Ik heb morgen geen school ;'D
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+45
Saronse
Memory
Iris
Tuxedo
Kíli
Timon
Lumière
Mischa
Yves
Toran
Pearl
Dawn
Satan
Sultan
Infierno
Aragorn
Gracefull
Crystall
Fawn
Remember
Ninjo
Navayo
Coeur
Néssa
Kharrea
Silas
Nar
Amiya
Chaitanya
Courage
Condor
Painted Black
Ronda.
Aaliyah
Ventus
Faye
Sofia
Rain
Nevaeh
Magnolia
Falcon
Tough
Sunset
Celebrían
Magnifico
49 plaatsers
77 Re: 't teut topic di 24 sep - 6:26
Chaitanya
VIP
Nee, zo'n ding òp hun hoofd, zo eentje met veren.. Een tooi of zo?Magnolia schreef:Opperhoofd?
Ah maakt ook niet uit trouwens, ik verzin wel wat anders xd
79 Re: 't teut topic di 24 sep - 8:05
Amiya
Administrator
Ik ben met mn herexamen van scheikunde van een 1.0 naar een 4.7 gegaan! YAY.
En ik ben de komende drie dagen trouwens helemaal weg want ik ben op excursie met Aardrijkskunde. P:
Lekker dijkjes kijken en riviertjes aanbidden.
En ik ben de komende drie dagen trouwens helemaal weg want ik ben op excursie met Aardrijkskunde. P:
Lekker dijkjes kijken en riviertjes aanbidden.
80 Re: 't teut topic di 24 sep - 8:09
Sofia
Blijkbaar zit een hele jongensklas over me te roddelen enzo. Tijdens het eten was één van die jongens namelijk zo hard aan het lachen, en hij zag er echt enorm lelijk uit, dus ik bleef keken, want dat doe ik altijd als iemand heel lelijk is. Dus, toen ik wegkeek begonnen ze te lachen enzo. En toen was mijn vriendin zo van 'Waarom zouden ze kunnen lachen, ik snap niet waarom ze over u zouden kunnen roddelen, ik bedoel, wat valt er nu uit te lachen aan u' en stuff, zich helemaal druk maken. En ik heel droogjes zo 'Tja, ik heb eens goed kunnen lachen, en zei hebben kunnen lachen, toch goed voor beide partijen, non?' xd
81 Re: 't teut topic di 24 sep - 8:22
Chaitanya
VIP
W.I.P.!
Hij gaat goed vandaag.. xd Nou ja, beter dan de afgelopen tijd.
Hij gaat goed vandaag.. xd Nou ja, beter dan de afgelopen tijd.
82 Re: 't teut topic di 24 sep - 20:05
Celebrían
VIP
Jongens.
Ik wilde even mededelen dat ik hier gewoon al 3 jaar en een maand ben.
Ongeveer dan.
Gisteren heb ik het gecheckt en toen zag ik dat ik met Mýsla hier binnen kwam vallen eind augustus 2010.
De tijd vliegt zeg.
Ik heb ook oude posts gelezen -voor zover die er nog waren, een hoop is gearchiveerd- en ik moet zeggen dat er veel mooie herinneringen boven kwamen. Zowel met Mýsla, als met Segué, als met Skeith en natuurlijk met Celebrían. Daar tussen had ik nog wel meer accounts zitten, maar die zijn niet zo noemenswaardig als deze :).
Ongeveer dan.
Gisteren heb ik het gecheckt en toen zag ik dat ik met Mýsla hier binnen kwam vallen eind augustus 2010.
De tijd vliegt zeg.
Ik heb ook oude posts gelezen -voor zover die er nog waren, een hoop is gearchiveerd- en ik moet zeggen dat er veel mooie herinneringen boven kwamen. Zowel met Mýsla, als met Segué, als met Skeith en natuurlijk met Celebrían. Daar tussen had ik nog wel meer accounts zitten, maar die zijn niet zo noemenswaardig als deze :).
83 Re: 't teut topic di 24 sep - 20:09
Sunset
VIP
Dat is inderdaad al lang!
@Chaitanya, ziet er al mooi uit!
@Chaitanya, ziet er al mooi uit!
84 Re: 't teut topic wo 25 sep - 2:20
Magnolia
Mh, dat ken ikCelebrían schreef:Jongens.
Ongeveer dan.
De tijd vliegt zeg.
Ik zat altijd op een forum van een soort interactief paardenspel, zoiets als howrse maar dan wat anders. Mijn allereerste RPG op dat forum blijft me altijd bij, ik werd er zo vrolijk van, ik vond het zo leuk dat ik ook eens aan iets mee mocht doen, en dat ze het leuk vonden met mij.
Ik heb heel lang eraan mee gedaan, en ik verheugde me er gewoon elke dag op. Uiteindelijk werden mensen inactiever, andere RPG's werden veel actiever en deze kreeg uiteindelijk een laagje stof.
De leukste RPG'ers van die ene lieten het voor wat het was, maar ik zal het nooit vergeten :)
85 Re: 't teut topic wo 25 sep - 5:22
Faye
VIP
Een beetje op verzoek van tessa en gewoon omdat het leuk is volgt hier allemaal onzin die ik ooit in een documentje heb gezet over (o.a. Tessa haar vreemde knollies) dingen die destijds ontzettend grappig waren op DH. Uiteraard is alles gecentreerd rond Fee (haha, de egoist dat ik was) dus waarschijnlijk is het alleen boeiend voor de mensen die met deze maffo hebben ge rp'd.
- Spoiler:
Zo is onze grote schurk Azacar ooit omgedoopt tot: KANNIBALISTISCHESLECHTEBANANENAZIEEE! Deze fantastische bijnaam heeft destijds nog tot voor veel hilariteit gezorgd in dit topic ghehe.
Daarnaast hebben Tessa en ik ooit eens het idee gehad om een verhaallijn op te zetten waarin Fee en Mýsla op zoek gingen naar de perfecte partner voor Faye, aka 'het super dating event' waarin Faye ging 'daten' met allerlei hengsten en Mýsla ze allemaal moest keuren. De volledige dating advertentie staat nog ergens in mijn documenten :'D.
Vervolgen heb ik ook nog allerlei quotes die ik ontzettend grappig vond in allerlei topics;
Unity
~ Damn. Was dat jonge misbaksel nou zo dom om niet te weten dat hij bij de slechte kant hoorde? Zijn robuuste, zware en machtige lichaam zou dat toch echt wel moeten uitstralen. Anders moest hij daar maar hard aan gaan werken.
Skeith
~ De merrie, Faye genaamd, had een bepaalde schoonheid over zich heen liggen. Maar dat raakte de grote brede bruine hengst niet. (Doh)
~ Uiteindelijk, nadat Skeith het idee had dat ie als een dier uit de dierentuin werd bekeken, antwoordde de merrie en bij het horen van haar woorden wist hij het zeker. Dit dier was niet goed bij haar hoofd. Dat kon haast niet anders. Er was nog nooit een paard geweest dat hem ooit vergeten had.
~ Wat was het toch saai om een slechtpaard te zijn. Vooral op dagen dat je zo’n gestoorde schimmelmerrie tegenkwam die niet goed bij haar hoofd was.
~ Hij wist niet hoe het kwam, maar op de een of andere manier intrigeerde de kleine merrie hem wel. Haar houding en uitstraling was anders dan die van de meeste paarden en de bruine hengst was er haast zeker van dat ze een verleden had. Een verleden waarvan ze zelf nog niet alles wist. Het was overduidelijk dat er meer achter dit vreemde karakter school. Voor Skeith was het een beetje alsof de kleine merrie nog een veulen was. Een jong beestje dat nog niets van de wereld afwist. En hoewel hem dat aan de ene kant mateloos irriteerde, wekte ze nog net geen moordneigingen bij hem op. Ze was een soort nieuw speelgoed voor hem –zo kan dat waarschijnlijk het beste omschreven worden. Doordat ze zeer ongebruikelijk handelde en sprak, wekte ze nieuwsgierigheid op bij de hengst. Het was echter niet zo dat de merrie zijn hart raakte.
~ Faye was immers een zeer gestoord geval en haar wazige gedrag was af en toe uiterst vervelend. Waarschijnlijk zou er niemand zijn die haar zou kunnen missen, dus waarom zou hij deze kans niet grijpen? Toch was er iets dat hem tegenhield. Hij hield er wel van om haar te pesten en omdat hij haar meer als een speeltje beschouwde, zou het een zonde zijn als hij haar nu kwijt zou raken. Wat zou hij dan moeten doen op dagen dat hij zich verveelde?
Gandalf
~ Zonder knipperen keek hij weer naar de merrie. "Ze klonk een beetje schor, heeft ze vuur gegeten? Heeft ze de wind in haar kop, hé? Heeft ze last van de klauwen van de winter?"
~ Ze was onwetend en moest leren, maar ze had vast een goed hart, als hij haar zo zag. Fee heette ze? Aha... "Aha, jij bent magisch, Fee! De Fee met vele namen, wit als de sneeuw maar een keel zwart van de rook..." kraaide hij met zijn schorre stem, plotseling vrolijk.
Dax
~ En hij zou het zielige paard helpen. Dax wist hoe het was dat iedereen je alleen maar aardig vond, en het was vreselijk! Hij sprong naar de merrie, die nu zichtbaar was. Zij was degene die had gemekkert. Net een panda beer zeg! Hij liep naar haar toe. ‘Niet huilen, ik vind je wel stom hoor,’ Zei hij tegen de merrie. En hij keek haar kangaroe-achtig aan. Nu pas zag hij dat deze merrie wel heel veel op een panda beer leek. Hij keek haar met grote mond aan.
~ Dax keek haar bang aan, de panda merrie werd boos! Ze was inderdaad niet aardig, en trouwens kon hij er wat aan doen dat ze gewoon een dikke onstabiele panda was.
~ Wow, ze had gelijk, ze was inderdaad aardig! Dax had spijt dat hij had gezegd dat ze niet aardig was. Eigenlijk was het heel zielig voor de merrie, want aardig zijn was vreselijk! Vol medeleven keek hij haar aan. 'Sorry dat ik zei dat je stom was, je bent inderdaad aardig!' Hij zei het zachtjes, en hij keek haar met een pruillip aan.
Pearl
~"Zo, alweer drie die we zo kunnen begraven! Hoe heet je eigenlijk, mede-supergirl?" vroeg ze aan haar mede-supergirl. Ze gingen de wereld gewoon Citroenvrij maken. Whaaaáazaaaa.
Segué
~ Even was ze als verbijsterd; zo’n raar figuur had ze werkelijk nog nooit gezien. Welk paard ging er in ’s hemelsnaam met bloemen in zijn manen liefdesliedjes zingen terwijl hij zich op slecht gebied bevond? Hoofdschuddend rolde ze met haar ogen en ze stapte verder. Het zeer eigenaardige figuur in de gaten houdend. Nu werd trouwens wel goed duidelijk dat die kleine witte merrie de oorzaak was van al deze misselijkmakende geuren.
~ Segué kon zichzelf namelijk niet voorstellen dat hier iemand omheen zou lopen zonder te vragen of haar hersenen wel op de juiste manier werkten.
~ In dit geval zouden woorden niets uit maken, aangezien Segué steeds sterker het gevoel kreeg dat dit paard niet helemaal in orde was. De manier waarop ze sprak en handelde, duidden aan dat er een hele andere manier van denken in haar hoofd aanwezig was. Een manier die de zilverwitte merrie niet kende en waarschijnlijk ook niet wilde kennen.
Treasure
~ Tot zijn grote schrik lag hij bovenop een grote witte dot, iets wat ook nog ademde, maar duidelijk in diepe rust was. Treasure schoot overeind en snoof boos naar het witte bolletje. Hij rook eraan en kwam erachter dat het een paard was. Nu concentreerde hij zijn ogen goed op het dier en kon een aantal vormen ervan onderscheiden. Hij rook nogmaals aan het dier en kon het onderscheiden als een merrie. Niet te geloven, lag je bijna te slapen, stoort zo’n witte merrie je; bedacht hij zich in gedachten. De merrie nam nog een snuif adem en Treasure deed een stap achteruit.
~ Tja.. het was duidelijk dat ze een goedzakje was, maar dat deze types ook zo uit konden vallen, had hij niet verwacht. Dit humeur en deze reactie waren iets waarop hij kon vallen – ja in dat geval ook nog letterlijk – en waar hij verliefd op kon worden. Maar aangezien de merrie in uitgeslapen stand bepaald anders zou zijn, namelijk veel te lief, werd het niets tussen hen.
~ Diep in zijn hoofd had een beetje medelijden met de merrie, ze moest zo geschrokken zijn dat ze nu misschien een beetje vreemd was geworden of zou ze dat al een beetje zijn geweest? Als ze al vreemd was, vond hij, dat hij zich anders op moest stellen in haar richting.
En voorderest heb ik nog een heleboel van mijn eigen posts opgeslagen, haha, met als meest memorabele denk ik wel Fee als SuperHeld die Segtu (aka Segue) van Tessa wilde verslaan. Daar zijn de quotes hierboven van Segtu ook allemaal van.
86 Re: 't teut topic wo 25 sep - 5:24
Celebrían
VIP
Hahahahaha. Heerlijk.
Nostalgie.
Omygod. Er zijn zoveel posts van mijn oude char's gearchiveerd Ö
Nostalgie.
87 Re: 't teut topic wo 25 sep - 5:47
Nar
Moderator
TESJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACelebrían schreef:Hahahahaha. Heerlijk.
Nostalgie.
88 Re: 't teut topic wo 25 sep - 5:48
Magnolia
Oh, wauw
Het mooiste is om met een site mee te groeien, vanaf het begin, dat lijkt me geweldig, om mensen en de site zelf ook te zien verbeteren
Het mooiste is om met een site mee te groeien, vanaf het begin, dat lijkt me geweldig, om mensen en de site zelf ook te zien verbeteren
89 Re: 't teut topic wo 25 sep - 5:50
Nar
Moderator
Dat is ook wel leuk ja.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik toch al redelijk vroeg hier was
30-01-10
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik toch al redelijk vroeg hier was
30-01-10
90 Re: 't teut topic wo 25 sep - 5:53
Celebrían
VIP
Boudicca!
Lang geleden zeg.
En inderdaad; jij hoort zo ongeveer ook bij het interieur hier :'D
Lang geleden zeg.
En inderdaad; jij hoort zo ongeveer ook bij het interieur hier :'D
91 Re: 't teut topic wo 25 sep - 5:58
Nar
Moderator
Het interieur :'D
Ik ben die stoffige oude bezemkast die je aan de straatstenen niet kwijtraakt
KEILANG GELEDEN!
Hoe is't?
Ik ben die stoffige oude bezemkast die je aan de straatstenen niet kwijtraakt
KEILANG GELEDEN!
Hoe is't?
94 Re: 't teut topic wo 25 sep - 6:10
Celebrían
VIP
Hahahaha inderdaad!
Maar het is goed dat jij dat bent ;D
Met mij gaat het goed hoor. Vrijdag 2 tentamens... Dus ik hoor al de hele week superhard te studeren. Is me nog niet echt gelukt.
Door het vragenuurtje van gisteren ben ik gedemotiveerd -het niveau van de vragen lag erg laag, zoals gisteren vermeld werd. Laat ik het uitleggen; We moesten zelf meerkeuzevragen inleveren en de beste werden gisteren in het college geprojecteerd, waarna we ze moesten beantwoorden. Waarschijnlijk zou dat ook het niveau van het tentamen zijn, en dat niveau was laag. Maar wat die docenten nu ook kunnen doen, is ons proberen te naaien en dus kei moeilijke vragen maken omdat wij denken dat ze makkelijk zijn xd.
Maar dat even ter zijde.
HOE IS HET MET JOU VERDER?
Maar het is goed dat jij dat bent ;D
Met mij gaat het goed hoor. Vrijdag 2 tentamens... Dus ik hoor al de hele week superhard te studeren. Is me nog niet echt gelukt.
Door het vragenuurtje van gisteren ben ik gedemotiveerd -het niveau van de vragen lag erg laag, zoals gisteren vermeld werd. Laat ik het uitleggen; We moesten zelf meerkeuzevragen inleveren en de beste werden gisteren in het college geprojecteerd, waarna we ze moesten beantwoorden. Waarschijnlijk zou dat ook het niveau van het tentamen zijn, en dat niveau was laag. Maar wat die docenten nu ook kunnen doen, is ons proberen te naaien en dus kei moeilijke vragen maken omdat wij denken dat ze makkelijk zijn xd.
Maar dat even ter zijde.
HOE IS HET MET JOU VERDER?
95 Re: 't teut topic wo 25 sep - 6:17
Nar
Moderator
Haha, da's fijn te weten! :'D
Ah, da's wel nice! Bij ons hebben ze zo ongeveer tegen iedereen gezegd "JA JULLIE EXAMEN IS HET MOEILIJKST IN TIEN JAAR, WELKOM OP DIT NIEUWE SCHOOLJAAR!" Ook goedemorgen meneer --'
Alles is hier wel owkee. Wat saai allemaal, maar wel owkee :Y)
Ah, da's wel nice! Bij ons hebben ze zo ongeveer tegen iedereen gezegd "JA JULLIE EXAMEN IS HET MOEILIJKST IN TIEN JAAR, WELKOM OP DIT NIEUWE SCHOOLJAAR!" Ook goedemorgen meneer --'
Alles is hier wel owkee. Wat saai allemaal, maar wel owkee :Y)
96 Re: 't teut topic wo 25 sep - 6:18
Magnifico
Administrator
IK MOET KCV DOEN D:
Ik vind het vak eigenlijk wel erg leuk, alleen die LERAAR D: .
Ik vind het vak eigenlijk wel erg leuk, alleen die LERAAR D: .
98 Re: 't teut topic wo 25 sep - 6:20
Celebrían
VIP
Haha, ja die examenpraatjes inderdaad. Gewoon keihard leren. Jullie hebben nu wel die rekentoets of niet? Die hadden wij afgelopen jaar nog niet.
Komt heus wel goed.
KCV is ook vermoeiend. Heheheh.
Maar ik leer nu dingen over hersenen 8D
Komt heus wel goed.
KCV is ook vermoeiend. Heheheh.
Maar ik leer nu dingen over hersenen 8D
100 Re: 't teut topic wo 25 sep - 6:33
Nar
Moderator
Tja., het heeft wel aardig gewerkt moet ik zeggen :')
Volgens mij wel
KCV kán heel leuk zijn, als de docent dat ook is. Anders is het bergen werk --'
Volgens mij wel
KCV kán heel leuk zijn, als de docent dat ook is. Anders is het bergen werk --'
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: