Howdy there! Mon fellow DH'lidjes!
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws: Het slechte nieuws is dat i.v.m. het feit dat ik stop met Dream Horses en er geen geschikte überleiders meer over zijn, DH vanaf morgen op stand-by gaat staan wat betekent dat je nergens meer kunt posten. Wel blijft de site gewoon 'open' zodat je je oude RP topics nog gewoon door kunt lezen. Het spijt me, ik wilde dat het anders kon, maar helaas. Nu het goede nieuws: 1 april! c:>
lolzz 8D En nu is het tijd voor het Paard Van De Maand April!
Hints:
- Hij/zij is behoorlijk actief geweest deze afgelopen maand.
- Hij/zij verdiend het zeker weten om PVDM te worden.
- Binnenkort zal ik het VIP-hoekje weer heropenen (zolang ik het niet vergeten ben tegen de tijd dat ik er tijd voor heb)
- Hij/zij mag behoorlijk trots op zichzelf zijn.
- Hij/zij is geliefd door een groot deel van de RP'ers.
- Hij/zij's naam vertegenwoordigt iets wat lichter is dan een baksteen.
- Eigenlijk iets zo licht als een veertje.
~GEFELICITEERD
FETHER VOOR HET DIE-HARD
ACTIEF ZIJN OP DREAM HORSES
IN DEZE BARRE TIJDEN. ~
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws: Het slechte nieuws is dat i.v.m. het feit dat ik stop met Dream Horses en er geen geschikte überleiders meer over zijn, DH vanaf morgen op stand-by gaat staan wat betekent dat je nergens meer kunt posten. Wel blijft de site gewoon 'open' zodat je je oude RP topics nog gewoon door kunt lezen. Het spijt me, ik wilde dat het anders kon, maar helaas. Nu het goede nieuws: 1 april! c:>
lolzz 8D En nu is het tijd voor het Paard Van De Maand April!
Hints:
- Hij/zij is behoorlijk actief geweest deze afgelopen maand.
- Hij/zij verdiend het zeker weten om PVDM te worden.
- Binnenkort zal ik het VIP-hoekje weer heropenen (zolang ik het niet vergeten ben tegen de tijd dat ik er tijd voor heb)
- Hij/zij mag behoorlijk trots op zichzelf zijn.
- Hij/zij is geliefd door een groot deel van de RP'ers.
- Hij/zij's naam vertegenwoordigt iets wat lichter is dan een baksteen.
- Eigenlijk iets zo licht als een veertje.
~GEFELICITEERD
FETHER VOOR HET DIE-HARD
ACTIEF ZIJN OP DREAM HORSES
IN DEZE BARRE TIJDEN. ~