Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

2012: Een goed of slecht jaar?

+4
Juno
Courage
Magnifico
Visual
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Visual

Visual
VIP

HALLEU EVERYONE :3

Nu het de 31st van december is, gaan we praten over afgelopen jaar. En dat hoeft niet alleen jij te zijn die random tegen zichzelf praat, nee, je gaat maar je RPG paard als helper invoegen in je eigen post/talkshow ;D

Vis: Oh please no D:

Want voordat of nadat we het jaar 2012 succesvol hebben afgesloten, beantwoorden we maar een aantal vragen over 2012, en besluiten we geheel democratisch of dit een goed jaar is geweest! En omdat ik zei democratisch beginnen we met een lijst vragen die jullie straks mogen beantwoorden :3

Vis: zei je al dat ze een lijst vragen moesten beantwoorden?

Ja maar deze lijst is om jullie op weg te helpen in het discussie voeren ;D

Spoiler:

En nu ga ik mijn hond redden van de babypijltjes, succes XD

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ben je jarig geweest dit jaar? Nee joh, natuurlijk niet.
Heb je nieuwe personen ontmoet? Ja
Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'? Veel te vaak. 2012: Een goed of slecht jaar? 11631
Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had? Eergisteren.
Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging? Nee.
Hoe veel vuurwerk ga je afsteken? Waarschijnlijk niks. Misschien nog een paar oude rotjes van een paar jaar geleden haha.
Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen? Niks. Ik ben egoïstisch en eet ze allemaal in mijn eentje op. Ik bedoel, kom op, oliebollen zijn zo lekker, en we hebben niet zo heel veel. En het deeg was over datum, maar dat boeide ons niet en we gaan het opeten.
Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde? Dude, zet jij eerst je eigen leven maar op een rijtje.
Zou je het hier posten als het nog waar was ook? Ja.
Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen? Nee en ik geloof niet dat varkens kunnen vliegen. Alleen in minecraft kan dat, toch?
Een cijfer voor 2012? Wel een 8.5 ofzo. (:
Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je? Lieve persoon onder mij, had jij je het jaar dat je afgelopen jaar had zo voorgesteld?

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Courage

Courage

Ben je jarig geweest dit jaar? Nee, ik ben niet meer jarig. Stiekem ben ik gestorven en ben een zombie geworden (A)

Heb je nieuwe personen ontmoet? Een soort van/ denk het/ kan me niemand herinneren maar het zal wel zo zijn (A)

Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'? Bijna elke dag, maar de leraar vraagt er nooit naar (:

Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had? Toevallig gisteren nog xD

Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging? Nope, nee, echt niet.

Hoe veel vuurwerk ga je afsteken? Niets, hoogstens een paar sterretjes. Ik vind het zelf afsteken verschikkelijk.

Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen? Alle oliebollen die we nog hebben (lees: vijf), dus jullie mogen erom vechten (A)

Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde? SUPERCOOL! Ik heb eigenlijk altijd al een keer willen dromen over één van mijn RPG-karakters, gewooon om te zien hoe ze in mijn onderbewustzijn zijn!

Zou je het hier posten als het nog waar was ook? Duh, iedereen mag mijn coole Courage droom weten!

Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen? Ik geloof helaas niet dat varkens kunnen vliegen, ik ben een ongelovige!!

Een cijfer voor 2012?
6,5/7

Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je? Allerleukste, liefste persoon die onder mij staat, wat of wie heeft je dit jaar het gelukkigst gemaakt?

Antwoord op vorige vraag van Magni:
Nee, ik had het me totaal anders voorgesteld. Veel makkelijker. Ook een beetje leuker, maar ja, je kan niet alles hebben.

Juno

Juno

(Voor de vraag hierboven): DH, ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt :)

Ben je jarig geweest dit jaar?: Natuurlijk YEAH

Heb je nieuwe personen ontmoet?: ja heel veel, en ze zijn super aardig(hint hint, DH: Very Happy)

Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'?: Geen een keer Sad Maar mijn vogel probeerde het Very Happy

Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had?: Uhm..Lang geleden. Zijn sokken zijn te klein geworden

Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging? : Nee, de maya's hadden gewoon geen nieuwe kalender gekocht ^^

Hoe veel vuurwerk ga je afsteken?: I dunno

Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen?: Heel veel Very Happy Nee, geen een;. Ik eet ze allemaal zelf op!

Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde?: Ik zou hem omhelzen

Zou je het hier posten als het nog waar was ook?: Ja zeker!

Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen?: Ik heb de steen van mijn leven ontmoet en hij maakt me gelukkiger dan ooit

Een cijfer voor 2012?: Dikke 8

Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je?: Dh'ertje, als dit jaar anders was gelopen dan het nu is gegaan, zou je daar dan blij of verdrietig om zijn?

Navayo

Navayo
VIP

Misschien zou ik er blij mee zijn. Als mijn vriendje eerlijker met mij was geweest of er helemaal geen ruzie was gekomen tussen ons zou het een veel beter jaar zijn geweest.

Ben je jarig geweest dit jaar? Ja Very Happy ik ben oud geworden ;o

Heb je nieuwe personen ontmoet? Jep ^^

Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'? Veeeel te veel

Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had? nu

Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging? nee

Hoe veel vuurwerk ga je afsteken? Heel veel, de poolse familie komt en ze hebben veel vuurwerk mee Very Happy

Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen? Geen want ik lust er geen ;$

Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde? eens goed lachen en hem uitnodigen om eens in onze wereld te komen leven inplaats van zijn perfecte leventje.

Zou je het hier posten als het nog waar was ook? Neen, navayo zou zich belachelijk maken.

Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen? Neen, en varkens vliegen op minecraft Very Happy

Een cijfer voor 2012? eerste helft een 9, tweede helft een 5,5

Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je? Zou je je RPG karakter eens in levende lijve willen zien zodat je er een gesprek mee zou kunnen voeren?

Sultan

Sultan
VIP

Voor de vraag hierboven; Oeh ja, dat zou best awesome zijn! 8D

Ben je jarig geweest dit jaar? Jepss. 15 geworden C:

Heb je nieuwe personen ontmoet? Eh, pff. Ja, een paar ja. ^^

Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'? Oh, té vaak.

Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had? Gister.

Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging? Nopes

Hoe veel vuurwerk ga je afsteken? Niks

Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen? Oh zoveel als jullie willen. C:

Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde? Thee drinken.

Zou je het hier posten als het nog waar was ook? Jua.

Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen? Ja, mijn lieve Ernst-Guus <3

Een cijfer voor 2012? 5,5

Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je? Wat zijn je goede voornemens voor 2013?

http://twilightgame.actieforum.com

Visual

Visual
VIP

Een leuk feestje geven, alles goed en wel maken tussen vriendinnen en minder paranoia zijn :3 Ow en meer chocola eten Yay

Ben je jarig geweest dit jaar?
Jaaa, ik werd 314 YEAH

Heb je nieuwe personen ontmoet?
Heel veel nieuwe noesjuhs om tegenaan te kletsen :3

Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'?
Een keer toen mijn huiswerk een hondenkoekje was xD

Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had?
Sinds de herfstvakantie elke minuut van de dag :3

Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging?
Nop, maar wel in de chinezen die er bakken met geld voor hebben uitgegeven om te overleven o.o

Hoe veel vuurwerk ga je afsteken?
Romeinse kaarsen, heel veel romeinse kaarsen xD

Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen?
Twee, geleend van mn ouders (A)

Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde?
VISUAL! I AM YOUR [s]FATHER[/s] CREATOR!

Zou je het hier posten als het nog waar was ook?
Het is wat Vis zou willen xD

Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen?
IK GELOOF NIET DAT VARKENS KUNNEN VLIEGEN! Maar als we allemaal zouden geloven, zouden we geloven dat varkens kunnen vliegen :3

Een cijfer voor 2012?
8,5 voor de geweldige kerstvakantie :3

Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je?
Stel 2012 was zich exact herstart maar dit keer weet je wat er gaat gebeuren, zou je dan veel veranderd hebben, random voorspellingen doen in t teut topic om iedereen te waarschuwen voor hun naderend noodlot of je stil houden en zo weinig mogelijk veranderen? :3

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Hoi! Da's vraag 1?
Ben je jarig geweest dit jaar? Ergens. Ergens diep in het verleden van 15 Juli dat ik 13 geworden ben.
Heb je nieuwe personen ontmoet? Ik heb een pedofiel ontmoet, en een paar bitches.
Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'? Tja. Hoevaak heeft word mijn verslag wel niet niet opgeslagen AWESOMENESS [ of hoevaak heb ik al mijn bestanden wel niet gewist omdat ik dom was :'D? ]
Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had? Ik heb het niet op sokken. Ik gaf haar een onderbroek voor haar onderste.
Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging? Nee, want ik verheugde me op kerst.
Hoe veel vuurwerk ga je afsteken?
Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen? Nul want ik heb er geen.
Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde? Ik zou haar een knuffel geven~ Hartje
Zou je het hier posten als het nog waar was ook? Tuurlijk (:
Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen? Ja. Maar zo'n groene creeper op minecraft blies 'm op. En ja, mijn knuffel die heeft inmiddels hoogtevrees door mij.
Een cijfer voor 2012? 4
Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je? Mop onder mij: Was 2012 zoals je je had voorgesteld & ben je tevreden over hoe het jaar was?
Antwoord op de vraag boven mij: Ik zou zoveel dingen anders doen, bijvoorbeeld gelijk kappen met vriendschappen vanaf het begin, omdat ik sommige mensen echt haat. En aan sommige dingen valt niets aan te doen D:.

Eznho

Eznho

Hoi! Hai

Ben je jarig geweest dit jaar? Ooit een keer vast wel ja.

Heb je nieuwe personen ontmoet? Nee, ik ben alleen naar een andere klas gegaan en whatever. Hou het maar op een ja.

Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'? Ik zit pas net in de eerste dus laten we het houden op nul keer xD

Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had? Uhm die heb ik nu aan...

Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging? Nee absoluut niet.

Hoe veel vuurwerk ga je afsteken? Niet bijzonder veel :3

Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen? Nul

Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde? Waarschijnlijk zou ik denken van wtf en gaan lachen en haar daarna ook knuffelen :3 Maar Midflower faalde dus tja...

Zou je het hier posten als het nog waar was ook? Sure :3

Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen? Dude, ik heb een tuin vol met stenen, maar ik heb het niet zo op stenen. Ik ben een varken en ik kan vliegen natuurlijk geloof ik het wel.

Een cijfer voor 2012? 7 :3

Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je?
Ben je blij met je keuzes die je dit jaar gemaakt heb?
Damn dat was filosofisch :3

Antwoord op de vraag boven mij
Ja, eigenlijk wel. Hoewel de middelbare wel héél anders was dan dat ik me had voorgesteld. Ja, ik ben best tevreden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum