geaccepteerd. Later noemt hij zichzelf Fleur en kleedt hij zich als een meisje en slikt hormonen.

Als uiteindelijk een lesbisch meisje, Luna, verliefd op haar raakt, gaan de poppen aan het dansen. In een ongeluk valt Luna uit het raam.

De songteksten zijn van:

- Avenged Sevenfold / So Far Away
- Muse / Map of Problematique
- Guns 'N Roses / November Rain

Ik vind dat het gele hier wel tof in staat! Het zwart witte werd saai in deze tekening denk ik.

http://boutzzz.deviantart.com/art/Joel-286129880

Spoiler:

2Tekening Joël Empty Re: Tekening Joël ma 20 feb - 1:26

Celebrían

Celebrían
VIP

aah, leuke tekenina AWESOMENESS
ik ken het boek noch de songteksten, maar de tekening is leuk!

Het gele is inderdaad een leuke opfleuring bij het zwart-witte Yay

3Tekening Joël Empty Re: Tekening Joël ma 20 feb - 1:37

Nar

Nar
Moderator

Dank je! =D

4Tekening Joël Empty Re: Tekening Joël ma 20 feb - 2:13

Peyroux

Peyroux

GAAAF! Ik ken alleen Guns 'n Roses, de rest niet C;
Maar wel superleuk gedaan!

5Tekening Joël Empty Re: Tekening Joël ma 20 feb - 2:41