Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

You won't get me bitch

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1You won't get me bitch Empty You won't get me bitch ma 12 maa - 4:04

Fether

Fether
VIP

Fether’s hoeven lieten doffe klappen over ijsmeer weerklinken. Het was hier ondanks het ijs niet zo glad, door het dunne laagje sneeuw dat op het ijs lag. De laatste dagen was de laag sneeuw in korte tijd veel dunner geworden. Aan alles was te merken dat de lente eraan kwam. Ze mochten dan wel zeggen dat badasses van de kou en de kilte hielden, maar dat was echt niet zo voor allemaal. Fether was echt in hart en nieren slecht, maar toch had ze veel liever de zomer, dan de winter. Al was de kilte die altijd in de lucht hing in de winter wel aangenaam. Haar ogen tuurden strak over het ijsmeer, om te zien of er behalve haar nog meer paarden hier in de buurt waren. Het was altijd wel leuk om een beetje te babbelen of bekvechten met slechte paarden, maar ze had naar haar zin al te lang geen bloed meer geproefd, dus een goodie zou nu ook niet ongewenst zijn. Er kwam een gemeen glimlachje om Fether’s mond te liggen bij die gedachte. Opeens stopte Fether en keek verbaast naar het stuk ijs da t voor haar lag. Opeens lag er geen sneeuw meer op het ijs. Er lag alleen maar een klein laagje water op. Ach wat zou het haar ook schelen wat het was. Vol zelfvertrouwen liep ze door. Opeens was er een luid gekraak hoorbaar. O o, Fether wist weer wat het sneeuwloze ijs betekende. Zo snel als ze kon maakte ze een overgang naar galop, en ging er in volle vaart vandoor. Ze keek achterom en zag dat op de plek waar ze net had gestaan nu een groot gat in het ijs zat. Het ijs scheurde verder. De scheurde precies langs de plekken waar de afdrukken van haar hoeven in het ijs hadden gestaan. Ze vernselde haar pas nog iets, waardoor ze even iets meer gewicht op het ijs moest zetten. Ze voelde hoe haar achterhoeven in het koude water gleden. Ze zette net op tijd af en maakte een sprong vanaf haar voorhand die haar met een boog uit het water liet glijden. Ze galoppeerde nog een stukje door tot ze zeker wist dat het ijs dik genoeg was om haar gewicht te kunne houden, en hielt toen halt. Een beetje geschrokken, maar vooral arrogant keek achterom naar de plek waar ze net bijna in het water lag. Niemand kreeg haar te pakken. Zelfs moeder natuur niet! Zelfverzekerd liep ze verder weg van het gescheurde ijs. De koude wind voelde op haar natte benen nog kouder aan dan dat het al was. Maar het kon haar niets schelen. Ze ging er niet dood van. Het verwondde haar niet eens dus waarom zou ze gaan zitten zeiken dat ze het koud had? Het droogde vanzelf wel weer. Ze liet een luide, schelle hinnik klinken over het uitgestrekte gebied van het ijsmeer. Wie weet wat voor paard er vandaag op haar af zou komen.

-open Very Happy -

2You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch ma 12 maa - 4:23

Colyat

Colyat

Met een ijzige blik stapte de grote hengst over het ijsmeer. Zijn hoeven kwamen gelijknamig neer op het ijs waardoor je soms lichte kraakjes hoorde. Er lag een dun, klein laagje sneeuw op het ijsoppervlak waardoor je niet al te snel uitgleed, behalve als je door krappe bochtjes ging. Colyat stopte en schraapte met zijn hoef over het ijs. Je zag dat het niet er sterk meer was, ach wat kon hem het ook schelen, hij had toch niks meer om van te leven. Zijn ogen gingen als een wilde heen en weer toen hij nog een kraak hoorde. Nu het lente was zou het ijs gaan smelten. Hij hield niet van de zomer, Zomers zijn snikheet waardoor je ging zweten en 's avonds was hij kouder waardoor je zonder goede beschutting ziek werd. Colyat keek beduusd naar het ijs en stapte ongestoord verder over het ijs. Met zijn ogen keek hij omzich heen, De bomen rondom het ijsmeer zwierden sierlijk mee in het koele lentebriesje wat er hing. Een zachte bries verliet de mond van Colyat en zijn oren gingen wat lichtjes geiriteerd naar achter staan. Om zich niet zo erg te gaan storen aan het vreselijke weer draafde hij aan en stampte hij met zijn belachelijke grote hoeven op het ijs dat, zo voelde het, helemaal begon te wiebelen. Toen hij een raar geluid hoorde stopte hij abrupt en keek hij om zich heen, Een vreemde geur drong zijn neus binnen waarna er een schelle hinnik te horen viel.
Colyat legde zijn oren in zijn nek en probeerde de geur en het geluid van de hinnik te volgen. Nu hij hier zo stapte leek het alsof er niemand in de buurt was, het enige wat je zag was het kille dorre beetje sneeuw en ijs wat er nog over was van de winter, maar de schelle hinnik liet hem toch weten dat er meer in de buurt was dan alleen maar ijs, sneeuw en de lentebriesjes. Colyat galopeerde aan en raasde over het sneeuw dat op het ijs lag, zijn achterhand gooide grote stukken sneeuw de lucht in omdat hij best lomp galopeerde. Na een paar seconden galoperen kwam er een witte schim in zijn zicht, Colyat brieste van vermaak en ging over naar de stap. Een schelle hinnik kwam er uit zijn mondhoeken, Als dit stuk ongedierte met hem te maken wou hebben, moest hij of zij maar naar hem toekomen!

3You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 2:25

Fether

Fether
VIP

Fether stapte verder. Nog geen reactie op haar hinnik. Ze spitste haar oren nog eens goed. Opeens hoorde ze redelijk luide klappen op het ijs. Het was duidelijk dat een paard haar naderde. Een groot paard aan het geluid te horen. Ze legde haar oren naar achter, zodat het paard wist met wat voor iemand hij of zij te maken had. Niet dat ze zozeer gelijk arrogant wilde doen, of het paard verjagen, maar ze wilde wel laten weten dat ze absoluut niet voor de goede kant stond. Al snel kwam er een paard in zicht. Het was een schimmel hengst, met overal over zijn lijf appeltjes. Toen hij vlak bij Fether was maakte hij een overgang naar stap. Een schelle hinnik klonk uit zijn mondhoeken. Deze hengst hoorde duidelijk ook niet bij de goede kant. Jammer geen bloed voor haar vandaag. Tenminste geen goodie bloed, want je wist nooit hoe iets zou uitpakken. “Fether is de naam.” Sprak Fether koel. Er was geen enkele emotie in haar stem hoorbaar. Haar ogen stonden strak op de hengst voor haar gericht. Ze probeerde bij een nieuw paard altijd een soort korte karakterschets in haar hoofd te maken, zodat ze een beetje kon voorbereiden met wie ze te maken had. Van wat de hengst nu van zichzelf liet zien was duidelijk dat hij zichzelf heel wat vond. Niet dat dat zo’n probleem was, want dat deed Fether vaak ook.
Fether schraapte verveeld met haar hoef over het ijs. Het ijs was hier dik, dus het zou echt niet breken van een beetje geschraap. Onder het laagje sneeuw was de heldere, kleurloze kleur van het ijs te zien. Fether had in haar gedachten maar al te vaak een goodie eronder zien drijven. Het leek haar echt geweldig als het haar een keer zou overkomen. Fether merkte dat ze de laatste tijd heel vaak van dat soort gedachten had. Ze wist wel waardoor dat kwam. Ze had te lang geen bloed geproefd. Of zelfs gezien. Het leek wel of alle goede paarden zich verstopten. Of misschien begonnen ze wel uit te sterven. Hoe hard ze ook een hekel aan die beesten had, ze zou niet willen dat ze uit zouden sterven. Dan werd haar kans op bloed nog kleiner. Fether zette haar gedachten weer aan de kant en keek de hengst voor haar kil aan. Geduldig wachtte ze tot hij een antwoord zou geven.

-mega flut-

4You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 3:58

Colyat

Colyat

Colyat keek kil naar de merrie, die zei dat ze Fether heette voor hem stond. Hij keek even over haar lichaam en liet een klein knikje duiden. "Colyat" Zei hij nog steeds met een redelijk kille,koele blik. Hij brieste overdreven en liep een rondje rond de merrie. "Zozo" Grijnsde hij toen hij weer vlak voor de merrie kwam. "Spierwit" Grijnsde hij nog een keer. Met zijn ogen zag hij hoe de merrie het sneeuw weg schraapte en naar de blanco kleur van het dikke ijs keek. Colyat grijsnde nog eens. "Ik zie dat je geen goedzakje bent, je lijkt me vurig" De hengst schudde een klein beetje met zijn hoofd om zijn manen weer in de plooi te brengen. Met zijn grijze hoeven stampte hij wild op het ijs dat alweer iets heen en weer dobberde. Waar zal deze merrie tot in staat zijn? Ze leek hem wel een wilde, vurige merrie die niet echt van goodies houd. Zoals ze naar hem keek, dat bracht niet veel goed, totaal geen emotie was op haar gezicht te herkennen. Colyat had altijd al een beetje een gruwelijke hekel aan andere loners die ook nog eens slecht waren, dan kon hij niet echt zijn gang gaan, want zulke merrie's of hengsten konden het net zo doen als hij.

5You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 4:32

Fether

Fether
VIP

De hengst stelde zichzelf voor als Colyat. Colyat brieste overdreven terwijl hij een rondje om haar heen liep. “Zozo.” Grijnsde hij. “Spierwit.” Zei hij opnieuw grijnzend. Fether keek hem raar aan. Ze wist zelf ook al wel dat ze spierwit was hoor. “Ik zie dat je geen goedzakje bent, je lijkt me vurig.” Vervolgde Colyat. “Ow, is dat zo?” Antwoorde Fether een beetje spottend. Een klein, gemeen lachje vormde zich rond haar mond. “Misschien heb je dat ook wel goed.” Zei Fether, met nog steeds hetzelfde glimlachje om haar mondhoeken hangend. De hengst had gelijk. Ze had wel vuur in zich. Ze was geen doetje dat zich door de eerste de beste liet inmaken. Ze was blij dat de hengst haar niet gelijk ging afzeiken. Sommige paarden dachten blijkbaar echt dat ze daardoor een goede badass werden. Fether schudde haar vacht, die inmiddels al bijna helemaal droog was een beetje uit. Daardoor vlogen een van de laatste winterharen die zich nog schuil hielden in haar vacht om haar heen. Ze deed vlug een stap opzij zodat de haren niet weer op haar zouden landen. Lichtelijk geërgerd keek ze naar de wolk met haren die langzaam weg dreef. Ze had een hekel aan de wintervacht. Ze was blij dat ze voor het grootste deel nu van hem was verlost. “En wat is de reden dat jij hier bij het ijsmeer te vinden bent hengstje?” Fether keek Colyat recht aan terwijl ze de woorden uitsprak. De meeste paarden waren niet ergens met een reden, maar als dat wel zo was kwamen er soms leuke verhalen uit.

6You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 4:46

Colyat

Colyat

De merrie antwoorde "Ow, is dat zo?" Colyat liet zijn grijns zakken en keek weer kil naar de merrie. "Ja, dat weet ik toch niet, het leek zo" Even keek hij geiriteerd naar de merrie en begon hij te kijken om zich heen. Twee sierlijke duiven waren aan het opstijgen en maakten daarom een klapwiekend geluid met hun brede vleugels. Colyat keek met ergenis naar de twee duiven en legde zijn oren in zijn nek, wat had hij nu een zin om achter die twee gruwelijke lelijke beesten aan te rennen, De hele tijd, tot de duiven zouden gaan zitten op de grond, of op een tak dicht bij de grond. Hij zou ze dan helemaal uit elkaar gereten hebben. Colyat keek de duiven na tot dat ze niet meer te zien waren. "Weet ik niet, Ik kan net zo goed vragen, wat doet zoon witte merrie hier? Omdat je niet opvalt tussen het laagje sneeuw zeker?" Colyat keek weer kil over de bomen die aan de zijkant van het meer stonden,Hij moest gewoon een keer iemand afkatten vandaag, hij had al veel te lang aardig gedaan tegen de merrie, en toevallig had ZIJ veel te lang aardig gedaan tegen hem, Als ze echt vurig was moest ze dat ook wel eens laten zien "Waar is die vurigheid nou?" Zij hij met een gemeen glimlachje op zijn gezicht.

7You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 4:57

Fether

Fether
VIP

"Weet ik niet, Ik kan net zo goed vragen, wat doet zoon witte merrie hier? Omdat je niet opvalt tussen het laagje sneeuw zeker?" Antwoordde Colyat fel. So, wat was die opeens chagrijnig zeg! Fether keek hem arrogant aan. “Waar is die vurigheid nou?” Zei Colyat met een gemeen lachje op zijn gezicht. “Ow dus je wil vurigheid zien?!” Zei Fether spottend. De kille blik in haar ogen verdween, en veranderde naar een felle gemene blik. Haar oren verdwenen plat in haar nek. Met haar hals gestrekt en haar hoofd laag begon ze op de hengst af te lopen. “Jij bent al net zo’n wannabe als al die anderen. Die denken dat ze slecht zijn als ze andere paarden kunnen afzeiken.” Zei Fether fel met een doodse ondertoon hoorbaar. “Maar ik zal je een geheim verklappen. Dat is niet zo!” vervolgde ze zichzelf fel. Dreigend liep ze een rondje om Colyat heen. Ze mocht dan wel een merrie zijn, maar hij moest haar absoluut niet onderschatten!

8You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 5:12

Colyat

Colyat

Colyat lachte toen hij de merrie op zich af zag komen met een doodse blik in haar ogen "Nou, ik wou alleen maar zien als je ook vurig kon zijn hoor" Antwoorde Colyat wat geergerd. Zelf deed hij nu zijn oren ook naar achteren omdat de merrie nu wel erg dreigde. "Ik wil geen wannabe zijn, ik ben eerst aardig en daarna val ik soms uit, maar wist niet dat jij dat zo erg ging opvatten" Colyat schraapte een beetje met zijn hoef en ging soms wat met zijn hoofd heen en weer om naar de merrie te dreigen, als zij dat ging doen, deed hij dat natuurlijk ook. Hij stapte een beetje naar achteren en hoorde een luid gekraak waardoor hij plotseling stil stond, Als ze nou zouden bewegen zouden ze er allertwee zeker door zakken! Colyat ontspande zijn spieren en slaakte een diepe luide zucht waardoor hij ineens een stuk kleiner werd. hij probeerde zijn gewicht te verdelen over al zijn vier hoeven die allemaal gespreid op het ijs vastgenageld zaten. "Niet bewegen, anders zakken we er allertwee door" Bij Colyat was er niet echt angst in zijn ogen tezien doordat hij best geschrokken was door het luide gekraak van net, nu zag je alleen nog een beetje de schrik in zijn donkere droge, kille ogen. Zenuwachtig beet hij op zijn lip, door het ijs zakken wou hij ook niet, maar een mietje genoemd worden ook niet. Hij keek naast zich en zag dat de oever wel 100 meter van hun vandaan was. Colyat begon wat zwaarder te ademhalen omdat hij anders teveel druk op het ijs zette.

9You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 5:53

Fether

Fether
VIP

"Nou, ik wou alleen maar zien als je ook vurig kon zijn hoor" Antwoorde Colyat wat geergerd. "Ik wil geen wannabe zijn, ik ben eerst aardig en daarna val ik soms uit, maar wist niet dat jij dat zo erg ging opvatten" Zei Colyat. Fether wilde net gaan reageren toen en plotseling een luid gekraak hoorbaar was. "Niet bewegen, anders zakken we er allertwee door" De schrik was licht zichtbaar in Colyat´s ogen terwijl hij dat zei. Fether liet de dreiging uit haar lichaam verdwijnen. Ze lachte zachtjes. “Eerlijk gezegd denk ik dat jij de eerste bent die door het ijs zakt.” Zei Fether, duidelijk doelend op het feit dat Colyat redelijk fors was, en Fether juist helemaal niet. “Als we bewegen is de kans misschien wel groter dat we erdoor zakken, maar als we blijven staan zullen we er vroeg of laat ook doorheen zakken. “ Zei Fether opvallend koel onder het feit dat de kans heel groot was dat ze straks met zijn 2en in het water zouden liggen. Als de dag kwam dat ze dood zou gaan dan zou dat zo zijn. Dan zou ze er toch niets aan kunnen doen. Ze wendde haar blik weer naar Colyat. Ze keek hem aan met haar hoofd scheef, bedenkend of ze nou weg zou lopen of zou blijven staan.

10You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 6:07

Colyat

Colyat

Colyat grinnikte kil. "Dacht je dat nou echt? Jij bent de dikke, ik ben mooi slank" Hij lachte luid en sprong naar achteren waardoor het ijs doorkrakte. Colyat spartelde wild en snakte soms naar adem, zijn lichaam werd ijskoud door het gespartel werd Colyat 3 keer zo nat als hij hoorde te zijn. "HELP ME HIERUIT!" Gilde hij, oke, slechte paarden waren slecht op de grond, niet in het ijskoude water dat al bijna weer bevroor als je er nog maar net inzat! Een korte schelle hinnik verliet zijn mond, Zal dit het einde van zijn slechte leventje zijn?

-Kortjes xD

11You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 7:01

Fether

Fether
VIP

"Dacht je dat nou echt? Jij bent de dikke, ik ben mooi slank" Zei Colyat luid lachend. Hij sprong naar achteren waardoor er te veel gewicht op het ijs kwam te staan, en het brak. Met een luide plons landde Colyat in het water. "HELP ME HIERUIT!" Gilde hij. Colyat hinnikte schel. Fether kantelde haar hoofd plagend, geen haast makend om Colyat uit het water te halen. En waarom zou een dikkerd zo’n slank paard uit het water halen? Stel je voor dat ik te veel calorieën verbrandt!” Zei Fether spottend. Haar blik stond kil en arrogant. Haar eerst uitschelden en dan zou ze hem zeker eventjes moeten redden. Zo werkte dat bij haar toch niet. Op haar dooie gemak schraapte ze nog eens rustig wat sneeuw aan de kant. Met een gemeen trekje om haar mond richtte ze haar blik weer op Colyat die in het water lag te spartelen.

12You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 7:31

Colyat

Colyat

Colyat keek verward naar de merrie toen ze dat zij. "Grappig, je geeft me gelijk!" Hij lachte plagend en probeerde zich op de kant te trekken waardoor het ijs nog meer brak. Hij gaf een dikke ruk waardoor hij isjkoud op het ijs lag. "Bedankt voor je hulp hoor" Klappertandend keek hij naar de merrie en terwijl hij doodstil op het ijs lag keek hij om zich heen. het ijs achter hem waar hij al in was gevallen was erg dun en dat stukje waar hij oplag ook. Stilletjes klom hij overeind en wankelde die wat op zijn benen, het ijs kraakte lichtjes waardoor het leek dat het alweer doorkrakte, maar dat was net niet zo.
Een kleine zucht verliet zijn mondhoeken. Drijfnat stond hij nu voor de merrie. Colyat schudde zijn vacht uit en de sputters gingen Fethers kant op. Hij bibberde nog een keer en keek Fether toen belachelijk kwaad aan, zijn oren achter in zijn nek en zijn tanden ontbloot. "Nooit,Maar ook nooit zou ik jou helpen" Zei hij kil tegen de merrie.

13You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 7:42

Streya

Streya

Langzaam stapte ze door de sneeuw, hier had ze beide ouders vermoord. En vele zouden volgen. Haar tong gleed eventjes langs haar lippen. Ze verlangde naar de smaak van bloed, de heerlijke smaak van moorden. De geur van angst, hoe haar hersens overgenomen werden, en haar een pijnstillende drug toe stuurde. In verlangen om te moorden, ze baalde ervan dat ze de oorlog gemist had. Daar was waarschijnlijk veel bloed te halen. Ze baalde ervan dat ze de geur van angst gemist had, de ijzige smaak van bloed. Maar dat ging ze goedmaken vandaag nog. Ze was omgetoverd tot een wezen met maar al te veel moordlust. Een wezen dat zomaar iedereen aanviel. Misschien werd ze dan voor wannabe uitgemaakt, iets wat ze zelf vroeger ook deed, maar Streya wist wel beter. Haar verlangen naar bloed, naar moord was te groot om er mee te stoppen. Het was zo sinds ze haar moeder vermoord had. Om het geringste kon ze aanvallen, om de meest kleine opmerkingen kon ze de spreker een kopje kleiner slaan. Ze was een gevaarlijke gek geworden. Toen een geur in haar neusgaten terecht kwam smakte ze tevreden met haar mond. Dit deed ze nogmaals toen er nog een geur bij kwam. In een snelle galop naderde ze de paarden. ZE ging achter een rots staan. Toen de hengst uitgesproken was sloeg ze toe. ''IYAAAH.'' Riep ze uit, waarna ze naar voren stormde. Haar hersenen maakte volle toeren, de hengst was het slapste nu hij in het ijskoude water geweest was. Haar oren waren naar achteren gericht. Ze stoof op de witte merrie af. Haar benen naar voren gericht. Toen vlogen haar benen over de rug van de merrie. Haar tanden klemden zich in de schoft van de merrie. Heel eventjes liet ze los. ''Dat komt dan mooi uit. Zeg eens hengst. Kan je misschien wat slagroom halen?'' Haar tong gleed over haar lippen, toen klemde ze haar tanden weer in de schoft van de merrie. Het bloed stroomde haar mond binnen, ze liet niet los, tot Streya dat wou. Wat de merrie ook deed. Het bloed gaf haar een soort van adrenaline stoot. Haar ogen twinkelden kwaadaardig en moordlustig. Haar oren naar achteren gericht. Haar staart mepte tegen de merrie aan. ''Omnommon.'' Mompelde ze.

~Ghehe You won't get me bitch 11631~

14You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 7:56

Fether

Fether
VIP

"weet je wat sarcasme is? Dat gebruikte ik namelijk toen ik je gelijk gaf dikkie. Ik ben namelijk niet degene die zonet doordat het ijs is gezakt." zei Fether arrogant. Ze keek naar Colyat die doodstil voor haar op het ijs lag. "en geen Dank. Het was geen moeite." antwoordde Fether sarcastisch. Colyat klom overeind, en wankelde wat op zijn benen. Colyat schudde zich vlak voor Fether uit waardoor de spetters over haar heen vlogen. Beledigd sprong Fether opzij. "niet iedereen hoeft net als jij een verzopen kat te zijn hoor!" riep Fether uit.
Opeens uit het niet kwam een doldwaze merrie op Fether af gestormd. Het ging allemaal heel snel, waardoor Fether niet de tijd kreeg om gelijk te reageren. De benen van de merrie vlogen over haar rug. De merrie klemde haar tanden om Fethers schoft. Fether wist wel dat ze bloedde, maar ze was niet te boos om dat te voelen. Fether stijgerde hoog om haar schoft uit de beet van de merrie te bevrijdden. Bij het neerkomen sloeg ze met haar voorbenen naar de merrie. Weer met alle benen op de grond hapte ze woest naar de merrie. Ze wist niet waar ze haar te pakken had, maar ze wist wel dat ze eindelijk weer die heerlijke smaak van vers bloed proefde. "Fether is de naam.leuk dat je het vraagt!" riep Fether uit terwijl ze zich op een nieuwe plek in het lichaam van de merrie vastbeet.

15You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch di 13 maa - 8:39

Streya

Streya

Verontwaardigd keek ze toe, hoe haar tanden uit de schoft van de merrie werden gerukt. De hengst negeerde ze compleet. Toch mistte ze iets. Een bepaalde smaak, een smaak die ze nog nooit geproefd had, maar wel ontiegelijk graag wou proeven, misschien wou ze deze smaak wel liever proeven dan de smaak van bloed. Ze verlangde er naar, zo erg dat haar hersens nog meer op tilt sloegen dan ze nu deden. Ze richtte haar arrogante blik ongeduldig naar de hengst. ''NOU.'' Gilde ze met haar schelle stem. ''WAAR BLIJFT DIE SLAGROOM?'' Beviel ze hem. Ze snoof nijdig. Haar tanden werden uit de schoft van de merrie gelanceerd. Streya liet los, om de grootste klap te voorkomen. De merrie greep haar in haar oor. Streya snoof woest en beledigd. Maar toch lachte ze schel, om deze 'slappe' actie van de merrie, in haar ogen. Ze steigerde, rukte haar oor uit de mond van de merrie, die een velletje mee nam. En mepte met haar hoeven door de lucht. Ze zou de merrie laten spartelen, laten gillen. Daar hield ze van, spartelende wezens die ze aan het vermoorden was. Maar uiteindelijk liet ze hun toch altijd langzaam wegkwijnen. Terwijl ze overal en nergens beet, enkel voor het bloed. Streya lachte hysterisch en schel om de woorden van de merrie. ''Waarvoor heb ik je naam nodig dan? Ik ga heus geen grafsteen voor je maken hoor schat!'' Ze lachte nogmaals met haar vreselijke schelle lach. Toen de merrie haar weer beet, dit maal in haar hals snoof ze verontwaardigd. Nou ja zeg, mocht ze niet eens meer lachen? Haar tanden ontblootte zich, ze krulde haar hals. En greep de merrie bij haar voorpluk. Waarna ze er aan rukte, toen greep ze direct naar het oor van de merrie om die ook een ruk te geven. Waarna ze naar de neus greep, ditmaal miste ze. Ze gilde gefrustreerd. ''WAAROM.'' Ze mepte de merrie met haar hoef. ''GA JE NIET GEWOON DOOD.'' De merrie had haar woest gemaakt met het feit dat ze niet direct dood neer viel. Ze ontblootte haar tanden, gleed met haar tanden door de hals van de merrie. En pakte haar staart vast, waaraan ze eraan rukte. ''VAL DOOD.'' Beviel ze het wezen gefrustreerd.

16You won't get me bitch Empty Re: You won't get me bitch wo 14 maa - 4:45

Colyat

Colyat

Colyat keek naar de merrie die Fether ontiegelijk wreet aanviel. De merrie bevool hem om slagroom te halen. Colyat bleef gewoon staan en lachte zich dood "Dacht je nou echt dat ik dat even ga doen?" Grijnsde de hengst uitdagend. Een schelle hinnik verliet de mondhoeken van Colyat terwijl hij zijn kont naar de merrie omdraaide. Wel 10 keer gooide hij zijn kont omhoog en trapte wild om zich heen om de merrie flink wat pijn te doen. Met zijn oren plat in zijn nek greep Colyat de merrie bij haar ribben en trok hard aan waardoor hij stukken wintervacht mee trok. Colyat grijnsde breed en proefde de pure bloed op zijn tong smelten, Oh wat was dat heerlijk, bloed van een slecht paardje. Nog een keer stormde de hengst op de merrie af en gooide zijn voorbenen nu ook over haar rug heen. Woest beet hij op een paar plekken en liet zich er toen weer van afgleiden. Nu mocht Fether HEM wel bedanken omdat hij HAAR wel hielp. eigenlijk was hij dom geweest, waarom nou zoon groentje helpen?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: