Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Black heart - kay

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Black heart - kay Empty Black heart - kay zo 18 nov - 6:19

Negro.

Negro.

De kleine zwarte hengst keek wat verwaast om zich heen. Paniek gierde door zijn lichaam. Vogels vlogen over, terug naar de warmte van dit gebied. De zon kwam langzaam boven, een rode gloed scheen over de lucht. De kleine zwarte hengst galoppeerde zo tegen een boom aan en viel op de grond. Met grote ogen keek hij om zich heen. Oke, even rustig nu. Ik heet Negro, ik ben één jaar oud en kom uit de kudde van mijn vader. Mijn vader is van de troon gestoten en ik ben verbannen. Mijn moeder is dood en ik ben alleen. En verdwaalt. Hij zuchtte. Waarom moest dit hem overkomen? Hij krabbelde overeind en draafde door. Hij was in een groot bos, zo te zien. Hij was in zijn vlucht voor zijn oude kudde behoorlijk vermagerd omdat zijn kudde hem nog op de hielen had gezeten en hem niet de tijd had gegeven te rusten. Maar nu waren ze buiten zijn vizier. De hengst zweette en ademde piepend. Zijn gedachten gingen aan de loop met hem. Over zijn oude kudde. Hij zou de kudde hebben geleidt, als zijn vader niet wat uitgedaagt en was verslagen. Direct was de kudde slecht geworden, en was hij de kudde uitgezet, omdat hij had volgehouden dat hij neutraal was. Hij was geen hondje dat zomaar even alles deed? Hij had een leven, een gevoel! Wilde hij wraak op het paard dat zijn vader van de troon had gestoten? Misschien wel, maar hij was neutraal, hij mocht geen wraak willen. Toch? Of had hij dan toch iets slechts in zich?

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum