Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[VER] Sleipnir

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[VER] Sleipnir Empty Re: [VER] Sleipnir do 28 jun - 9:56

Icari

Icari
VIP

Wauw, zeer mooi geschreven! Ik hou van je schrijfstijl, het leest prettig en je kan je gemakkelijk een beeld vormen van de mensen en de omgeving. Soms is je zinsopbouw echter een beetje twijfelachtig. Bijvoorbeeld hier:
Maar zij is de eerste die klaarstaat wanneer er iemand ziek of gewond is en ik wist dat ik wanneer ik maar zou willen bij haar terecht kon: Ze zou luisteren naar me.
Ze zou naar me luisteren loopt beter. Daarnaast merk ik nog iets op aan dit stukje; je springt van de verleden tijd naar de tegenwoordige tijd en weer terug. Dat kan het lezen verstoren, je doet er verstandig aan om alles in de verleden tijd te beschrijven. Dan wordt het dus:
Maar zij was de eerste die klaarstond al er iemand ziek of gewond was...

Ik kijk uit naar meer!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

2[VER] Sleipnir Empty Re: [VER] Sleipnir vr 29 jun - 1:04

Nar

Nar
Moderator

Icari schreef:Wauw, zeer mooi geschreven! Ik hou van je schrijfstijl, het leest prettig en je kan je gemakkelijk een beeld vormen van de mensen en de omgeving. Soms is je zinsopbouw echter een beetje twijfelachtig. Bijvoorbeeld hier:
Maar zij is de eerste die klaarstaat wanneer er iemand ziek of gewond is en ik wist dat ik wanneer ik maar zou willen bij haar terecht kon: Ze zou luisteren naar me.
Ze zou naar me luisteren loopt beter. Daarnaast merk ik nog iets op aan dit stukje; je springt van de verleden tijd naar de tegenwoordige tijd en weer terug. Dat kan het lezen verstoren, je doet er verstandig aan om alles in de verleden tijd te beschrijven. Dan wordt het dus:
Maar zij was de eerste die klaarstond al er iemand ziek of gewond was...

Ik kijk uit naar meer!

Dank je wel! Very Happy

Ik heb de tijd aangepast. Persoonlijk vind ik de zin niet storend, dus die heb ik even laten staan Wink

3[VER] Sleipnir Empty Re: [VER] Sleipnir wo 11 jul - 23:55

Nar

Nar
Moderator

Nieuw Stukje!

4[VER] Sleipnir Empty Re: [VER] Sleipnir wo 25 jul - 22:13

Nar

Nar
Moderator

Nieuw stukje ^^

5[VER] Sleipnir Empty Re: [VER] Sleipnir zo 29 jul - 6:30

Belvedere

Belvedere

Niet veel later kwam ons huis in zicht.

Die ons had denk ik is moeten zijn ^^

‘De Gehoornden,’ antwoordde Benjam bitterkoud, ‘de Gehoornden.’ Ik fronste haar wenkbrauwen en dacht na, zich afvragend wie de Gehoornden waren.
‘De wie?’ vroeg Ivy stomverbaasd. Hiermee stuurde ze Yor;s

Ik moet denk ik Yori of Ivy moet zijn.

En die Yor;s denk ik Yori

Ik heb hem nog niet helemaal uit maar vind het een leuk verhaal!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: