Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Legende van DH

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Legende van DH Empty Legende van DH ma 11 jun - 3:32

Nar

Nar
Moderator

Plot

Onder het knopje "Plot" staat sinds een minuut geleden een nieuwe verhaallijn, of beter gezegd legende. Deze is aan de hand van de Valkyrie gemaakt.

Hij speelt zich af op iedere willekeurige plek, hoewel de kans klein is dat je de Ravenmerrie in een bloemenveld zult zien.

Have fun with it! =D

PS: HTML is echt lastiger dan je denkt als je de codes niet kent Legende van DH 11631

Laatst aangepast door Nar op ma 11 jun - 4:36; in totaal 2 keer bewerkt

2Legende van DH Empty Re: Legende van DH ma 11 jun - 4:23

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ravenmerrie laat me denken aan Ravena :3 Maar okii, ben benieuwd *gaat lezen!*

3Legende van DH Empty Re: Legende van DH ma 11 jun - 4:25

Nar

Nar
Moderator

Owkee ^^

He ja, zo kun je hem ook opvatten ja. Die bedoel ik niet Razz

4Legende van DH Empty Re: Legende van DH ma 11 jun - 4:27

Nevaeh

Nevaeh

BETEEEEEER!

Ziet neev al voor zich , als een geest in het moeras rondzwervend .

ECHT GAAAAAF NIKKIEEH! Very Happy

5Legende van DH Empty Re: Legende van DH ma 11 jun - 4:48

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Mooi geschreven! Alleen waar ik me een klein, ietsiepietsie beetje aan stoor is de laatste zin: 'Toen het veulen verschrikt zijn kop schudde en beter keek, was er geen spoor van de eigenaresse van de gele ogen te bekennen... '
Is het niet mooier als je dit zegt: 'Maar toen het veulen verschrikt zijn kop schudde en beter keek, was er geen spoor van de eigenaresse van de gele ogen te bekennen.' Dat sluit wat beter af, denk ik.. En zonder de laatste puntjes maakt mij persoonlijk wat nieuwsgieriger. Met puntjes vind ik het een beetje lijken alsof het verhaal zelf nog niet af is.

Ahh maar wat moet het vervolg hier op zijn dan? Dat alle paarden in dreho in angst leven dankzij Fawn en de inmiddels opgeheven Valkyrie?... Wil niet lullig doen ofzo hoor Razz Maar is een beetje onduidelijk

6Legende van DH Empty Re: Legende van DH ma 11 jun - 4:50

Nar

Nar
Moderator

Chaitanya schreef:Mooi geschreven! Alleen waar ik me een klein, ietsiepietsie beetje aan stoor is de laatste zin: 'Toen het veulen verschrikt zijn kop schudde en beter keek, was er geen spoor van de eigenaresse van de gele ogen te bekennen... '
Is het niet mooier als je dit zegt: 'Maar toen het veulen verschrikt zijn kop schudde en beter keek, was er geen spoor van de eigenaresse van de gele ogen te bekennen.' Dat sluit wat beter af, denk ik.. En zonder de laatste puntjes maakt mij persoonlijk wat nieuwsgieriger. Met puntjes vind ik het een beetje lijken alsof het verhaal zelf nog niet af is.

Ahh maar wat moet het vervolg hier op zijn dan? Dat alle paarden in dreho in angst leven dankzij Fawn en de inmiddels opgeheven Valkyrie?... Wil niet lullig doen ofzo hoor Razz Maar is een beetje onduidelijk

Jup, dat is de bedoeling van het.

Hmmz, ik had de puntjes er juist neergezet zodat het leek alsof het verhaal nog afgeschreven moest worden, maar dan in DH. Wat die zin betreft heb je wel gelijk. Thanks!

@ Neef:

Dank je wel! =D

7Legende van DH Empty Re: Legende van DH ma 11 jun - 6:28

Valento

Valento

Zooo gaaf! Echt mooi bedacht!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Dénali Legende

Permissies van dit forum: