Wauuuw dies gaaf ;o
Und renske heb je vandaag tijd om bij Dwyn te reageren?
Und renske heb je vandaag tijd om bij Dwyn te reageren?
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
EN JIJ ZEGGEN DAT DIE MISLUKT?Fawn schreef:
er gaat wel een mature filter op op DA. :}
HAHAHAHAHAHA.Tough schreef:EN JIJ ZEGGEN DAT DIE MISLUKT?Fawn schreef:
er gaat wel een mature filter op op DA. :}
Fawn schreef:NEE. xD dat was vóórdat ik de details en de manen af had gemaakt en de kleurtjes HEEELEMAAAAL opnieuw had gedaan. :'D nu vind ik 'm ook leuk!
En ik zit er nu aan te denken om voor Elke Raven die in de Valkyrie komt een soort van manip te maken. SOORT VAN.
Nar schreef:Ik overweeg nu sterk om met Nar in de Valkyrie te gaanFawn schreef:NEE. xD dat was vóórdat ik de details en de manen af had gemaakt en de kleurtjes HEEELEMAAAAL opnieuw had gedaan. :'D nu vind ik 'm ook leuk!
En ik zit er nu aan te denken om voor Elke Raven die in de Valkyrie komt een soort van manip te maken. SOORT VAN.
Ik ga zie en zo wel genoeg posten.Tuxedo schreef:Man, je hebt al een manip van Nikki van Nar!
Maar ja, ik heb vast ook nog wel ergens een account liggen voor de Valkyrie fufufu~
@Sara: Gedaan!
@Ronda: Als je een beetje een kudde wilt met veel leden zou ik eerst doen dat DH je karakter een beetje kent zodat je meer kans maakt op meer leden als je karakter en kudde leuk zijn! (:
OH MY GOD NIKKI HIJ IS ZO MOOI EN VET EN ASDFGHEEJKDAHSKJWK
Jaa, alleen Ravens zouden dan een soort van manip krijgen. *wenkbrauwwiebel* CHEGYO? *wenkbrauwwiebel*Falcon schreef:Of weinig Ravens :')
Sunset schreef:Hahah ja, eerst heel veel aanmeldingen, en daarna niet meer, omdat er geen manips meer komen. Ah nee, sorrry Nikki. Nee als je de Valkyrie opnieuw opent denk ik wel dat er veel paarden inkomen.
Hahahaaa, misschien. Ik weet het nog niet, eerst maar eens zien of ik überhaubt nog fatsoenlijk kan rpg'en.. DON'T TEMPT MEEEEEHFawn schreef:Jaa, alleen Ravens zouden dan een soort van manip krijgen. *wenkbrauwwiebel* CHEGYO? *wenkbrauwwiebel*Falcon schreef:Of weinig Ravens :')
Ik like deze reactie.Nar schreef:@ Nikki:
Die waarin Fawn aan Nars schedel likte hadden we :Y)
Toen was ik een noob-manipper zegt ze. :')
@ Sunset:
Hinniken naar Fawn is Eén. Fawn overleven is Twee. Fawns interesse winnen is Drie. In de kudde komen is Vier. 'k Weet niet, maar ik denk dat het niet zo snel gaat groeien
Laatst aangepast door Fawn op zo 15 sep - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: