Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eventueel setje voor Chai

5 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Eventueel setje voor Chai Empty Eventueel setje voor Chai do 19 apr - 7:09

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ik begin die van mij een beetje saai te vinden. Hij heeft een lieve uitstraling, maar hoe langer ik er tegenaan kijk hoe lelijker ik 'm vind worden. Het is zo simpel... Imo.

Nja, hoe dan ook, het kan er nog wel even mee door, dus het is niet zo heel hard nodig. Daarmee bedoel ik overigens dat ik alleen een heel mooie uitkies Meow Sorry als het streng overkomt :3

Het liefste een manip of iets in die trant. Ik heb liever geen blend. Geen hekken, auto's, alles wat te maken heeft met mensen op de achtergrond. Liever geen zichtbaar tuig, hoefijzers. Sorry maar daar houd ik absoluut niet van schijnnheilig
Mja. Chaitanya is een braveheart (goodie), heeft een grijze vacht, witte manen/staart, geen aftekeningen, een vaag roosje bij haar schoft en een dromenvanger in haar manen want ze is een indianenpaardje geweest. Evt., maar dit hoeft niet, littekens over haar achterhand, beetje over haar neus. Komt door een brand. Ze heeft grote, donkerbruine ogen en heeft een lieve, rustige uitstraling.

Mensjes die bereid zijn iets te maken;
x. Nevaeh
x. Visual (niets beloofd)
x. Sauron evt.
x. Muerto (niets beloofd)
x. Chegyo (niets beloofd)
x.
(er kunnen altijd meer mensen aanmelden dan kruisjes die er staan)

Alvast bedankt Lief

Laatst aangepast door Chaitanya op do 26 apr - 3:02; in totaal 4 keer bewerkt

Nevaeh

Nevaeh

Aaah leuk!

Ik wil wel wat proberen :)

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Thnx!! Yay

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Voor de rest nog iemand?...

Visual

Visual
VIP

Ik kan niets beloven, maar ik kan iets proberen, ik heb alleen de laatste tijd nogal weinig tijd om iets te doen, dus daarom beloof ik niet dat het af komt/ kan komen, en met de laatste tijd bedoel ik: Ik sta volgepland tot en met de meivakantie XD BUT I WILL TRY =D

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Okii, is goed!! Ty!! Hihi >D

7Eventueel setje voor Chai Empty Re: Eventueel setje voor Chai wo 25 apr - 19:20

Muerto

Muerto

ik wil wel wat proberen, maar ik kan niks beloven omdat ik op vakantie ga. maar ik zal mijn best doen

Chegyo

Chegyo

Ik wil ook wel wat proberen, maar moet eerst nog twee art-trades afmaken. Maar aangezien ik nogal ziek ben, heb ik de komende dagen genoeg tijd Eventueel setje voor Chai 11631

Wat is haar ras trouwens?

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Okii super bedankt iedereen! Yay
@Chegyo, tja... die vraag heb ik mezelf ook vaak gesteld en heb mezelf nooit antwoord kunnen geven Eventueel setje voor Chai 11631 Ik zou vaag kunnen doen en zeggen dat ze een indianenpaard is, maar omdat men daar niets mee kan houd ik het op een Arabier of Welsh. Beetje sierlijk ras.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum