anders zou t ook wel sneu zijn voor de mensen die willen springen :')
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+61
Kitai
Derringer
Nalani
Odalis
Atrevido
Val
Fawn
Aura
Raeka
Kyanos
Navayo
Chaitanya
Nar
Twister
Aaliyah
Painted Black
Kharrea
Lloyd
Aegir
Magnifico
Faye
Sunset
Celebrían
Kíli
Dax,
Memoria
Tori
Cillian
Vina
Minho
Pearl
Vestival
Lubbock
Cobrazarao
Lakeburst
Storyline
Chevy
Newt
Bellona
Silvia
Coeur
Visual
Sultan
Falcon
Nevaeh
Shay
Ventus
Deina
Saronse
Crystall
Curlin
Ravena
Remember
Kai
Satan
Drafnar
Unreal
Courage
Okami
Paco
Kay
65 plaatsers
127 Re: 't teut topic do 24 jul - 5:24
Magnifico
Administrator
Nee je moet inderdaad eerst een winstpunt in de dressuur. Je mag wel BB springen zonder winstpunt in de dressuur, maar BB gaat niet over winstpunten.
Dat is omdat je wel een beetje dressuur moet kunnen rijden voordat je zegmaar kan springen. Want sommige mensen kunnen echt niet rijden en proberen dan al B proeven enzo. Het is gewoon dat je wel een beetje moet kunnen rijden voordat je een parcours door mag. Wel een beetje vaag.
Maar als je in je hele leven 1 winstpunt hebt gehaald in de dressuur mag je met elk paard springen. Ook als jij nog niet met dat paard in de dressuur hebt gereden.
KNHS is echt vaag (':
Dat is omdat je wel een beetje dressuur moet kunnen rijden voordat je zegmaar kan springen. Want sommige mensen kunnen echt niet rijden en proberen dan al B proeven enzo. Het is gewoon dat je wel een beetje moet kunnen rijden voordat je een parcours door mag. Wel een beetje vaag.
Maar als je in je hele leven 1 winstpunt hebt gehaald in de dressuur mag je met elk paard springen. Ook als jij nog niet met dat paard in de dressuur hebt gereden.
KNHS is echt vaag (':
128 Re: 't teut topic do 24 jul - 5:26
Ravena
VIP
oh das wel raar
want je zou verwachten dat het paard sowieso ook de basis van dressuur onder de knie moet hebben om te kunnen springen, als de ruiter het ook moet
want je zou verwachten dat het paard sowieso ook de basis van dressuur onder de knie moet hebben om te kunnen springen, als de ruiter het ook moet
137 Re: 't teut topic do 24 jul - 8:47
Magnifico
Administrator
Sorry als het forum nu even fucked up lijkt.
Ik probeer het te fixen.
Wat ik wilde fixen is gelukt trouwens, alleen er zijn wat... complicaties (':
Ik probeer het te fixen.
Wat ik wilde fixen is gelukt trouwens, alleen er zijn wat... complicaties (':
138 Re: 't teut topic do 24 jul - 9:40
Curlin
Goeeed bezig!!
Ik haal nooit meer lasagne bij de albert hein, geloof dat er iets niet goed was, heb alles eruit gegooit Ookal smaakte het daarvoor toch erg lekkeer
Ik haal nooit meer lasagne bij de albert hein, geloof dat er iets niet goed was, heb alles eruit gegooit Ookal smaakte het daarvoor toch erg lekkeer
140 Re: 't teut topic do 24 jul - 9:51
Curlin
Neee, voel me wel een stuk beter nu, haha. Nu ook lekker gestopt met me medicijnen dus gaat gelijk weer stukke beter
143 Re: 't teut topic do 24 jul - 11:11
Magnifico
Administrator
Waaaaaaaaaat.
Dit is niet gezond meer. Hoe moet ik daar tegenop haha (':
Dit is niet gezond meer. Hoe moet ik daar tegenop haha (':
144 Re: 't teut topic do 24 jul - 13:06
Curlin
Ik was eerst nog bang dat het weinig zou zijn haha, totdat ik hem gepost had toen had ik zoiets van oeps hij is best lang hahah, ik wilde hem eerst nog langer maken aangezien ik nog veel meer inspiratie had maar dacht denk dat dit wel genoeg is haha
147 Re: 't teut topic vr 25 jul - 5:13
Lloyd
Het is nat D:
Ben helemaal natgeregend tijdens het rijden.
Ben helemaal natgeregend tijdens het rijden.
150 Re: 't teut topic vr 25 jul - 5:43
Sunset
VIP
Bij ons regent het soms, dan weer droog... regen, droog. Tis raar weer
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: