Blijkbaar voelde Paco zich een beetje ongemakkelijk toen Lloyd zei dat hij nog geen leden had. Lloyd toverde een grijns op zijn gezicht. Tsja, kuddes zonder leden kon je amper een kudde noemen. Toch hield Lloyd vol, hij wist dat vanzelf wel leden moesten komen. Hij wist dat de andere kuddes het ook niet zo populair waren, dus het was ook niet heel vreemd dat het slecht ging met zijn kudde. Maar het werd beter, het zou vanzelf beter worden.
"Ehm, oh, dat is... Balen. Sorry, als ik dat wist had ik het niet gevraagt." Lloyd schudde lachend zijn hoofd. Paco moest zelf ook een beetje lachen. Tsja, een kudde op jezelf is ook wel een beetje lachwekkend, dat moest hij toegeven. "Ach, genoeg paarden hier volgensmij. Je krijgt vanzelf wel leden." Lloyd knikte instemmend. 'Daar moet ik dan maar op hopen!' zei de zwarte hengst instemmend. Lloyd kantelde nieuwsgierig zijn hoofd. Zou deze hengst misschien niet geïnteresseerd zijn in een plek in de kudde. Nee, dan zou hij het waarschijnlijk al gevraagd hebben. Misschien was hij hier alleen maar voor zijn zusje. Nee, het zou logisch zijn als hij in de Quiet Sparkle zou gaan. Of hij kwam zijn zusje ophalen om terug te gaan naar hun thuisland.. Maar waarom zou Sunset dan in eerste instantie weggegaan zijn. En waarom kwam Paco nou juist op dit moment?
"Waarom kan jij eigenlijk niet slapen?" Opeens kreeg het gesprek een andere wending. Lloyd hief zijn hoofd nog wat en zijn ogen draaiden wat in het rond. Ja, waarom sliep hij eigenlijk niet in het holst van de nacht. Vermoeidheid lag ook nog helemaal niet op zijn schouders. Lloyd spitste zijn oren. 'Geen idee, ik ben simpelweg nog niet moe, dus waarom zou ik slapen? Al die uren slaap, verloren tijd,' snoof Lloyd. Al vroeg Lloyd zichzelf af rondstruinen in een sneeuwvlakte dan wel tijd was die nuttig was besteed.
'Mag ik vragen waarom je Sunset zoekt? Waarom is ze weggegaan?' Lloyd kon niet langer zijn nieuwsgierigheid ophouden. Misschien zou zijn vraag leiden tot een interessant gesprek, of misschien was hij nu té opdringerig geweest.