HALLEU EVERYONE :3
Nu het de 31st van december is, gaan we praten over afgelopen jaar. En dat hoeft niet alleen jij te zijn die random tegen zichzelf praat, nee, je gaat maar je RPG paard als helper invoegen in je eigen post/talkshow ;D
Vis: Oh please no D:
Want voordat of nadat we het jaar 2012 succesvol hebben afgesloten, beantwoorden we maar een aantal vragen over 2012, en besluiten we geheel democratisch of dit een goed jaar is geweest! En omdat ik zei democratisch beginnen we met een lijst vragen die jullie straks mogen beantwoorden :3
Vis: zei je al dat ze een lijst vragen moesten beantwoorden?
Ja maar deze lijst is om jullie op weg te helpen in het discussie voeren ;D
En nu ga ik mijn hond redden van de babypijltjes, succes XD
Nu het de 31st van december is, gaan we praten over afgelopen jaar. En dat hoeft niet alleen jij te zijn die random tegen zichzelf praat, nee, je gaat maar je RPG paard als helper invoegen in je eigen post/talkshow ;D
Vis: Oh please no D:
Want voordat of nadat we het jaar 2012 succesvol hebben afgesloten, beantwoorden we maar een aantal vragen over 2012, en besluiten we geheel democratisch of dit een goed jaar is geweest! En omdat ik zei democratisch beginnen we met een lijst vragen die jullie straks mogen beantwoorden :3
Vis: zei je al dat ze een lijst vragen moesten beantwoorden?
Ja maar deze lijst is om jullie op weg te helpen in het discussie voeren ;D
- Spoiler:
Hoi!
Ben je jarig geweest dit jaar?
Heb je nieuwe personen ontmoet?
Hoe vaak heeft 'je hond je huiswerk opgegeten'?
Wanneer was de laatste keer dat je steen sokken aan had?
Geloofde jij dat 21 december de wereld er aanging?
Hoe veel vuurwerk ga je afsteken?
Hoe veel oliebollen gooi je door je computerscherm om die met je geliefde DH-mensjuhs te delen?
Wat zou je eerste reactie zijn als je in je droom van vannacht je eigen RPG-paard zag en die je de zin van het leven vertelde?
Zou je het hier posten als het nog waar was ook?
Heb je dit jaar de steen van je leven ontmoet of geloof je niet dat varkens kunnen vliegen?
Een cijfer voor 2012?
Welke vraag over 2012 wil je stellen aan degene onder je?
En nu ga ik mijn hond redden van de babypijltjes, succes XD