- Verhaal van de oefenwedstrijd van vandaag xD:
- Vandaag ben ik op oefenenwedstrijd met A Tout Coeur geweest. Heb een hele lange tijd geen vertrouwen in hem gehad, hij smeet me er veel van en ik viel dan recht in de balken. Vroeger sprongen we 1m10, maar doen moest ik terug naar 70cm. Zo saai -.-' Maar na enkele privé-lessen, zag ik wat fout deed. Ik sprong veel te veel en reed te weinig dressuur Dus ik deed dit -> Alleen nog maar dressuur, dressuur, dressuur enzo. Tot ik voelde dat hij me hielp in dressuur (Bv. Tijdens schouderbinnewaarts, vanzelf aan de teugel lopen, moet ik enkel drijven met mijn binnenbeen en binnenteugel open) Toen begon ik terug te spingen en het ging beter! Hij hielp me ook tijdens het springen (Bv. Verkeerde afstand (Vroeger ging hij weigeren) nu stopt hij en springt hij uit stilstand dan over de sprong) En ik help hem dan (Door hem vast te houden, tegen de houden, tegen hem te spreken, enz.)
Nu, we zijn nu een maand verder en er was een oefenwedstrijd in m'n manege, m'n instructuer zei dat dat wel goed zou zijn voor m'n zelfvertrouwen. Gisteren in de privé-les terug 1m-1m10 gesprong! :3 Was zo trots op Coeur! Vandaag ging het super in de 80cm, foutloos. In de 90cm-1m was ik wat onzeker, omdat het echt hoog stond en wel in hem vertrouw enzo, maar je bent toch wel bang dat je terug valt (in de balken). Dus de eerste ging goed, en ik was bang bij de tweede en hij voelde dat en weigerde, maar deed het rustig, we hebben toen nog eens naar de twee gereden en de rest van het parkour ging super! De eigenaar van de manege (de omroeper) zei; 'Eén weigering, maar deze amazone heeft zich perfect herpakt! Een prachtige rit voor Bo Sampson en A Tout Coeur!' Ik was apetrots op hem <3
Maar goed, ik wil wel topic ;3