maffo's ik heb nog steeds mijn topic openstaan en ik verveel me en ik ben hier nooit dus grijp je kans om te reageren >D
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+47
Aegir
Adonis
Iris
Chegyo
Avalyn
Nojin
Sofia
Astran
Lysithea
Kharrea
Mnemosyne
Ronda.
Ravena
Enyeto
Prim
Falcon
Thorin
Belbo
Kay
Toran
Kai
Sophie.
Ninjo
Navayo
Amor
Chaitanya
Nevaeh
Suzan
Amiya
Yamato
Veriënda
Aaliyah
Ventus
Courage
Painted Black
Tough
Dwyn
Nar
Sunset
Silas
Rain
Magnifico
Lootah
Faye
Fawn
Yves
Tuxedo
51 plaatsers
152 Re: 't teut topic vr 13 sep - 19:45
Yamato
En dan droom je dat je crush naar je toe komt wandelen, zich naar je toe buigt en zegt ' Charlotte, ik val niet voor je.'
154 Re: 't teut topic vr 13 sep - 21:32
Silas
Ha, mijn 'crush' negeert me zowat x'3
Hij zit nu in VWO+ en ik nog steeds in Gymnasium, telkens als hij lang mij en me twee vriendinnen loopt heeft hij z'n telefoon uit, een meter veder stopt- ie 'm weer in z'n zak >|
Hij zit nu in VWO+ en ik nog steeds in Gymnasium, telkens als hij lang mij en me twee vriendinnen loopt heeft hij z'n telefoon uit, een meter veder stopt- ie 'm weer in z'n zak >|
155 Re: 't teut topic vr 13 sep - 22:35
Rain
Administrator
Hahaha! Wat een douchebag! Is wel een rot gevoel ja :cSpider schreef:Ha, mijn 'crush' negeert me zowat x'3
Ik heb mijn crush gelukkig al, zo'n 1,5 jaar <3
Echt balen trouwens, ik zou maandag meelopen op een microbiologisch laboratorium, gaat dat waarschijnlijk niet door
Ik had alles geregeld met de leraar dat ik de les een andere keer zou inhalen, kijk ik net op mijn rooster, hebben ze 2 dagen terug het rooster voor volgende week veranderd, staat er opeens een verplicht hoorcollege bij, wat ik niet kan inhalen. Dus echt rot, ik kan het nu niet eens meer afzeggen in het weekend.
156 Re: 't teut topic vr 13 sep - 22:37
Toran
Ik heb al een crush op iemand sinds de basisschool x'D
Hello guys!
Hello guys!
158 Re: 't teut topic vr 13 sep - 22:47
Magnifico
Administrator
=1Nevaeh schreef:IK HEB EEN CRUSH OP NIEMAND ~8D
HEEYY!
160 Re: 't teut topic vr 13 sep - 23:03
Rain
Administrator
Op zich wel goed als ik niet loads of huiswerk had en ik niet door al mijn 4 katten omsingeld was op mijn eigen kamer ='3
Ze willen me vermoorden! Ik weet het gewoon Of ze willen mijn lekker onopgemaakt bed inpikken (:
Ze willen me vermoorden! Ik weet het gewoon Of ze willen mijn lekker onopgemaakt bed inpikken (:
161 Re: 't teut topic vr 13 sep - 23:27
Nar
Moderator
Wat wil je? HET ZIJN KATTEN. KATTEN ZIJN KWAADAARDIG!
Ik bedoel:
HET
ZIJN
KATTEN
Ik bedoel:
HET
ZIJN
KATTEN
162 Re: 't teut topic vr 13 sep - 23:37
Amiya
Administrator
KATTENN <3 mijn kat, genaamd captain Plum, was heeel aanhankelijk aan het doen. Volgens mij wilde hij mij versieren ofzo echt apart dat beest
163 Re: 't teut topic vr 13 sep - 23:50
Nar
Moderator
Ik zweer je dat we hier in de vorm van "Zwartje" echt kwaadaardig spul rond hebben lopen -,-
165 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:00
Silas
Als ik later een Munchkin katje krijg noem ik 'm 'Geniaal maar met te korte pootjes', net als in Tonio x'3
WISKUNDE, IST, AF
WISKUNDE, IST, AF
166 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:01
Aaliyah
Moderator
áááárgh waarom gaan apple-opladers zo damn snel kapot omg?!
like, iedere 6 maanden moeten we er weer een nieuwe bij kopen, wtf.
dus nu zuinig aandoen met m'n halfuurtje accu dat ik nog over heb -_-
like, iedere 6 maanden moeten we er weer een nieuwe bij kopen, wtf.
dus nu zuinig aandoen met m'n halfuurtje accu dat ik nog over heb -_-
167 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:03
Magnifico
Administrator
Ik ga heel slordig om met mijn apple-oplader haha. (':
Maar ik heb die van de nieuwste generatie en die zijn wel wat steviger.
Maar ik heb die van de nieuwste generatie en die zijn wel wat steviger.
168 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:08
Aaliyah
Moderator
ik moet heel erg bewegen met die oplader en als ie dan eindelijk aan t oplader is, mag ik me absoluut niet bewegen omdat hij anders 'wegvalt'
rotding :')
rotding :')
169 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:13
Rain
Administrator
Ik heb ook de nieuwste generatie, en die heeft al een kattenaanval overleefd En iedere dag naar school gesleeps ook. Dus ik heb niks te klagen erover. Van mijn oude macbook die heeft het zeker 4 jaar overleefd, wonderbaarlijk genoeg.
170 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:15
Aaliyah
Moderator
1 oplader (nieuwe generatie) is kapot gemaakt door iemand op school, 1'tje(oude generatie) is doorgebrand zodra 'ie werd aangekoppeld aan mn pa's laptop, 1'tje (oude generatie) die deed het gewoon heel wonderbaarlijk niet meer, en deze (ook oude generatie) die is bij dat kopje beschadigd, en nu doet 'ie helemaal niets meer D:
171 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:31
Toran
Ghehe, ben ik even blij dat ik geen Apple heb maar een Acer :'D
Al geeft dat rotding ook genoeg problemen :c
173 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:36
Toran
Mmm, dan heb ik daar nog niks van gemerkt.
Wel raakt mijn Acer regelmatig oververhit xD
Wel raakt mijn Acer regelmatig oververhit xD
174 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:42
Kay
Ja, ik heb het over mijn iPad oplader die ook nogal kwetsbaar zijn. Maar dan moeten ze die opladers gewoon langer maken want ze zijn echt heel kort.
175 Re: 't teut topic za 14 sep - 0:44
Toran
Ik heb een iPod touch, maar de oplader daarvan werkt niet als ik 'm in het stopcontact steek, maar wel als ik via mijn laptop of een andere computer oplaadt :'D
Lang leven de mislukte Apple-opladers!
Lang leven de mislukte Apple-opladers!
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: