Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

i will see the sea.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1i will see the sea. Empty i will see the sea. vr 9 maa - 9:43

Buster

Buster

De kleine hoefafdrukken van een shetlander stonden in het zand. Buster keek schuin achterom en draaide zich om. Met zijn neus drukte hij in de hoefafdrukken die in het zand stonden. een kleine bries verliet zijn kleine neus. Er kwam en zacht zuchje en hij stapte weer verder langs de kuststrook. De zoute zeegeur verscheen onder zijn neusgaten waardoor hij meerdere keren moest kuchen. Zijn lange manen werden opzij geduwt door de harde wind die langs de zee stond. Een kleine pony zijn was best vervelend, De andere Paarden waren alleemaal wel 1.70 hoog terwijl hij maar net 80 centimeter was, Natuurlijk was hij nog niet helemaal uitgegroeid maar veel groter zou het in ieder geval niet worden. Bust liet een grote zucht en bleef weer even stil staan. hij draaide zich ene stukje en keek over de zee. Aan de andere kant was een soort schim maar je kon niet echt zien of er een schip was of een eiland. Buster schudde kort zijn hoofd om de natte spetters van het zoute zeewater uit zijn manen te schudden, Daarna stapte hij weer verder. Na een tijdje dwaalde hij af in het water. Zijn sokjes waren drijfnat en het water kwam bijna tot zijn knieen. Nu het Lente was steeg de tempratuur ineen enorm en - nogwat naar + 5 Zijn Red roan gekleurde vachtje werd nu echt rood doordat het zo nat was, Na een paar stappen was hij het vieze water ook alweer zat en dwaalde hij weer af op het zand. Soms strompelde hij wat omdat er ook veel keien en Steentjes op het strand lagen. Buster schudde zijn vacht wat uit en liet zich toen op het strand zakken, Hij had echt geen zin meer om te lopen, aan zijn hoefafdrukken tezien had hij wel 5 km gestapt.Als hij weer wakker zou worden zou hij verder stappen, maar nu nog niet...

- iedereen

2i will see the sea. Empty Re: i will see the sea. zo 11 maa - 3:30

tiger

tiger

Tiger' beentjes trippelde over het natte en harde zand. Dat ging veel gemakkelijker als het zachte zand. Daar zakte haar benen er wel bijna tot haar knieën er in. Een klein rustig drafje kon er nog wel van af. Ze wist niet tot hoe ver het strand nog was, maar ze was wel al een beetje moe aan het worden. Haar manen hingen nat langs haar hals, maar dat kwam omdat ze nu al best wel lang onderweg was, en zweette. Langzaam ging ze terug naar de stap en keek om zich heen. Het was een mooie dag. Het water zag er erg uitnodigind uit. Rustig stapte ze er naar toe, en liet zich verkoelen door het koude water. Ze ging wat dieper, tot dat haar buik ook onder water zat. Rustig liep ze door het water, een heel stuk. Tiger hief haar hoofd en spitste haar oren. Ze zag een paardje liggen op het strand. Gek genoeg was hij ongeveer ook haar lengte. Wat best gek was want alle paarden waren veel groter dan haar. Alleen hij leek wel dood zegmaar. Nee dat kon ze niet laten gebeuren. Snel galoppeerde ze uit het water, naar het paard toe. Ze keek hem even aan, maar drukte snel haar neusje tegen zijn hals aan en wachtte.

~OMG Dit is de fluste post die ik ooit in mn hele leven getypt heb:O:O

3i will see the sea. Empty Re: i will see the sea. zo 11 maa - 3:48

Buster

Buster

Buster schrok wakker toen hij een natte snuit tegen zijn hals voelde. Langzaam gleden zijn ogen open en keken ze naar een bruin-witte shetlander die voor hem stond. kort schudde hij zijn hoofd en stond hij langzaam op. Zijn bruine vacht was licht geworden door het zand. Kort schudde hij het zand van zich af. "Hallo" Glipte er tussen zijn zanderige lippen vandaan. Zijn staart vloog over zijn rug toen hij een vervelende vlieg in zijn vel voelde prikken. Op zijn gezicht kwam een geergerde blik en hij keek wat gefrusteerd naar achteren toen hij zag dat de vlieg nog steeds midden op zijn rug zat. Zijn hals reek uit en hij pakte met zijn tanden de vlieg beet. "Jou zou ik krijgen!" Zei hij wat overdreven. Buster liet de vlieg op en zag hoe de vlieg levenloos op de grond lag. "Ik wou hem echt niet doden hoor.." Verontschuldigde hij zich.

4i will see the sea. Empty Re: i will see the sea. zo 11 maa - 4:00

tiger

tiger

Tiger giechelde toen de shetlander zijn ogen open deed. Hij stond op en schudde zich uit. ''Hallo.'' Zei hij. Tiger vond het echt heel raar om tegen een paardje van haar eigen lengte te praten. ''Heei.'' Zei ze een beetje verlegen terug. De hengst werd boos op een vlieg, die niet veel later dood op de grond lag. "Ik wou hem echt niet doden hoor.." Zei hij en hij keek verontschuldigend voor zich. Tiger grinnikte. ''Tuurlijk niet gekkie.'' Oh god, wat zei ze nou weer. Gekkie? Ze kende hem niet eens. Oh was was ze toch dom. ''Ik ben trouwens Tiger.'' Ze schaamde zich echt voor haar naam. Het was een echte jongens naam, en liet haar nou net een merrie zijn met die naam. Dat was echt niet normaal. Ze nam haar ouders dat echt kwalijk, dat ze haar zo hadden genoemd. Zij zat nu haar hele leven met die naam. Even schudde zij zich ook uit, en er vloog zand en water uit haar vacht. Weer grinnikte ze even en keek de bruine hengst aan.

5i will see the sea. Empty Re: i will see the sea. zo 11 maa - 4:06

Buster

Buster

Buster grijnsde en keek raar op toen de merrie Gekkie zei. "Uh ja, ik ben Buster" Antwoorde hij. "Nog een shetlander? ik dacht dat er hier alleen maar grote paarden woonden hier, maar tot nu toe heb ik alleen maar shetlanders ontmoet, Plop, Puck nou dat is niet echt een shetlander maar wel klein en jij dan" Snel sloot hij zijn mond weer en probeerde de merrie niet aan te kijken. " Ja, ik praat nog al veel, normaal niet maar nu ineens wel" Hij bloosde een beetje en begon toen te eten van het duingras zonder de merrie aan te kijken.

-Heeeeeel kort;a ik ben bij puck, jou en plop aan 't posten XD

6i will see the sea. Empty Re: i will see the sea. ma 12 maa - 7:35

tiger

tiger

Buster dus. Echt een naam wat bij hem paste. Tiger grinnikte even om zijn verhaaltje. Maar hij had dus alleen nog maar merrie's ontmoet. Nou ja Plop en Puck klonken als merrie's. Even vertrok haar gezicht. EVen dacht ze misschien een kans te maken. Waarom wist ze niet, maar Buster was leuk. Misschien was het daarom ook wel de reden waarom hij alleen maar merrie's tegen kwam. ''Okee, hoe komt het dat je nu wel in eens veel praat?'' Vroeg Tiger verlegen. Maar zo erg verlegen wou ze niet over komen, misschien leek dat wel alsof ze een zwak voor hem had ofzo, maar dat wou ze niet. En misschien was dat ook wel helemaal niet zo. Dat wist ze gewoon helemaal niet zeker. En daar wou ze helemaal niet aan denken. Buster at van het duingras wat daar groeide. Tiger vond dat helemaal niet lekker, en zocht met haar lip een lekker normaal grasje. Toen ze die gevonden had at ze die lekker op en keek Buster weer aan. Tiger keek Buster even brutaal aan en trok snel aan zijn manen en rende richting het water, waar ze met een enorme afstand in sprong. Meteen was ze weer helemaal nat. Ze hoopte dat Buster achter haar aan kwam. Gewoon voor de lol, gewoon als vrienden.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: