Haha verwacht niet veel :3
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+35
Ceres
Coeur
Saronse
Rabi
Faye
Memoria
Remember
Kát
Kai
Nevaeh
Corazón
Yia
Sultan
Chipsie
Ventus
Magnifico
Pearl
Crystall
Ravi.
Falcon
Divine
Yamato
Visual
Sunset
Courage
Nar
Aragorn
Navayo
Amiya
Kay
Chaitanya
Gracefull
Aaliyah
Juno
Ravena
39 plaatsers
828 Re: 't teut topic wo 3 jul - 7:55
Yamato
Hihi, ik ga toch nog een soort van pon,ykamp, bij de verzorgpaarden, buitenrijden en bijna alles wat ej op ene normaal ponykamp ook doet! LOVEIT!
Volgend jaar moet ik naar het fjordenpaard, het moet ewoon.
Volgend jaar moet ik naar het fjordenpaard, het moet ewoon.
829 Re: 't teut topic wo 3 jul - 7:55
Ventus
OREOOOOOOO's <3Yamato schreef:DRUGS DRUGS DRUGS IMNO%MNOMNOIMNOMNOM DRUGS
http://24.media.tumblr.com/1765d27a132a5648f679bb88cc167745/tumblr_mm9hl6D2GY1s3r1kbo1_500.jpg
830 Re: 't teut topic wo 3 jul - 7:57
Juno
YESH GIMME GIMME GIMME
GIMME GIMME GIMME A MAN AFTER MIDNIGHT
WON'T SOMEBODY HELP ME CHASE THE SHADOWS AWAY
TAKE ME THROUGH THE DARKNESS TO THE BREAK OF THE DAY
WON'T SOMEBODY HELP ME CHASE THE SHADOWS AWAY
TAKE ME THROUGH THE DARKNESS TO THE BREAK OF THE DAY
831 Re: 't teut topic wo 3 jul - 7:57
Ray
Yamato schreef:Hihi, ik ga toch nog een soort van pon,ykamp, bij de verzorgpaarden, buitenrijden en bijna alles wat ej op ene normaal ponykamp ook doet! LOVEIT!
Volgend jaar moet ik naar het fjordenpaard, het moet gewoon.
Klopt. xD
832 Re: 't teut topic wo 3 jul - 7:58
Yamato
Is het leuk daar?
Ik ga wel worrien over kleine dingen, zoals de paarden indeling. Wata ls ik wacht tot er iets komt waarvan ik denk 'ja, zo'n paardj' maar het komt niet en derp, xD
Ik ga wel worrien over kleine dingen, zoals de paarden indeling. Wata ls ik wacht tot er iets komt waarvan ik denk 'ja, zo'n paardj' maar het komt niet en derp, xD
833 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:01
Tuxedo
YEAH HIJ IS EEN BAKBEEST VAN EEN TINKER MAN.
Ieder geval, dat dacht ik toen ik zijn plaatjes zag. Hij is namelijk wat robuuster dan een IJslander haha.
Ieder geval, dat dacht ik toen ik zijn plaatjes zag. Hij is namelijk wat robuuster dan een IJslander haha.
- WARNING: TUXEDO DRUGS:
834 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:03
Ray
Yamato schreef:Is het leuk daar?
Het is echt super leuk! Met indelen gaat meer zo van; wie wilt op lief paard? Wie wilt op dit ras?
En dan wie wilt op stout, jong paard? Wie wilt op dit ras?
En dan helemaal aan het eind de 'gemiddelde paarden'
Maar ze zijn allemaal snel enzo :3
@Renske; LIKE WAAR HAAL JIJ DIE PLAATJES VANDAAN?
Hij is zo sexy:faint:
835 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:04
Ventus
STOP RENSKE. DAS NIE MEER NORMAAL. de yummygehalte ligt nu te hoog. ik kan het niet meer aan. ;o
837 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:07
Yamato
Ray schreef:Yamato schreef:Is het leuk daar?
Het is echt super leuk! Met indelen gaat meer zo van; wie wilt op lief paard? Wie wilt op dit ras?
En dan wie wilt op stout, jong paard? Wie wilt op dit ras?
En dan helemaal aan het eind de 'gemiddelde paarden'
Maar ze zijn allemaal snel enzo :3
@Renske; LIKE WAAR HAAL JIJ DIE PLAATJES VANDAAN?
Hij is zo sexy:faint:
'Kay. :3: Dus ergens op het einde komen ze met de gemiddelde paarden, youknow, betrouwbaar maar toch met pit ofzoiets?
EN RENKSE STOP HET IS NIET EERLIJK. Volgens mij is het een kruising, hoofd van een tinker is net ietsje anders denk ik..
Of dat is bij mijn verzorgtinkers toch zo.
838 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:09
Ray
Ja, paarden die wel eens kunnen bokken ofzow of wel is schrikken etc :3
839 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:10
Sunset
VIP
IK KAN HET NIET AAN RENSKE!!! Waar haal jij die plaatjes?!
840 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:11
Tuxedo
HAHA IK KIES DE JONGE PITTIGE UIT.
Dat past gewoon bij mij.
Ik ben ook jong en ondeugend hahaha. (':
MUHAHAHAHAH HIJ IS GEWELDIG SEXY GHEHEHEHE.
Je mag hem niet stelen, hij is van mij muhahaha.
@Maureen@Julya: gewoon, zoeken hahaha. (':
@Charlotte: Ik laat er gewoon Tinker staan geheh.
Dat past gewoon bij mij.
Ik ben ook jong en ondeugend hahaha. (':
MUHAHAHAHAH HIJ IS GEWELDIG SEXY GHEHEHEHE.
Je mag hem niet stelen, hij is van mij muhahaha.
@Maureen@Julya: gewoon, zoeken hahaha. (':
@Charlotte: Ik laat er gewoon Tinker staan geheh.
842 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:12
Ray
IKR!
@Renske; JE MEENT HET? Ò.ó
ok, nu ga ik in alle rust verder met mijn post
HAHAHA ik kies wss de lieve betrouwbare uit :'D
Ik ben soms echt een watje op het paard
MAAR DAMN SURE DAT IK IN GROEP 2 KOM
@Renske; JE MEENT HET? Ò.ó
ok, nu ga ik in alle rust verder met mijn post
HAHAHA ik kies wss de lieve betrouwbare uit :'D
Ik ben soms echt een watje op het paard
MAAR DAMN SURE DAT IK IN GROEP 2 KOM
844 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:14
Yamato
'Kay, ja, ik maak me zorgen om domme dingen.
En ik vind paarden leuk die betrowubaar zijn, maar niet te saai. ZOALS MIJN SOFIE. Gaat er aan de rand van het ruiterpad, half in de bosjes een man gebukt zitten omdat 'ie denkt dat paarden honden zijn ofzo en ze bang zijn als je niet laag bij de grond bent. Sofie springt vrolijk alle kanten uit hoor. :3:
En ik vind paarden leuk die betrowubaar zijn, maar niet te saai. ZOALS MIJN SOFIE. Gaat er aan de rand van het ruiterpad, half in de bosjes een man gebukt zitten omdat 'ie denkt dat paarden honden zijn ofzo en ze bang zijn als je niet laag bij de grond bent. Sofie springt vrolijk alle kanten uit hoor. :3:
845 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:14
Tuxedo
Haha, ik wil het liefst in groep 1. Maar groep 2 is ook best. Zo lang we maar knoerthard gaan. >:)
Meestal van andere sites, soms deviantart, dan flickr etc etc. (:
Meestal van andere sites, soms deviantart, dan flickr etc etc. (:
846 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:16
Yamato
Wat is het verschil tussen groep 1 en 2 dan? Want ik heb gehoord dat je toch in rengalop gaat en evenveel ofzo..
847 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:17
Tuxedo
@Julya, de schofthoogte van een tinker valt best mee in vergelijking met een IJslander.
IJslanders zitten tussen de 1.30-1.45m.
Tinkers zijn gemiddeld 1.50, maar kunnen 1.35 tot 1.70 groot zijn, dus in Tinkers zit een redelijk verschil qua schofthoogte en kan enorm verschillen. (:
IJslanders zitten tussen de 1.30-1.45m.
Tinkers zijn gemiddeld 1.50, maar kunnen 1.35 tot 1.70 groot zijn, dus in Tinkers zit een redelijk verschil qua schofthoogte en kan enorm verschillen. (:
848 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:18
Sunset
VIP
Volgensmij is groep 1 voor de gevorderden echt. Dan ga je dus misschien hoger/meer springen ofzo. Ik ben er ook geweest, zat op Karin, een fries. Echt awesome!
849 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:19
Ray
Knoerthard ga je overal >D
Dat is echt zo gaaf eh in die rengalop <3
LOL EN MET DE DAGTOCHT MOET JE ECHT ACHTERAAN RIJDEN, dan zie je in de galop plotseling al die mensjes voor je op en neer gaan :'D
ZOVEEL LOL, maar het is daar zo mooi en die paarden zijn zo leuk en wauw en ARGH RENSKE WE MOETEN NOG 30 DAGEN WACHTEN Õ.Õ
je doet alles hetzelfde, maar groep 1 heeft echt de jonge paarden en de oudere ruiters, echt de paarden die net een jaar zijn ingereden enzo, of de paarden die dan die week worden ingereden :'D
Springen gaat gewoon dezelfde hoogte hoowr :3 Ik ging ook in het springbos
MAAR DIE STOMME LEIZE LIEP NIET DOOR WAARDOOR WE DE GROEP KWIJT WAREN EN PEPSI NIET SPRONG EN EN EN ARGH
Dat is echt zo gaaf eh in die rengalop <3
LOL EN MET DE DAGTOCHT MOET JE ECHT ACHTERAAN RIJDEN, dan zie je in de galop plotseling al die mensjes voor je op en neer gaan :'D
ZOVEEL LOL, maar het is daar zo mooi en die paarden zijn zo leuk en wauw en ARGH RENSKE WE MOETEN NOG 30 DAGEN WACHTEN Õ.Õ
je doet alles hetzelfde, maar groep 1 heeft echt de jonge paarden en de oudere ruiters, echt de paarden die net een jaar zijn ingereden enzo, of de paarden die dan die week worden ingereden :'D
Springen gaat gewoon dezelfde hoogte hoowr :3 Ik ging ook in het springbos
MAAR DIE STOMME LEIZE LIEP NIET DOOR WAARDOOR WE DE GROEP KWIJT WAREN EN PEPSI NIET SPRONG EN EN EN ARGH
850 Re: 't teut topic wo 3 jul - 8:23
Yamato
Ah zo.. Ja, ik kan niet springen, tenminste, niet hoog, en dan nog alleen als het paard graag springt. Ik ga denk ik maaar wat vaker met Sofie oefenen, ik heb nog een heel jaar. En ik zit nu al vragen te stellen, wat voor een drol ben ik toch.
Nope, jonge paarden moet ik niet hebben, nja, ik heb een paard ingereden, met hulp van de eigenaar en nog iemand die er komt, maar die doet niks, laat hem aan de longeerlijn flink bokken (daarvoor moet je hem ook echt opjagen dus dat gebeurd nog niet) en hij is onder het zadel een schat, EN DAN HEBBEN WE EEN VEULEN VOOR VOLGEND JAAR IN TE RIJDEN EN VOLGENS JAAR NOG EEN VEULEN OWYEAAAAAAHHHH:dummy:
Nope, jonge paarden moet ik niet hebben, nja, ik heb een paard ingereden, met hulp van de eigenaar en nog iemand die er komt, maar die doet niks, laat hem aan de longeerlijn flink bokken (daarvoor moet je hem ook echt opjagen dus dat gebeurd nog niet) en hij is onder het zadel een schat, EN DAN HEBBEN WE EEN VEULEN VOOR VOLGEND JAAR IN TE RIJDEN EN VOLGENS JAAR NOG EEN VEULEN OWYEAAAAAAHHHH:dummy:
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: