ik kan nooit plaatjes vinden van een hetzelfde paard, met eenhetzelfde achtergrond.
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+47
Aegir
Adonis
Iris
Chegyo
Avalyn
Nojin
Sofia
Astran
Lysithea
Kharrea
Mnemosyne
Ronda.
Ravena
Enyeto
Prim
Falcon
Thorin
Belbo
Kay
Toran
Kai
Sophie.
Ninjo
Navayo
Amor
Chaitanya
Nevaeh
Suzan
Amiya
Yamato
Veriënda
Aaliyah
Ventus
Courage
Painted Black
Tough
Dwyn
Nar
Sunset
Silas
Rain
Magnifico
Lootah
Faye
Fawn
Yves
Tuxedo
51 plaatsers
752 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:10
Thorin
@PB: okee
@Belbo; zelfde paard kan ik wel, zelfde achtergrond is idd moeilijker xd.
@Belbo; zelfde paard kan ik wel, zelfde achtergrond is idd moeilijker xd.
753 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:12
Belbo
@Thorin : Ik probeer het soms wel, met uitsnijden bijv. maar dan ziet het er nooit uit.
754 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:14
Painted Black
VIP
Ik kan niks vinden. D:
Meestal kan je wel wat vinden op Deviantart, bijvoorbeeld bij venomxbaby of colourize-stock.
Meestal kan je wel wat vinden op Deviantart, bijvoorbeeld bij venomxbaby of colourize-stock.
755 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:18
Belbo
Oh, ha bedankt! ik zal vragen of ik er een-twee mag gebruikn ~
756 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:18
Tuxedo
Ik blend altijd met photofiltre, lekker makkelijk en simpel. Geen gedoe met lagen enzo en je gooit er heel makkelijk een effect overheen. Echt photofiltre is het makkelijkste bewerkprogramma als je een snel kleine dingetjes wil doen, randje eromheen en blenden is ook heel eenvoudig daarop. (:
757 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:22
Painted Black
VIP
@belbe hoef je niet perse te vragen, het is stock. zolang je of haar naam er bij meld of je bewerking bij haar meld vind ze 't oke.
758 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:25
Chegyo
Noooes, ik moet weg T^T
En het begon net lekker te gaan..
Baaaaaaye baaaye
En het begon net lekker te gaan..
Baaaaaaye baaaye
760 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:30
Thorin
Jaaa omg ik heb een nederlands manipulatie lesje gevonden van iemand die hele mooie manips maakt, vind ik
Voor iedereen die t wilt zien; http://ibbeltje-com.deviantart.com/art/Tutorials-Manipulation-Manipulatie-Lesje-285017513
Voor iedereen die t wilt zien; http://ibbeltje-com.deviantart.com/art/Tutorials-Manipulation-Manipulatie-Lesje-285017513
761 Re: 't teut topic di 17 sep - 3:30
Painted Black
VIP
Blenden? Zou ik op zich wel willen proberen voor je. ;d
762 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:11
Faye
VIP
ahw dit is zo zielig en zo mooi en dat liedje is ontzettend gaaf gecoverd
763 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:12
Nar
Moderator
SERIEUS. WTF IS DAT VOOR EEN VERVLOEKTE ORGANISATIE BIJ ONS OP SCHOOL?!
764 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:20
Painted Black
VIP
Ah oh. Leg uit?Nar schreef:SERIEUS. WTF IS DAT VOOR EEN VERVLOEKTE ORGANISATIE BIJ ONS OP SCHOOL?!
765 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:21
Chaitanya
VIP
Hahahaha... haha... weet je nou wat ik ben vergeten?
Chai's aftekeningen
haha....
D:
en wat weer een heerlijke GIMP in combinatie met TinyPic-kwaliteit!
Chai's aftekeningen
haha....
D:
en wat weer een heerlijke GIMP in combinatie met TinyPic-kwaliteit!
766 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:23
Painted Black
VIP
Maar wel een super mooi setje chai!
EDIT: HET WESTEN EN HET NOORDEN IS SO MOOI AAAH.
EDIT: HET WESTEN EN HET NOORDEN IS SO MOOI AAAH.
767 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:34
Nar
Moderator
School stuurt mail:Painted Black schreef:Ah oh. Leg uit?Nar schreef:SERIEUS. WTF IS DAT VOOR EEN VERVLOEKTE ORGANISATIE BIJ ONS OP SCHOOL?!
"Jullie zijn allemaal vrij vanaf twee uur."
Schooladministratie:
"TROLOLOLOL, Je was aan't spijbelen vanaf twee uur!
@ Chait:
Nice picca!
768 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:36
Painted Black
VIP
omg. das Peren en Appels! Misschien de mail uitprinten en laten zien? En anders zorgen dat je ouders de school aanklagen? ')
769 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:36
Silas
Mooi gemaakt, maar het geeft wel een fout beeld van boerderijen, liedje is inderdaad mooi ^^Faye schreef:
ahw dit is zo zielig en zo mooi en dat liedje is ontzettend gaaf gecoverd
770 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:38
Nar
Moderator
@ PB:
Eyup, heb alles nog. Mama keek ook heel vreemd toen ze mijn uurtje spijbelen zag en toen ik het liet zien, de mail, keek ze nog vreemder.
"Wel, dit lijkt me een fout van school."
Eyup, heb alles nog. Mama keek ook heel vreemd toen ze mijn uurtje spijbelen zag en toen ik het liet zien, de mail, keek ze nog vreemder.
"Wel, dit lijkt me een fout van school."
771 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:40
Painted Black
VIP
Nou, als mams al vreemd kijkt dan laat ze het er vast niet bij. Hoop ik voor je!
772 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:40
Nar
Moderator
Als ze gaan miepen, mag ik haar nummer geven ^^
Maar tot die tijd laat ik het maar zo
Maar tot die tijd laat ik het maar zo
773 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:41
Fawn
HAHAHAHA. BESTE FOUT EVERRR. vroege examenstunt? :'D Iemand systeem van schoolmail gehackt?
774 Re: 't teut topic di 17 sep - 4:46
Nar
Moderator
De sportoriëntatie vindt dit schooljaar plaats op dinsdag 17 en donderdag 19 september. Op die dagen zijn de lessen voor de bovenbouwklassen vanaf 14.05 uur uitgeroosterd en is het voor iedereen mogelijk om aan een activiteit deel te nemen.
In de bijlage tref je een boekje aan met alle informatie die je nodig hebt om een keuze te maken en hoe je je in kan schrijven voor een onderdeel. Lees de informatie in dit boekje daarom aandachtig door. Let daarbij vooral goed op de locaties, data en tijden van de activiteiten. Voor sommige activiteiten moet namelijk een stukje worden gereisd (soms moet je zelf vervoer regelen, in ander gevallen is dat al geregeld). Houd in dit geval dus rekening met de keuze van de sportactiviteit! Heb je op bepaalde momenten namelijk andere bezigheden/verplichtingen (huiswerk, leren, sporten, werk) dan moet je je hiervoor niet inschrijven!
Deelname aan de sportoriëntatie is verplicht (handelingsdeel van het PTA) maar je hebt wel een keuze. Je kan jezelf slechts voor één onderdeel inschrijven!!!
Mocht je nog vragen en of opmerkingen hebben, stel ze dan aan je docent Bewegingsonderwijs of mail naar -------
Met sportieve groet,
-----
Geen stunt, gewoon een idioot van een roostermaker :'D
In de bijlage tref je een boekje aan met alle informatie die je nodig hebt om een keuze te maken en hoe je je in kan schrijven voor een onderdeel. Lees de informatie in dit boekje daarom aandachtig door. Let daarbij vooral goed op de locaties, data en tijden van de activiteiten. Voor sommige activiteiten moet namelijk een stukje worden gereisd (soms moet je zelf vervoer regelen, in ander gevallen is dat al geregeld). Houd in dit geval dus rekening met de keuze van de sportactiviteit! Heb je op bepaalde momenten namelijk andere bezigheden/verplichtingen (huiswerk, leren, sporten, werk) dan moet je je hiervoor niet inschrijven!
Deelname aan de sportoriëntatie is verplicht (handelingsdeel van het PTA) maar je hebt wel een keuze. Je kan jezelf slechts voor één onderdeel inschrijven!!!
Mocht je nog vragen en of opmerkingen hebben, stel ze dan aan je docent Bewegingsonderwijs of mail naar -------
Met sportieve groet,
-----
Geen stunt, gewoon een idioot van een roostermaker :'D
775 Re: 't teut topic di 17 sep - 5:04
Ventus
Waarom is er nooit iemand online op Whatsapp? D:
ik heb gewoon geen vrienden... lol. xd
@Boudicca: Same here.
Onze school heeft 20 leerlingen verloren (andere school enz,) wat blijkbaar een hele klap is, dus gaan ze een neuw lessenrooster, leraren veranderen van Vak. Nu heb ik mijn liefelingsleeraar nog maar 1 uur in de week en zie ik een idioot 2 uur meer. D:
ik heb gewoon geen vrienden... lol. xd
- Spoiler:
- Waarom Maakt U Zich Zorgen Over Jeweetwel?
U Kunt Zich Beter Zorgen Maken Om:
POE-PIE-NEE
De Constipatie-sensatie Die De Schrik Is Van de Natie!
Ik hou van Fred&George <3
@Boudicca: Same here.
Onze school heeft 20 leerlingen verloren (andere school enz,) wat blijkbaar een hele klap is, dus gaan ze een neuw lessenrooster, leraren veranderen van Vak. Nu heb ik mijn liefelingsleeraar nog maar 1 uur in de week en zie ik een idioot 2 uur meer. D:
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: