ik moet ook eens posten!
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+45
Saronse
Memory
Iris
Tuxedo
Kíli
Timon
Lumière
Mischa
Yves
Toran
Pearl
Dawn
Satan
Sultan
Infierno
Aragorn
Gracefull
Crystall
Fawn
Remember
Ninjo
Navayo
Coeur
Néssa
Kharrea
Silas
Nar
Amiya
Chaitanya
Courage
Condor
Painted Black
Ronda.
Aaliyah
Ventus
Faye
Sofia
Rain
Nevaeh
Magnolia
Falcon
Tough
Sunset
Celebrían
Magnifico
49 plaatsers
202 Re: 't teut topic ma 30 sep - 7:43
Sunset
VIP
Aww, ik heb medeleiden met Sunset xd. Maar ook wel met Navayo
204 Re: 't teut topic ma 30 sep - 8:49
Remember
Moet het niet allang zomer zijn op Dream Horses? ('A)
Nee maar hmm, ik ga een open topicje maken met Remember >D
Nee maar hmm, ik ga een open topicje maken met Remember >D
206 Re: 't teut topic di 1 okt - 6:34
Amiya
Administrator
Over drie weken tentamens die meetellen met examens. Dikke stress. En een vriend van een beste vriendin van mij is ook nog eens verongelukt. Zelfs al kende ik m niet heb ik toch zon rotgevoel.
208 Re: 't teut topic di 1 okt - 6:39
Amiya
Administrator
ja omg, was zo onverwachts. En als je het hele verhaal kende zou je het nog erger vinden, maar dat is te persoonlijk en te lang.
Wat een poep smiley is die huil smiley trouwens. Die gebruik ik serieus nooit x)
Wat een poep smiley is die huil smiley trouwens. Die gebruik ik serieus nooit x)
209 Re: 't teut topic di 1 okt - 6:41
Falcon
VIP
Nee dat geloof ik wel, mocht je er iets over kwijt willen dat weet je me te vinden
T is dat ik die smiley voorbij zag komen net, ik wist niet eens dat we een huilsmiley hadden hiervoor x')
T is dat ik die smiley voorbij zag komen net, ik wist niet eens dat we een huilsmiley hadden hiervoor x')
210 Re: 't teut topic di 1 okt - 7:01
Amiya
Administrator
Ik kende hem niet zelf, maar als andere mensen droevig zijn of moeten huilen doe ik altijd mee. :'D En jaa ik heb die smiley altijd al poep gevonden. :} T is echt zo'n dramaqueen smiley xD
211 Re: 't teut topic di 1 okt - 7:10
Silas
/damn, word doet t niet op de mac, dan maar een torrent, teehee
213 Re: 't teut topic di 1 okt - 9:05
Magnifico
Administrator
AAAAH..
Ik ben even een tijdje inactief geweest, sorry sorry!
Mede dankzij verjaardag, school en muziek waar ik nu like elke dag repetitie voor heb en ik wordt gek.
Dus ik ga ooit weer posten, maar morgen wss niet want dan heb ik weer een repititie... D:
Ik ben even een tijdje inactief geweest, sorry sorry!
Mede dankzij verjaardag, school en muziek waar ik nu like elke dag repetitie voor heb en ik wordt gek.
Dus ik ga ooit weer posten, maar morgen wss niet want dan heb ik weer een repititie... D:
214 Re: 't teut topic di 1 okt - 10:51
Coeur
*moet dringend een nieuwe ava zoeken/maken en gaan posten*
---
Pff, heb wat zitten spelen met een foto, heb wat effecten toegevoegd, wat kleurtjes hier en daar een laagje erover wrijven en voor ik het besef heb ik al meer getekend,ziehier de tweede lelijkste creatie (op mijn ava na);
Ik moet Coeur minder als een bloeddorstige moordenaar afbeelden... Misschien als een sadist... Wacht... Dat is hetzelfde... Uh... Teveel... *kijkt op internet* Moordenaar = Sadist... Wat? Maar... *valt neer* Dan maar beginnen aan Frans zeker...
---
Pff, heb wat zitten spelen met een foto, heb wat effecten toegevoegd, wat kleurtjes hier en daar een laagje erover wrijven en voor ik het besef heb ik al meer getekend,
- Klikie:
Maar echt, zeg wat ik beter kan doen. Ik probeer wat aan mijn effecten zoals belichting (in het oog en bloed) te werken. ook het bloed zelf en het oog natuurlijk.En omdat ik zag dat er een paar pro's op het forum zitten *puppy eyes*... Maybe wat advies?
Ik moet Coeur minder als een bloeddorstige moordenaar afbeelden... Misschien als een sadist... Wacht... Dat is hetzelfde... Uh... Teveel... *kijkt op internet* Moordenaar = Sadist... Wat? Maar... *valt neer* Dan maar beginnen aan Frans zeker...
215 Re: 't teut topic di 1 okt - 18:31
Aaliyah
Moderator
Ik heb nu ook iedere dag toetsen D:
Vandaag 1, morgen 3, overmorgen 3, volgende week 2 D:
Vandaag 1, morgen 3, overmorgen 3, volgende week 2 D:
217 Re: 't teut topic di 1 okt - 18:48
Remember
Dat had ik vorige week dus D;
@coeur: ik ben geen pro, maar ik zal hem wel een heel stuk minder smudgen
Morgen heb ik een of ander iets van muziek D;
@coeur: ik ben geen pro, maar ik zal hem wel een heel stuk minder smudgen
Morgen heb ik een of ander iets van muziek D;
219 Re: 't teut topic wo 2 okt - 3:50
Silas
Hihi, dus die ene crush heeft het uitgemaakt met z'n vriendin :3
En er zit een jongen in onze klas van VWO, knap, aardig, goede smaak, en we moeten voor muziek Rumour Has it coveren, en hij doet elektrische gitaar en de docent zei zo van 'ja, als iemand nog elektrische gitaar wil spelen, moet ie t maar zeggen'
En die jongen zei dus zo van 'ja, dan wil ik diegene wel helpen en wat leren,'
Ik steek heel langzaam mijn hand op.
ALS HIJ MIJ GITAAR GAAT LEREN SPELEN, DAN DOE IK T ZEKER
En op de één of andere manier is de 'people who dissapeard mysteriously' pagina op wikipedia heel interessant voor mij x'3
En er zit een jongen in onze klas van VWO, knap, aardig, goede smaak, en we moeten voor muziek Rumour Has it coveren, en hij doet elektrische gitaar en de docent zei zo van 'ja, als iemand nog elektrische gitaar wil spelen, moet ie t maar zeggen'
En die jongen zei dus zo van 'ja, dan wil ik diegene wel helpen en wat leren,'
Ik steek heel langzaam mijn hand op.
ALS HIJ MIJ GITAAR GAAT LEREN SPELEN, DAN DOE IK T ZEKER
En op de één of andere manier is de 'people who dissapeard mysteriously' pagina op wikipedia heel interessant voor mij x'3
221 Re: 't teut topic wo 2 okt - 8:22
Aaliyah
Moderator
MÔGGE MENSEN!
Ik heb even heel pro goede cijfers gehaald deze week! 10 voor engels, 8.6 latijn, vorige week 7.3 geschiedenis, en ik weet zeker rond de 9 voor duits vandaag enneh, 3.2 frans, 4.9 duits ^^'
Dus ik ben blij!
Ik heb even heel pro goede cijfers gehaald deze week! 10 voor engels, 8.6 latijn, vorige week 7.3 geschiedenis, en ik weet zeker rond de 9 voor duits vandaag enneh, 3.2 frans, 4.9 duits ^^'
Dus ik ben blij!
222 Re: 't teut topic wo 2 okt - 8:47
Magnifico
Administrator
IK HAD EEN 8 OP MIJN TEKENING VAN EEN WANGSLIJMVLIESCEL.
Hij was beautifull.
Hij was beautifull.
223 Re: 't teut topic wo 2 okt - 9:06
Aaliyah
Moderator
OH DAN ZIJN WIJ SAMEN HEEL ERG PRO BEZIG MET SCHOOL 8D!
224 Re: 't teut topic wo 2 okt - 9:58
Celebrían
VIP
Hahaha Renske, that's awesome.
Een wangslijmvliescel!
Ik heb net red riding hood gekeken en besloten dat het einde heel stom is.
En nu ben ik erover aan het denken om nog een film te kijken, maar het is eigenlijk wel al elf uur.
Hehehe
Een wangslijmvliescel!
Ik heb net red riding hood gekeken en besloten dat het einde heel stom is.
En nu ben ik erover aan het denken om nog een film te kijken, maar het is eigenlijk wel al elf uur.
Hehehe
225 Re: 't teut topic do 3 okt - 8:36
Navayo
VIP
Haay peepz
Heb het superdruk op school, heel erg veel taken en tests.
Met de paarden gaat alles super, Dilsy leert erg snel bij en geeft nu ook haar achterhoeven keurig, zal er eens een foto van proberen te maken.
Heb ook een nieuwe lesgever voor met Borca (ze is ook de nieuwe eigenaresse van de manege) ze geeft echt op de nederlandse inplaats van de belgische manier les van dressuur, heb er dus alle hoop in dat het veel beter gaat gaan binnen de korste keren. Hij is zelf ook veel relaxter nu hij 24/24 buiten mag zolang het niet vriest en hij dus minder stress heeft van drukke kinderen
@nikki: ookal kende je hem niet, toch sterkte en zeker aan je vriendin
Heb het superdruk op school, heel erg veel taken en tests.
Met de paarden gaat alles super, Dilsy leert erg snel bij en geeft nu ook haar achterhoeven keurig, zal er eens een foto van proberen te maken.
Heb ook een nieuwe lesgever voor met Borca (ze is ook de nieuwe eigenaresse van de manege) ze geeft echt op de nederlandse inplaats van de belgische manier les van dressuur, heb er dus alle hoop in dat het veel beter gaat gaan binnen de korste keren. Hij is zelf ook veel relaxter nu hij 24/24 buiten mag zolang het niet vriest en hij dus minder stress heeft van drukke kinderen
@nikki: ookal kende je hem niet, toch sterkte en zeker aan je vriendin
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: