Een 7.5 ik vind Kai echt leuk. En zo schattig! Ik denk dat zelfs als ze de grootste badeend van heel dh zou worden dat ik haar nog steeds schattig zou vinden. Echt geen idee waarom!
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Karakter raten
+44
Panarea
Magnolia
Claire
Sunset
Magnifico
Pablo
Navayo
Everlong
Gracefull
Icari
Fontanella
Chaitanya
Black Rose
Vanity.
Painted Black
Quinty
Aurora
Lumière
Visual
Nanami
Kai
Amiya
Chegyo
Pyrrha
Celebrían
Pearl
Sultan
Saronse
Okami
Yamato
Multicolour
Crusade
Mischa
Nevaeh
Anaïs
Aaliyah
Falcon
Fether
Sauron
Streya
Nar
Ravena
Infierno
Remember
48 plaatsers
52 Re: Karakter raten vr 27 apr - 20:58
Saronse
Your Hero ♥
Een 8 ik vindt het echt een leuke karakter en lieft haar!!!
xx
xx
53 Re: Karakter raten za 28 apr - 5:09
Kai
VIP
Edit: Sorry, ik dacht dat onderschrift rate was
Ik vind Saronse een leuk paard, een 8 <3
Ik vind Saronse een leuk paard, een 8 <3
Laatst aangepast door Kai op za 28 apr - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
55 Re: Karakter raten za 28 apr - 5:23
Nar
Moderator
Zéker een dikke acht! Niet echt uitleg bij nodig. Ik vind haar een leuk karakter, je speelt haar goed en je kan ongeveer haar reactie inschatten, omdat je haar zo stevig neerzet, wat het RPG-en met haar erg prettig maakt.
56 Re: Karakter raten zo 29 apr - 6:18
Fether
VIP
Een 9. Je kan nar niet anders omschrijven dan zichzelf. Ik vind dr echt leuk!
57 Re: Karakter raten zo 29 apr - 6:18
Ravena
VIP
Een 8,5 heb er niet echt een oordeel over maar dit is wat ik ervan vindt om het zo eventjes te zeggen \
Als je begrijpt wat ik bedoel Maar dat zou wel niet want bijna niemand begrijpt me
Als je begrijpt wat ik bedoel Maar dat zou wel niet want bijna niemand begrijpt me
58 Re: Karakter raten vr 11 mei - 8:11
Okami
VIP
Okami schreef:9.7
Ik lieft je karakter, hoe je in balans staat met Amenia, en zo van die dingen... Je bent echt awesome
Nog steeds hetzelfde :'p
59 Re: Karakter raten vr 11 mei - 8:14
Fether
VIP
Een 7.5 ik heb niet heel veel van haar gelezen maar ik denkdat ikhaar wel leuk vind. Ze is zo standvastig en kalm.
60 Re: Karakter raten vr 11 mei - 8:18
Visual
VIP
EEN 8,9 O_O Weet je wel niet hoe verdoemd moeilijk het is een badeend te spelen? VERY O_O RESPECT VOOR IEDEREEN DIE DAT KAN Fether rocks 8D
61 Re: Karakter raten vr 11 mei - 8:39
Sauron
Ik hou wel van hypere vissen, maar dat wist ej al C:
Een 8 omdat ik haar orgineel vind maar misschien kan het allemaal iets minder... enthousiast , spastisch ? Hoe je het ook wilt noemen ;D Maar dat is tegelijk wat haar ook weer leuk maakt, snapje?
Een 8 omdat ik haar orgineel vind maar misschien kan het allemaal iets minder... enthousiast , spastisch ? Hoe je het ook wilt noemen ;D Maar dat is tegelijk wat haar ook weer leuk maakt, snapje?
62 Re: Karakter raten vr 11 mei - 20:36
Anaïs
Ik vind hem een cool karakter, maar ik moet dringend bij je posten denk ik en dan ken ik hem beter.
8,5
8,5
64 Re: Karakter raten wo 16 mei - 21:15
Aurora
Ik ken haar niet maar ze lijkt me wel een leuke lieve merrie, 8,5
65 Re: Karakter raten wo 16 mei - 22:17
Ravena
VIP
Ik ken haar niet echt dus tot nu toe hou ik het bij een 6.5
66 Re: Karakter raten wo 16 mei - 22:18
Sultan
VIP
Awhm. Een 8,5! Ik vind Ravena een leuk karakter, maar aangezien ik d'r niet héél goed ken toch maar een 8,5 c:
69 Re: Karakter raten do 17 mei - 6:53
Nar
Moderator
Tja, hmmz. Ik ken je karakter niet goed en aan de hand van bijna geen posten kan ik dat ook niet beoordelen, sorry!
Ik wil wel even kwijt dat het ene postje dat je gepost hebt, wel erg prettig leest!
Ik wil wel even kwijt dat het ene postje dat je gepost hebt, wel erg prettig leest!
70 Re: Karakter raten do 17 mei - 6:57
Fether
VIP
Lieft nar! Ze is zo grappig ze heeft echt een uniek karakter, dat je alleen maar kan omschrijven als narrig
71 Re: Karakter raten do 17 mei - 7:04
Nar
Moderator
Je begint al steeds meer je eigen draai aan Fether te geven en dat is érg tof! Ze wordt steeds een stukje meer Fether en je begint haar wat unieker te maken.
Een 8
Nar en grappig? Wat mis ik? [ Narrig is trouwens een echt bestand woord en betekent humeurig
Een 8
Nar en grappig? Wat mis ik? [ Narrig is trouwens een echt bestand woord en betekent humeurig
72 Re: Karakter raten do 17 mei - 7:07
Fether
VIP
Nouja ze is zelf niet echt grappig, maar ik vind haar karakter gewoon grappig. En met narrig bedoelde ik trouwens niet humeurig
Ik was trouwens vergeten een punt te geven. Een 9.5
Ik was trouwens vergeten een punt te geven. Een 9.5
73 Re: Karakter raten vr 18 mei - 23:21
Aaliyah
Moderator
euh ja, best grappig. Fether is een leuk karakter.
7
7
74 Re: Karakter raten za 19 mei - 1:47
Aurora
Aaliyah is geweldig.. Ik kan er gewoon niets over zeggen!
8,5
8,5
75 Re: Karakter raten za 19 mei - 2:22
Aaliyah
Moderator
Aurora lijkt me een leuk paard om tegenover je te hebben in de rpg.
8
8
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: