Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat ideetjes

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat ideetjes Empty Wat ideetjes ma 1 okt - 4:44

Jethro

Jethro

Hallo ,

Om een leegloop van DH te vermijden zou ik het volgende voorstellen voor het aanbrengen van een vriend(in) een X punten aan de gene die zij dat je hier moest registeren en als die vriend bv 50 RPG Post heeft weer een X punten.
En bv een hoekje voor de beginnende RPG'ers waar de ervaren RPG'ers wat raad geven.
Of waar een Tag staat [Beginner] in de titel of in de naam.

Mvg

2Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes ma 1 okt - 4:48

Nar

Nar
Moderator

Dat lijkt me geen goed plan. We kunnen niet controleren wie wie eraan heeft geholpen want ongetwijfeld kennen meerderen elkaar in RL.

Daarnaast ben ik van mening dat je, als je je vrienden op DH helpt, je dat niet moet doen om punten te scoren.

Als een random iemand gewoon een accountje aanmaakt omdat je dat vraagt, maar diegene er dan vervolgens niets mee doet, schiet dat niet op, maar dan heb je wel je punten.

Nee, sorry, ik ben tegen. Ik denk dat er misbruik van gemaakt gaat worden.

3Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes ma 1 okt - 5:37

Jethro

Jethro

Dit kun je gewoon ingeven bij het begin aangebracht door : Google, Vriend : Naam , Poster bij paardrijclub, etc...

4Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes ma 1 okt - 5:48

Icari

Icari
VIP

Ik snap waar je op doelt Jethro. Dit principe is wel eens als actie gebruikt op sites. Wanneer een nieuw lid zich registreerde moest hij/zij de naam invullen van degene die hem/haar gestuurd had. Dit werd ingevuld op dezelfde pagina als waar je de regels accepteert, admins kunnen hier namelijk een eigen toevoeging aan doen. Ik snap je zorgen Bouddica, maar op deze manier kan er niet echt misbruik van gemaakt worden. Het is wel wat lastig te controleren of het echt een nieuw lid is of een oud lid dat een nieuw account aanmaakt na aanmoediging van een vriend/vriendin. Ik ben het echter wel met je eens dat het een beetje cru is om punten te verdienen aan je vrienden.
Ik ben op dit moment tegen het idee. DH loopt namelijk niet leeg, het is enkel wat inactief op het RPG gebied op het moment door school. Dit kan voorkomen, maar iedereen laat steeds duidelijk weten dat ze DH nog niet vergeten zijn (:

Het idee om de beginnende RPGer wat extra hulp te bieden vind ik wel goed. Op mijn eigen forum heb ik hier ook een apart board voor en mogen de moderators ook tips editten. Dit helpt zowel de beginnende RPGer als zwakke schrijvers om hun posts naar een hoger niveau te tillen. De tag of board is dan wel belangrijk, want een persoon moet wel bereidt zijn om opbouwen te kritiek te ontvangen (niet iedereen is hiervan gediend). Ik vind het altijd heel leuk om mensen te helpen, dus ik zou zeker op dit soort topics reageren.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

5Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes ma 1 okt - 8:22

Jethro

Jethro

Misschien bokt.nl als linkpartner ?

6Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes di 2 okt - 8:45

Jethro

Jethro

Nog een idee : bij +1250 RPG Posts(Of x - aantal punten) krijg je een speciale titel gratis!

7Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes di 2 okt - 8:50

Nar

Nar
Moderator

En bv een hoekje voor de beginnende RPG'ers waar de ervaren RPG'ers wat raad geven.

Dit is wel een idee. Hoe zie je dat het liefste gebeuren? Want eventueel zou dit nog wel eens ingevoerd kunnen worden. Ik vind de suggestie in ieder geval genoeg om in een teambespreking te gooien Wink

Misschien bokt.nl als linkpartner ?

Hmmz. Werken die met linkpartners? Volgens mij zijn wij te kleinschalig vergeleken bij hen.

Nog een idee : bij +1250 RPG Posts(Of x - aantal punten) krijg je een speciale titel gratis!

Tegen. Misschien heb je het niet gemerkt, maar per dag dat je online bent krijg je ook punten. Daarnaast is het aantal RPG-posts niet te controleren, ben ik bang. De intentie is leuk, maar ik ben bang dat dit hem niet wordt.

8Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes wo 3 okt - 7:49

Jethro

Jethro

Ik kan als nog een paar Spam accountjes maken :)
Ik zou een Raad van Goede RPG'ers (slechte naam weet ik :p)
Bv 3 goede leden die in een gewoon topic ergens bv bij de zee en dan als tag [Beginner] zo dat de raad tips kan geef om een mooie volle post te maken.
Dit kan de persoon in kwestie stimuleren om goede posts te maken.
Of een apart onderdeel waar je eerst verplicht ben te posten.

9Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes wo 3 okt - 7:52

Nar

Nar
Moderator

Jethro schreef:Ik kan als nog een paar Spam accountjes maken :)
Ik zou een Raad van Goede RPG'ers (slechte naam weet ik :p)
Bv 3 goede leden die in een gewoon topic ergens bv bij de zee en dan als tag [Beginner] zo dat de raad tips kan geef om een mooie volle post te maken.
Dit kan de persoon in kwestie stimuleren om goede posts te maken.
Of een apart onderdeel waar je eerst verplicht ben te posten.

Je bedoelde toch gewoon RPG-ers zodat ieder willekeurig iemand tips kan geven op posts van mensen wanneer dat nodig is en zo nu en dan een truukje kan vertellen dat hij of zij in RPG-land gebruikt?

10Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes wo 3 okt - 8:06

Nergüi

Nergüi

Ik zag het meer voor me als de Novice Lawn op dit forum. Een beginner opent een topic (dit kan ook zonder apart board, maar met tag) en een daarvoor geclassificeerde RPGer reageert erop met tips en ook met een reactie op de post zelf.

http://ccdragon-93.deviantart.com/

11Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes wo 3 okt - 8:11

Nar

Nar
Moderator

Waarom alleen maar beginners? Ik zat eraan te denken het veel groter te trekken en een punt te pakken waar mensen om tips kunnen vragen voor hun RPG-kunsten.

Volgens mij kunnen we niet regelen dat er een aparte reactie in een apart forum op een post mogelijk is, maar wel een apart board ervoor creëren waar men om tips en tricks kunnen vragen.

12Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes wo 3 okt - 8:21

Jethro

Jethro

Ja dit bedoel ik ook maar ik heb voor 75% over de beginners want dat stimuleert hun voor betere posts en gaan ze ook meer fun in hebben wat er gaat voor zorgen dat ze meer posten en DreamHorses actiever wordt.

13Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes wo 3 okt - 8:35

Nergüi

Nergüi

Ik ben het wel met Boud eens, er zijn ook RPGers die al een tijd rpgen, maar vast zitten of zichzelf graag willen verbeteren. We willen hun die kans toch niet onthouden (: Een apart board hiervoor zou wel handig zijn, maar wil je dan echt helemaal apart (dus niet betrekken bij de 'echte' rpg) of het gewoon aanmaken als een extra board waar ook gepost kan worden zonder tips te krijgen?

http://ccdragon-93.deviantart.com/

14Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes wo 3 okt - 8:39

Jethro

Jethro

Kortweg een Extra Board waar je gewoon in de titel aangeeft waar je bent.

15Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes do 4 okt - 8:19

Pearl

Pearl
Moderator

Nar schreef:Waarom alleen maar beginners? Ik zat eraan te denken het veel groter te trekken en een punt te pakken waar mensen om tips kunnen vragen voor hun RPG-kunsten.

Volgens mij kunnen we niet regelen dat er een aparte reactie in een apart forum op een post mogelijk is, maar wel een apart board ervoor creëren waar men om tips en tricks kunnen vragen.

Hoe Boudicca het formuleert ben ik het er zeer zeker mee eens. Dit zou zeker voor verbetering kunnen zorgen.

http://www.dreamhorses.biz

16Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes do 4 okt - 8:43

Jethro

Jethro

Is al ingevoerd :)

17Wat ideetjes Empty Re: Wat ideetjes za 6 okt - 8:03

Jethro

Jethro

Kunnen we misschien niet bij de volgende Pvdm een wedstrijd doen zoals vroeger?
Dat waren 5 vraagjes (meerkeuze) over DH en Paardrijden.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: