Welkom, welkom bij een nieuwe maand. En hopelijk een zonnige maand! Maar een nieuwe maand betekend ook een nieuwe PVDM! En wat heb ik deze keer weer verzonnen? Dat zie je nu.
Ik heb een quiz gemaakt met 5 vragen. Heb je ze allemaal goed? Dan zal ik 1 Kudos doneren. Heb je er 4 goed, dan krijg je 200 punten. 3 goed, 150 punten. 2 goed 100 punten. 1 goed, 50 punten. En 0… Tsja, sorry :)
Je zet je antwoorden in dit topic, en dan stuur ik via PB hoeveel goed je had. Daarnaast zal je ontvangen wie de PVDM is. Dit kan je ook terug zijn in het PVDM jaaroverzicht voor de luie mensen. Gelieve niet in dit topic:
De juiste antwoorden te zeggen of de naam van de PVDM te zeggen.
1)Wat is het officiële, Nederlandse woord voor een tremolo?
A. Element
B. Toets
C. Tremolo
2)Met welke kleuren maak je beige?
A. Rood en blauw
B. Rood en geel
C. Rood, geel én blauw
3)Welke versie van forums heeft DH?
A. PunBB
B. PhpBB 2
C. Invision
4)Wie wás de co-admin van DH?
A. Robot
B. Cobrazarao
C. Dreamer
5)Wie dénk je dat PVDM is?
A. Saricha
B. Mai
C. Amiya
Gefeliciteerd PVDM!
Ik heb een quiz gemaakt met 5 vragen. Heb je ze allemaal goed? Dan zal ik 1 Kudos doneren. Heb je er 4 goed, dan krijg je 200 punten. 3 goed, 150 punten. 2 goed 100 punten. 1 goed, 50 punten. En 0… Tsja, sorry :)
Je zet je antwoorden in dit topic, en dan stuur ik via PB hoeveel goed je had. Daarnaast zal je ontvangen wie de PVDM is. Dit kan je ook terug zijn in het PVDM jaaroverzicht voor de luie mensen. Gelieve niet in dit topic:
De juiste antwoorden te zeggen of de naam van de PVDM te zeggen.
1)Wat is het officiële, Nederlandse woord voor een tremolo?
A. Element
B. Toets
C. Tremolo
2)Met welke kleuren maak je beige?
A. Rood en blauw
B. Rood en geel
C. Rood, geel én blauw
3)Welke versie van forums heeft DH?
A. PunBB
B. PhpBB 2
C. Invision
4)Wie wás de co-admin van DH?