Hihi peepz. Ik was hier ooit mee begonnen, en maakte Zana aan. Maar toen was ik dit alles gewoonweg vergeten x'D Maar, nu ben ik terug. Als je mij niet kent, mijn naam is Daniëlle, ook wel Daan/Danie genoemd. Ik heb al aardig wat rpg ervaring, voornamelijk op WarriorCats, waar ongeveer al 1,5 jaar trouw lid van ben. En daar komt ook nog eens een jaar of 1/2 noob-tijd bij van een forum waar rpg niet het hoofdonderdeel is, en dat forum is sinds kort uit de lucht gehaald, tot mijn grote spijt (voor de gene die eventueel willen weten welke site dat was: horse-nation). Op WarriorCats sta ik bekend als Daan, voornamelijk van de accounts Leafstorm, Frostlake & Bravesoul. Verder ben ik sinds kort ook te vinden op Perished (Shade), Raposa (Force), Chimorea Horses (Santos&Seabiscuit). En nu dus ook hier Mijn accountje is vernoemt naar het paard van mijn nicht, waar ik op heb leren rijden. Helaas ben ik een paar jaar geleden van haar afgevallen, en raakte bewusteloos, had een hersenschudding en brak mijn arm. Sinds dien heb ik niet veel meer op haar gereden. Een jaar heb ik het gedaan met de Merens Pony die daar op stal stond, genaamd Paco, deze was namelijk van een vriendin van mijn nicht. Hier heb ik dus een jaartje op gereden en toen ging ik naar de Middelbare. Sinds dien heb ik geen tijd meer gehad voor het paardrijden, maar soms organiseren ze van school wel eens activiteiten, zoals paardrijden. Ik zit nu in 2 Havo, en heb vorige week nog eens een keertje paardgereden, vorig jaar (toen zat ik in 1 mavo, dat ging zo goed dat ik naar 2 havo mocht) heb ik ook een keer meegereden met de groep.
Misschien denk je nu, van waarom die hele history? Gewoon, omdat het kan xp
Xx Daan
Misschien denk je nu, van waarom die hele history? Gewoon, omdat het kan xp
Xx Daan