Okay, mijn zus, haar vriendje en mijn moeder vinden piraat niet leuk >.<
Weet iemand een leuke naam met een P ?
tot dan heet ze piraat ^^
Weet iemand een leuke naam met een P ?
tot dan heet ze piraat ^^
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Ventus schreef:Mijn moeder ligt nu een week in het ziekenhuis.
Chaitanya schreef:Ventus schreef:Mijn moeder ligt nu een week in het ziekenhuis.
Hoezo dat?
Juno schreef:Chaitanya schreef:Ventus schreef:Mijn moeder ligt nu een week in het ziekenhuis.
Hoezo dat?
Wondering the same here
Uuuggh, ik was bijna klaar met het lezen van het beste verhaal ooit (ik was het nog aan het lezen tot 3 uur 's nachts) !
Stopt Wattpad er opeens mee, op het laatste hoofdstuk!
Life isn't faaaiiirr
Chaitanya schreef:Juno schreef:Chaitanya schreef:Ventus schreef:Mijn moeder ligt nu een week in het ziekenhuis.
Hoezo dat?
Wondering the same here
Uuuggh, ik was bijna klaar met het lezen van het beste verhaal ooit (ik was het nog aan het lezen tot 3 uur 's nachts) !
Stopt Wattpad er opeens mee, op het laatste hoofdstuk!
Life isn't faaaiiirr
Naahw heb je dan geen wp account? niet in je bieb gezet? xd
Waar ging het over?
Juno schreef:Wondering the same hereChaitanya schreef:Hoezo dat?Ventus schreef:Mijn moeder ligt nu een week in het ziekenhuis.
Ventus schreef:Juno schreef:Wondering the same hereChaitanya schreef:Hoezo dat?Ventus schreef:Mijn moeder ligt nu een week in het ziekenhuis.
Bloedklonters in haar longen. Iets wat blijkbaar echt heel gevaarlijk kan zijn...
Chaitanya schreef:*kijkt onder mijn bureau* HAHAHA MIJN KAT ZIT OP MIJN COMPUTER
ja..xd
@Juno hey die heb ik ook eens gelezen. Heel, heel lang geleden, voordat ik begon met ffics (oké dat valt alweer mee xd) en nu mijn eindeloze reeks boyxboy stories... :')Ventus schreef:Juno schreef:Wondering the same hereChaitanya schreef:Hoezo dat?Ventus schreef:Mijn moeder ligt nu een week in het ziekenhuis.
Bloedklonters in haar longen. Iets wat blijkbaar echt heel gevaarlijk kan zijn...
naahw :\ Ik weet hoe je je voelt. Mijn vader is ziek. Hoe komt ze aan die bloedklonten dan?
Courage schreef:Sterkte! <3
Raad eens wie er vanaf vandaag tot September vakantie heeft?
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: