Er is een zoektocht uitgestippeld van 13 pompoenen. De laatste pompoen zal liggen bij de opperheks.
De overige twaalf liggen door heel DH heen verspreid en wachten om gevonden te worden.
Wanneer je ze allemaal gevonden hebt, stuur mij of Renske een PB met daarin de linkjes van de topics waarin ze stonden en dan kun je een puntenaantal van 500 verwachten.
"Hou je altijd aan de regels, en je zult de eerst pompoen vinden."
*De pompoenen zien er zo uit:
De actie hebben jullie aan Nadine te danken die suggereerde om wat te doen met Halloween. Het Team is daarover na gaan denken en dit is eruit gekomen.
De actie is nu over. Mocht je nog nieuwsgierig zijn naar wat de antwoorden waren, stuur mij, Pearl of Magnifico een PB.
Ik hoop dat jullie het een leuke actie hebben gevonden!
Zo ja, dan kunnen we vaker een soortgelijk iets organiseren!
De overige twaalf liggen door heel DH heen verspreid en wachten om gevonden te worden.
Wanneer je ze allemaal gevonden hebt, stuur mij of Renske een PB met daarin de linkjes van de topics waarin ze stonden en dan kun je een puntenaantal van 500 verwachten.
"Hou je altijd aan de regels, en je zult de eerst pompoen vinden."
*De pompoenen zien er zo uit:
De actie hebben jullie aan Nadine te danken die suggereerde om wat te doen met Halloween. Het Team is daarover na gaan denken en dit is eruit gekomen.
De actie is nu over. Mocht je nog nieuwsgierig zijn naar wat de antwoorden waren, stuur mij, Pearl of Magnifico een PB.
Ik hoop dat jullie het een leuke actie hebben gevonden!
Zo ja, dan kunnen we vaker een soortgelijk iets organiseren!
Laatst aangepast door Nar op do 1 nov - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt