Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ponykamp het Fjordenpaard week 6 2013!

+2
Yamato
Tuxedo
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Tuxedo

Tuxedo

HEEY.
Eigenlijk is dit een soort minimeeting, want alleen ik en Maureen waren er. Maar alsnog vond ik het leuk om jullie eens te laten horen wat er precies allemaal is gebeurd in dat spannende weekje. Er zijn superveel foto's gemaakt, maar dat zijn er echt teveel om te laten zien. En omdat Maureen en ik allebei in een andere groep zaten, is het lastig om dan leuke foto's uit te zoeken. Dus misschien komen foto's later in het foto onderdeel op DH of zoiets, misschien.. ooit. Haha ;'D


DAG 1
Zaterdag kwamen we aan om ongeveer half 3. Nou ik zat in kamer van de ouderen en Maureen in de jongere met Roos (Maureens vriendin). En Maureen en Roos mochten niet aan de oudere, dus ik moest naar de jongere. Nou geweldig, ik was dus de oudste daar tussen allemaal kinderachtige kleine meisjes. Bedankt Maureen, bedankt. Maar boeiend, ik ging een mooie groene trui kopen en toen gingen we maar wat doelloos rondlopen.
We aten pannenkoeken en daarna kwam het paarden indelen! YAY! ;D Eerst moest iedereen die een braaf paard naar voren, wij hoorden daar niet bij. Ik ging bij een moeilijk paard naar voren en toen kreeg ik Loeloe. Ik was best blij want ik had gelezen wat er op de site stond enzo en jay. Maureen was blijven staan en uiteindelijk kreeg ze Ster. We gingen onze paardjes ophalen en daarna mochten we rijden. Ik moest in mijn eentje naar een ander weiland want Loeloe stond daar en geen enkel ander paard van de groep. Maureen en ik kwamen toen elkaar aan de balk weer tegen met onze paardjes, en daar waren Loeloe en Ster. Ik was helemaal verliefd op Loeloe en Maureen vond Ster ook vet leuk. Maar het bleek dat wij allebei in groep 1 mochten. Maureen werd toen wel zenuwachtig omdat ze dacht dat ze niet goed genoeg kon rijden voor groep 1. Nou ik vond van wel, maar boeiend. We gingen toen rijden en het was een best rustig ritje, maar wel super leuk. Er viel wel iemand af omdat de singel heel los zat, maar die deed zich gelukkig geen pijn.
Toen we terug waren zei Maureen dat ze het te druk vond en liever met Ster naar groep 2 wilde. Ik vond het oke, maar dat mocht niet omdat groep 2 te groot was en toen wilde ze toch op een wat rustiger paardje.

DAG 2.
We gingen 's ochtends rijden. Maureen moest op Karinka, maar omdat ze last van haar been had moest ze naar groep 3. Het was een super leuke rit, we gingen door het meer en we gingen springen en keihard galopperen en het was super leuk. Maureen was ook blij met haar paard Karinka en het was een leuke rit, volgens mij.. VRAAG HET AAN MAUREEN.
's Middags gingen we naar het ronostrand, en Maureen had een extreem rare vriendin gevonden in haar groep, genaamd Lara. Roos, Maureen, Lara en ik gingen zwemmen en het was leuk. (: Alleen begon ik me toch een beetje te ergeren uiteindelijk aan mijn jongere vriendinnen op het strand. Ugh. (Downiedans? Wtf????!)
's Avonds gingen we een namenspel doen en daarna moesten we weer naar bedje toe. (:

DAG 3
Ik weet niet precies wat we deden maar we gingen wel rijden en dat was leuk. We gingen hard galopperen enzo en er werden foto's en filmpjes gemaakt. We gingen nog springen en ik weet niet precies wat Maureen deed maar idk.
Er waren wel twee meisjes tijdens onze rit gevallen, het was heel hectisch want er kwam een helikopter over vliegen en Stephenie kon niet meer lopen en we moesten echt allemaal paarden vasthouden en iedereen werd getrapt en het was heel moeilijk. Kwam Maureens groep later aanzetten en gingen er een beetje stom bij staan.
We konden naar het Rono gaan maar daar hadden we geen zin in en bleven thuis. Verder weet ik niet meer wat we precies hadden gedaan.. Maureen zou me hier moeten gaan helpen haha. (:

DAG 4
We gingen weer een rit maken, weer door het water en er werden foto's en filmpjes gemaakt. Ook weer door het springbos waar foto's werden gemaakt. We gingen volgens  mij deze dag naar Roden. We waren met Stephenie en Larissa erbij en dat was heel leuk we hebben vet veel eten gekocht en verder echt niets gedaan. Een ijsje gehad en ik heb een nieuwe BEURS. Jaja.
Volgens mij ging Jose die dag met Mandy allemaal trucjes laten zien en gingen we naar de veulentjes. (:

DAG 5:
DAGTOCHT.
We gingen 's ochtends vet vroeg weg en gingen heel lang rijden. Al na een uur ofzo werd de groep in twee groepen gesplitst.
De henk rit (Heel ruig enzo) en de wat rustigere.
Ik zat in de Henk rit en we gingen allemaal heuvels op en af galopperen en keihard galopperen en springen enzo het was vet leuk en ging super snel.
De rustige rit galoppeerde amper omdat er een naast lag. (': Daar reed Maureen dus.
In het dorpje gingen we patatjes eten en toen gingen we weer terug. Toen gingen we in draf en Loeloe ging alles voorbij rennen en toen kwam Maureen erachteraan.
"RENSKE HOU JE PAARD IN!" Echt heel grappig haha (':

DAG 6.
We gingen zwemmennnn. Het was echt heel leuk in het zwembad waar ik al zo vaak kom omdat het 10 kilometer van mn huis is maar wathever. We gingen met de huifkar (ook naar roden met de huifkar) en op de terugweg mochten Maureen en ik op de bok.
's Avonds gingen we rijden en het was weer vet leuk.

DAG 7
We gingen voor het laats rijden. Het was echt heel leuk en we gingen daarna nog naar het ronostrand en we moesten alles inpakken.
We hadden 's avonds de bonte avond en iedereen had echt vet grappige dingen gedaan. Iedereen werd zowat nat. Wij deeden de little familie en ik was echt blergh. Ik kwam nat en helemaal roze weer weg. Bah bah bah. Overal zat tandpasta.
En toen hadden we nog kampvuur. Dat was ook nog wel leuk. We moesten allemaal hout en stokken zoeken om broodjes aan te roosteren. Maureens broodje viel hahaha, zoals dat jaar daarvoor en ze kreeg vet weinig deeg hahah. Oke grappig. Maar alsnog had ze een stukje brood. Mijn brood was een beetje aangebrand maar nog wel lekker. (:
Daarna gingen we slapen. En we mochten geen spookverhaal omdat de leiding wilde slapen puh. ): En de grote kant wel vet stom, daar hadden wij wel heen gemogen. Ik was echt heel pissig, maar ik kon meeluisteren en dat spookverhaal had ik toch al gehoord maar alsnog, dat was wel heel leuk geweest.

DAG 8.
Tijd om weg te gaan. )):
Maar ik had een eindrit en ging nog paarden huren voor 2 uur. Ik zat toen op Afra omdat ik voorop moest. Ze zat super lekker en was vet snel. Twee andere meisjes gingen ook met mij mee en het was een leuke rit. Maar op het einde viel een eraf en de teugel knapte dus ik lopen met twee pony's, meisje die eraf was gevallen op Afra en lopen. Het paard was toen ze viel op haar been gaan staan dus het deed haar wel heel veel pijn, maar alles was uiteindelijk wel weer goed. (:

Het was echt een super leuke week en ik wil zeker weer een keer.

MAUREEN ALS JIJ DE GOEDE VOLGORDE PRECIES WEET, VERTEL HET ME WANT IK WEET HET NIET MEER PRECIES.
xx.



Laatst aangepast door Tuxedo op di 13 aug - 5:21; in totaal 2 keer bewerkt

http://www.dreamhorses.biz

Yamato

Yamato

WIEEEPPPP, IK WIL MEE DE VOLGENDE KEER.
Nja, ik ben wel een beetje bang dat ik dan degene ben die val en stuff, but who cares, yolo ofzo.

Tuxedo

Tuxedo

Het was ook echt heel leuk! Jij moet volgend jaar echt mee gaan. En ik wil zeker nog een keer! :)

http://www.dreamhorses.biz

Yamato

Yamato

Dan moet ik gewoon echt een keer serieus praten met mijn moeder, anders wimpelt ze het af ofzo. -.-
Maar ik ga ervoor zorgen dat het gaat lukken!

Magnifico

Magnifico
Administrator

Yaayyy ;D

M'n tweede ponykamp met joeee <3333


IK WIL ZO GRAAG OP PONYKAMP AAAAHHH! <3333
Het was gewoon zo leuk dat ik gewoon weer wil.
Het eten valt wel een beetje tegen.
MAAR BOEIEN
HET IS MAAR VOEDSEL.
HAHAHA.
HAH
Ha
ha...
.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Yamato

Yamato

WHO CARES ABOUT FOOD, IMMA HAVE CHIPS. Rainbow sheep 
Ik moet alleen zorgen dat ik mag, en wat sparen en dan, alle badassheid op een stokje knol.

Ravena

Ravena
VIP

HAHAHA (de downiedans was inderdaad een beetje raar :3 NET ALS LARA WTF DAT KIND WAS GESTOORD en irritant en gemeen :c)


JA CHAR GA OOK MEE VOLGEND JAAR.
Gawd ik mis het, het was echt super awesome geweldig <333

Yamato

Yamato

WAS HET EEN MINI-BENTE??

Tuxedo

Tuxedo

Lara was echt heel gemeen! o3o

@Char. Nee veel veel veeeeel gemener.
Ze zei tegen de belgen helemaal van: Ja jullie horen hier niet jullie zijn buitenlanders ga weg!

Echt een kutkind.

http://www.dreamhorses.biz

Ravena

Ravena
VIP

STOMME SUKKEL, DAG 5 WAS DE DAGTOCHT EN DAG 6 WAS HET ZWEMMEN.
En hey, ik heb nou eenmaal niet zo'n geweldig richtingsgevoel :c

HOE KAN JE DE DAGTOCHT NOU VERGETEN?

Tuxedo

Tuxedo

OH MIJN GOD DE DAGTOCHT.
HAHAHHAHAHAHAH

Ja dat was woensdag hahaha. (':
Ik dacht al dat ik iets was vergeten hahahahaha.

http://www.dreamhorses.biz

Yamato

Yamato

OEHHHHHHH. Als ik haar tegenkom, wat zei je over Belgen, want ik heb schoenen, en ben niet bang om ze te gebruiken.

Ravena

Ravena
VIP

Hahahaha doe maar

En ja het rijden was leuk, maar wel saai, we gingen super sloom ;C

Maar goewd groep 2 was te vol :CCCCC

Tuxedo

Tuxedo

HAHAHAHAHAH :'D

http://www.dreamhorses.biz

Yamato

Yamato

Weet je wat je moet doen, in draf inhouden en inhouden en inhouden, en dan GALOP. 'Sorry, maar mijn paard was ana het trippelen, en opeens op hol geslagen' Oké nee, dat is zielig voor het paard want dan krijgt die de schuld van badassgedrag.

Ravena

Ravena
VIP

En renskeee ;c

je bent ook het kampvuur enzo vergeten, tssss

 

Vorig jaar waren er heel veel kinderen die dat deden @char
José werd super boos :'D

Yamato

Yamato

Kan ik geloven, is ook gevaarlijk eigenlijk. Ik weet nog dat dat op mikjn eerst eponykamp altijd gedaan werd, want we mochten alleen maar stappen omdat een paard zich verwond had, en vanachter iedereen inhouden en stuff.

Tuxedo

Tuxedo

Maar dat kampvuur. Dat was. Blergh.
Nee grapje ik zet het er even bij.

http://www.dreamhorses.biz

Yia

Yia

Ja idd @Charlotte maar het is ook super vermoeiend voor die paarden enzo

EN OMG DAT WAS ZO GRAPPIG EH TOEN JIJ ALLES VOORBIJ CROSTE EN IK ER ZO ACHTERAAN KWAM
>D

Muh nu mis ik kamp echt ;C

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Me wants to go tooooo D:
Volgend jaar wil ik ook komen (:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum