*zet brilletje op* *deftige stem*
Zeg het maar mevrouw Marit. Wat is er volgens jou aan de hand?
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Aaliyah schreef:*zet brilletje op* *deftige stem*
Remember schreef:WAAROM HEEFT IEDEREEN INSPI EN IK NIET ASDFGHJKL
Weetje. Jij bent wel perfect voor een therapeut.Aaliyah schreef:*zet brilletje op* *deftige stem*
Laatst aangepast door Aaliyah op di 9 jul - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Aaliyah schreef:Dan is het geen relatietherapie meer he *tikt op de vingertjes*
Nou oke mevrouw Gimp, mevrouw Marit, laten we dit nu gezamenlijk proberen op te lossen.
Ik stel voor, dat als mevrouw Gimp zich niet meer focust op het internet, en meewerkt, mevrouw Marit dan niet overstapt van Gimp naar Photoshop, want ik kan wel zien dat dit Gimp wel kwetst.
Opgelost?
Chaitanya schreef:Aaliyah schreef:Dan is het geen relatietherapie meer he *tikt op de vingertjes*
Nou oke mevrouw Gimp, mevrouw Marit, laten we dit nu gezamenlijk proberen op te lossen.
Ik stel voor, dat als mevrouw Gimp zich niet meer focust op het internet, en meewerkt, mevrouw Marit dan niet overstapt van Gimp naar Photoshop, want ik kan wel zien dat dit Gimp wel kwetst.
Opgelost?
maar ik had zo gezegd tegen GIMP dat het niet haar probleem is!! met Photoshop kan ik ècht niet overweg :') Ik had het alleen nodig om manen te tekenen, en dat is me uiteindelijk ook niet gelukt... grr.
ALS GIMP GEWOON MEEWERKTE HAD IK NIET NAAR PHOTOSHOP OVER MOETEN STAPPEN! IK HEB NOG ZO SORRY GEZEGD GIMP
MAAR NEE HOOR
Maar het zou me eig niets verbazen als GIMP Bruintje doet omdat ik Photoshop erop heb gezet xd
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: