Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

~ T H O W R A

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1~ T H O W R A Empty ~ T H O W R A wo 16 jan - 4:58

Thowra

Thowra

Naam: Thowra.
Leeftijd: 3,6 Years Old.
Ras: Mustang.
Afstamming: Satan x Boots.

~ Karakter ~

Dit is iets wat jezelf mag uitzoeken, als je durft tenminste.

~ My Story ~

Nijdig sloegen mijn tanden tegen elkaar aan, schoven over elkaar heen terwijl een knarsend geluid hoorbaar werd. Mijn gedachtes geleden naar het verleden, naar de momenten toen ik nog met mijn ouders om ging, tenminste met het vaderlijke wezen.

Ik was een kruising van een badass en een goedzakje. Niet iets waar ik trots op was, mijn moeder verafschuwde ik namelijk maar mijn vader had ooit een hoge plaats in mijn leven gehad. Voordat.. Tjaa, waar zal ik beginnen, gewoon bij het begin waarschijnlijk..

Zoals ik je al eerder had verteld, was ik één kruising van een badass en een goedzak. Mijn vader had ooit de fout gemaakt om voor de charmante maar bloed mooie bonte merrie te vallen, ik mocht mijn moeder dan wel verafschuwen lelijk was ze niet. Menig hengst had waarschijnlijk een moord gepleegd voor zo’n merrie. Dat ter zijde, na een lange tijd werd ik geboren, niet lang na mijn geboorte kregen mijn ouders ruzie over mijn opvoeding. Mijn vader, Satan wilde me opvoeden zoals het in mijn zwarte aderen vloeide, slecht. Mijn moeder, Boots aka Boets, wilde me goed opvoeden. Uiteindelijk werd ik meegenomen door mijn vader, ik vertoonde op jonge leeftijd namelijk al mijn geaardheid, slecht. Satan had daarbij ook weer de kudde Horcrux overgenomen. Iets waar ik trots op was, twee jaar lang regeerde mijn vader met strenge hand toe. Ik werd ouder, werd sterker en begon steeds meer macht te krijgen in de kudde aangezien ik de dochter van was, iets wat soms positief uit pakte maar soms ook negatief. Soms probeerde ze me zo erg te beschermen dat ik geen kant op kon of moch. Iets wat me dwars zat. Uiteindelijk brak er een oorlog uit tussen de kudde’s, veel gewonden vielen er, veel paarden die vermoord werden. Bij de gedachte hieraan proef ik nog steeds het heerlijke bloed van mijn slachtoffers. Uiteindelijk was het een gelijk spel, niemand had verloren of gewonnen. Kort daarna werd Satan uitgedaagd, een uitdaging die hij had verloren helaas. Sinds dien was ik er alleen op uit gegaan, ik had het nooit zo opgegeven zoals mijn vader dat had gedaan. Ooit, ooit zou mijn wraak wel komen maar tot die dag, word ik gevreesd in dream horses. Dit is mijn verhaal, een verhaal wat nog geen einde heeft maar voorlopig ook nog geen einde gaat krijgen.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum