OKeeey!
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+35
Ceres
Coeur
Saronse
Rabi
Faye
Memoria
Remember
Kát
Kai
Nevaeh
Corazón
Yia
Sultan
Chipsie
Ventus
Magnifico
Pearl
Crystall
Ravi.
Falcon
Divine
Yamato
Visual
Sunset
Courage
Nar
Aragorn
Navayo
Amiya
Kay
Chaitanya
Gracefull
Aaliyah
Juno
Ravena
39 plaatsers
902 Re: 't teut topic wo 3 jul - 22:43
Chaitanya
VIP
Okay wie weet een interessante kleur voor deze pony? xd
903 Re: 't teut topic wo 3 jul - 22:47
Navayo
VIP
oeh zwart bont is leuk of palomino met hele hoge witte sokken en een bles
906 Re: 't teut topic wo 3 jul - 22:57
Navayo
VIP
Spirit is sexy
nd ben bezig met een postje voor sunset
nd ben bezig met een postje voor sunset
907 Re: 't teut topic wo 3 jul - 22:59
Sunset
VIP
Jaa! En; Yaay goed zo xd.
Lol, ik ben liedjes van spijt aan t luisteren.
Lol, ik ben liedjes van spijt aan t luisteren.
908 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:04
Navayo
VIP
Gepost, sorry hij's niet geweldig maar ik moet door ;c
ga dadelijk shoppen en zit nog in mijn slaapkleren :p
ga dadelijk shoppen en zit nog in mijn slaapkleren :p
909 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:08
Yamato
Dmn, was ik gisteren net zo goed begonnen, meer water dan frisdrank en zo drinken, en nu moet ik juist weer ranja enzo drinken omdat mijn bloeddruk lager is dan normaal. Plus zou eten, wat ik wel graag heb, maar niet zo graag meer omdat ik het zo ongezond vind. -.-
910 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:24
Magnifico
Administrator
Sunset, ik zal kijken of het lukt haha. (:
913 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:43
Ventus
Nou zij willen gaan karten, maar ik heb een trauma ofzoiets daarvan opgelopen de laatste keer. Khad mijn elleboog gekneusd.
En ik wil dus gaan lasershooten, maar mijn zus wil liever karten en nouja zij de favoriet weetjewel.
Dus nu willen ze allemaal karten behalve ik. Ik heb er serieus schrik van. Dus ben ik naar boven gelopen nadat ik gezegd had dat ze dan maar alleen gaan karten.
Die snappen nie da ik daar echt schrik van heb... ;/
En ik wil dus gaan lasershooten, maar mijn zus wil liever karten en nouja zij de favoriet weetjewel.
Dus nu willen ze allemaal karten behalve ik. Ik heb er serieus schrik van. Dus ben ik naar boven gelopen nadat ik gezegd had dat ze dan maar alleen gaan karten.
Die snappen nie da ik daar echt schrik van heb... ;/
915 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:47
Sunset
VIP
Ah, dat is wel vervelend. Kan je niet tegen je ouders zeggen waarom je bang ervoor bent?
916 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:49
Ventus
Heb ik al gedaan. Maar mijn zus wil karten en dat gaat boven mij.
919 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:56
Sunset
VIP
Maar moet je persee mee? En als je echt niet mee wilt, dan moeten je ouders toch denken van oh dan moeten we misschien wat anders gaan doen?
Nou ja, sterkte in elk geval!
Nou ja, sterkte in elk geval!
920 Re: 't teut topic wo 3 jul - 23:57
Ventus
Als ze toch gaan blijf ik inderdaad thuis. Het kan zijn dat ze zelfs al weg zijnn.
921 Re: 't teut topic do 4 jul - 0:06
Navayo
VIP
@ventus: hmm dat is een irritante situatie, maar ik ken het wel. Mijn broertje bmx't en daar gaan ze ook altijd naar kijken, terwijl ze totaal geen interesse hebben in mijn paardensport.
Denk dat ze zelfs kwaad waren toen ik zei dat ik mijn pony had gekocht, ze vonden het maar geldverspilling en doen niet de moeite om der naam te onthouden terwijl ze van mijn broertje hun bmx alles kennen....
@Sunset: Naf gaat zich straks van zijn meest euhm vreemde kant laten zien Maar nu ben ik echt stad in I guess, heb mijn bus om half 2
Denk dat ze zelfs kwaad waren toen ik zei dat ik mijn pony had gekocht, ze vonden het maar geldverspilling en doen niet de moeite om der naam te onthouden terwijl ze van mijn broertje hun bmx alles kennen....
@Sunset: Naf gaat zich straks van zijn meest euhm vreemde kant laten zien Maar nu ben ik echt stad in I guess, heb mijn bus om half 2
923 Re: 't teut topic do 4 jul - 0:10
Navayo
VIP
Ach, ondertussen ben ik het al gewend hoor.
Mijn grootouders leven nog iets of wat met me mee. Daar staan trouwens ook mijn paardje(s).
Niet dat ze er zelf zo voor zijn maar ze geven ze te eten en stiekem houden ze wel van mijn shettie. Ze volgt hun ook overal en heeft al een paar keer in huis gestaan :p
Mijn grootouders leven nog iets of wat met me mee. Daar staan trouwens ook mijn paardje(s).
Niet dat ze er zelf zo voor zijn maar ze geven ze te eten en stiekem houden ze wel van mijn shettie. Ze volgt hun ook overal en heeft al een paar keer in huis gestaan :p
924 Re: 't teut topic do 4 jul - 0:12
Ventus
Ahww, das keii lief ;D ahah, shettie in het huis ;d ziet er vast grappig uit :3
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: