Oke, ik wil Zana's naam veranderen, maar waarin x'D
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+47
Aegir
Adonis
Iris
Chegyo
Avalyn
Nojin
Sofia
Astran
Lysithea
Kharrea
Mnemosyne
Ronda.
Ravena
Enyeto
Prim
Falcon
Thorin
Belbo
Kay
Toran
Kai
Sophie.
Ninjo
Navayo
Amor
Chaitanya
Nevaeh
Suzan
Amiya
Yamato
Veriënda
Aaliyah
Ventus
Courage
Painted Black
Tough
Dwyn
Nar
Sunset
Silas
Rain
Magnifico
Lootah
Faye
Fawn
Yves
Tuxedo
51 plaatsers
77 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:32
Nevaeh
Mmmmh, ik denk dat ik me eens ga wagen aan een nieuwe manip!
79 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:37
Suzan
Wie hier kan een setje maken?
http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2012/047/2/1/000092_by_juoda_plunksna-d4pwc7b.jpg - De naam Suzan moet erop, ik verander mijn naam x'D Een admin online die dit kan doen xD
http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2012/047/2/1/000092_by_juoda_plunksna-d4pwc7b.jpg - De naam Suzan moet erop, ik verander mijn naam x'D Een admin online die dit kan doen xD
82 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:41
Yves
Ik heb echt nog 284903 manips liggen die nog afgemaakt moeten worden, maar alles wat ik probeer draait niet uit zoals ik wil of ik heb er simpelweg geen zin in...
Dan kom je niet verder.
Dan kom je niet verder.
83 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:43
Amiya
Administrator
Het is veranderd. Denk er wel aan volgende keer met inloggen. (:Zana schreef:@Amiya, jepsels
84 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:44
Nevaeh
Hahaha net klaar meeee, wat een liefde tussen Lootah en neevAmiya schreef:... en een postje?
Ik ga denk ik een echte ref voor neevje maken
85 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:48
Suzan
Hehe xp Snap ik x'DAmiya schreef:Het is veranderd. Denk er wel aan volgende keer met inloggen. (:Zana schreef:@Amiya, jepsels
Iemand aub die een setje kan maken D:
86 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:53
Amiya
Administrator
Nevaeh schreef:Hahaha net klaar meeee, wat een liefde tussen Lootah en neevAmiya schreef:... en een postje?
Ik ga denk ik een echte ref voor neevje maken
IK WIST HET. Stiekem vind ze 'm wel leuk. :3
DOEN
Ik wil steeds verder met de nieuwe manip voor Fawn, maar ik ben steeds druk met andere dingen EN NU OOK EVEN REAGEREN BWHUHAHAHA
87 Re: 't teut topic do 12 sep - 7:59
Nevaeh
AHAHAH ja , heeeeel stiekum. EN IK KWAM ER PAS NET ACHTER DAT ZE EIGENLIJK FAHLAEMEE IS OMG.
En gosh dat is like zoooo herkenbaar Q A Q
En gosh dat is like zoooo herkenbaar Q A Q
88 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:11
Amiya
Administrator
Hahaha :'D Slimmerd.
DUS NU GA JE WEL OPEENS LIEF DOEN? OMDAT ZE BEKEND IS? NOUJA ZEG. HOOR JE DAT, CLAUDIA. DÁT IS PAS RACISM.
Ik vind 't wel heel leuk dat de Valkyrie langzaam weer op komt haha Dat is echt heel raar, want als laatste post ofzo in het Valkyrie kudde topic had ik gezegd:
DUS NU GA JE WEL OPEENS LIEF DOEN? OMDAT ZE BEKEND IS? NOUJA ZEG. HOOR JE DAT, CLAUDIA. DÁT IS PAS RACISM.
Ik vind 't wel heel leuk dat de Valkyrie langzaam weer op komt haha Dat is echt heel raar, want als laatste post ofzo in het Valkyrie kudde topic had ik gezegd:
Fawn schreef: "En remember: Misschien komt er wel een vervolg op de Valkjes *wenkbrauwwiebel* wie zal het zeggen."
89 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:13
Nevaeh
HA NEE WACHT MAAR AF *puh*
STIEKEM. Stiekem had je dit allemaal al gepland. Allemaal bedacht. *wijst* D:
STIEKEM. Stiekem had je dit allemaal al gepland. Allemaal bedacht. *wijst* D:
90 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:16
Amiya
Administrator
IK WACHT AF.
Haha nee, ik probeerde gewoon positief te blijven. :'D
Haha nee, ik probeerde gewoon positief te blijven. :'D
91 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:22
Nevaeh
Hahahah, nou hopelijk gaat de valkyrie nog weer herrijzen met alle oude leden, zou supergaaf zijn!
92 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:27
Amiya
Administrator
Hahaha xD Ik probeerde Eva over te halen alleen die is heel druk. Maar we vinden wel nieuwe awesome lidjes No problemo. We hebben lootah en jou al en dan ga ik nog even rondkijken of ik meer awesome rpg'ertjes weet ^^
Maar eerst wil ik ze op DH krijgen en ze er later in laten komen, want anders kennen ze Fawn en de Valkyrie eigenlijk niet eens.
Maar eerst wil ik ze op DH krijgen en ze er later in laten komen, want anders kennen ze Fawn en de Valkyrie eigenlijk niet eens.
94 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:39
Amiya
Administrator
Ik vergeet telkens wie jij bent omdat ik die karakter niet ken. Ö *runs*
95 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:43
Rain
Administrator
Tfoe Nikki! Je weet toch! Wat in het modhoekje wordt besproken, blíjft in het modhoekje. Stiekem pesten en onderdrukken jullie me allemaal :'(Amiya schreef:Hahaha :'D Slimmerd.
Ik vind 't wel heel leuk dat de Valkyrie langzaam weer op komt haha Dat is echt heel raar, want als laatste post ofzo in het Valkyrie kudde topic had ik gezegd:Fawn schreef: "En remember: Misschien komt er wel een vervolg op de Valkjes *wenkbrauwwiebel* wie zal het zeggen."
- voor jou >=]
96 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:49
Amiya
Administrator
OEPS. D: MIJN VINGER GLEED ALWÉÉÉÉR UIT!
Gelukkig had ik voor de zekerheid net al je postjes groen gekleurd dus je kunt dit wel hebben.
97 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:52
Rain
Administrator
Nee, daar gaan al mijn punten (((((
Ik ben trouwens bezig met dat nieuwe kudde systeem ^^
Ik ben trouwens bezig met dat nieuwe kudde systeem ^^
98 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:55
Amiya
Administrator
WOOH awesome
Jammer genoeg ben ik morgen weg tot 5 uur i.v.m. Biologie practicum die de hele dag gaat duren én meetelt met examens.
Ik ben wel goed met de microscoop though, en in de cellen tekenen enzo, dus dat wordt hopelijk geen probleem.
Jammer genoeg ben ik morgen weg tot 5 uur i.v.m. Biologie practicum die de hele dag gaat duren én meetelt met examens.
Ik ben wel goed met de microscoop though, en in de cellen tekenen enzo, dus dat wordt hopelijk geen probleem.
99 Re: 't teut topic do 12 sep - 8:58
Faye
VIP
hahaha wat is friends with benefits een belachelijke film
100 Re: 't teut topic do 12 sep - 9:20
Rain
Administrator
Succes ^^Amiya schreef:WOOH awesome
Heb hem net gepost bij kuddes ^^
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: