Naam account: Chaitanya
Avatar/onderschrift/profielplaatjeAfbeelding(en): Chai is een grijze merrie met lange, witte manen, heeft een dromenvanger in haar manen (als je nou in een creatieve bui bent; ze mag ook vage indianen-afbeeldingen hebben op dr vacht en veertjes op haar manen, als het mooi is...
)
Font naam: Zoiets als Raafje heeft vind ik ook wel mooi... Maar als het niet zo mooi staat bij het setje, dan mag je het zelf uitkiezen :)
Naam erop: Chaitanya
Font tekst: -
Manip/blend/gewoon: Maakt niet zoveel uit, maar als je een manip doet; het is mooier (dat geldt gwn voor manips over het algemeen) dat je ook het paard of de achtergrond een beetje verkleurt. Heeft het paard bijv. een erg bruinige, zonnige uitstraling maar de achtergrond is wat groeniger of blauwiger e.d., dan is het mooier om een van de twee een beetje te verkleuren. Das gewoon een tip hoor xd
Als je voor Chai een blend kiest zou ik het liefste zo min mogelijk hekken e.d. op de achtergrond willen zien, ajb <3
Tekst: -
Brushes: Als het mooi is
Textures: Als het mooi is
Overig: Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik wel een nieuw setje voor Chai wilt, dus misschien is het slimmer om eerst de rest af te werken en als je zin/tijd over hebt, die voor Chai te maken, zodat het niet heel erg is als ik hem uiteindelijk toch niet gebruik?
Edit; Chai is een neutraal/bravheart, dus het liefst een paardje dat een beetje lief kijkt. (zoiets als wat ik nu heb...) En als het kan er graag een roodborstje in verwerkt! Dat zou ik echt heel leuk vinden :3
Bedankt, het spijt me als ik teveel eisend ben