Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

vraagje voor alle teamleden

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1vraagje voor alle teamleden Empty vraagje voor alle teamleden za 9 maa - 22:59

Chipsie

Chipsie

beste teamleden

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik een eigen forum genaamd daily talk.

Nu zijn we op daily talk onderanderen de lay-out van het forum aan het bespreken;

Kortom ik heb nieuws over daily talk voor alle leden van dit forum die de huideige lay-out van daily talk standaard vinden en/of voor alle leden van dit forum die graag lay-outs ontwerpen.

Nu is mijn vraag zou ik dit nieuwtje op dit forum in een appart topic mogen plaatsen bij bijvoorbeeld reclame?

Als ik het in mijn topic daily talk zet ben ik bang dat leden het per ongeluk niet gaan leen snappen jjullie?

alvast bedankt

groetjes van chipsie

Nar

Nar
Moderator

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik een eigen forum genaamd daily talk.

Nee, dat wist ik niet.

Ik snap je vraag niet helemaal. Wil je reclame maken voor je site? Dan ga je naar "Site aanmelden" en kun je daar de verdere instructies volgen die staan gegeven voor het aanmelden van je website. Wil je iemand vragen voor de lay-out? Dan is dat in het Babbelhoekje toegestaan. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.

Chipsie

Chipsie

ik dacht van wel ik dacht zelfs dat jij daily talk had goedgekeurd

Nar

Nar
Moderator

Het zou ongetwijfeld zo kunnen zijn dat ik het goedgekeurd heb, maar ik onthoud bij lange na niet alles, hoe graag ik dat ook zou willen. Excuseer.

Maar is je vraag beantwoord?

Chipsie

Chipsie

nou eum mijn vraag was of ik een aparte topic mocht maken met het nieuws wat ik had over mijn forum;

nu ik heb het al bij mijn topic mijn forum daily talk gezet maar ik hoop dat leden het ook gaan lezen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: