Jongens hoe leuk is dit dat het gewoon nog bestaat!! Fantastisch idd nostalgie en goede herinneringen <3
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+61
Kitai
Derringer
Nalani
Odalis
Atrevido
Val
Fawn
Aura
Raeka
Kyanos
Navayo
Chaitanya
Nar
Twister
Aaliyah
Painted Black
Kharrea
Lloyd
Aegir
Magnifico
Faye
Sunset
Celebrían
Kíli
Dax,
Memoria
Tori
Cillian
Vina
Minho
Pearl
Vestival
Lubbock
Cobrazarao
Lakeburst
Storyline
Chevy
Newt
Bellona
Silvia
Coeur
Visual
Sultan
Falcon
Nevaeh
Shay
Ventus
Deina
Saronse
Crystall
Curlin
Ravena
Remember
Kai
Satan
Drafnar
Unreal
Courage
Okami
Paco
Kay
65 plaatsers
Ga naar pagina : 1 ... 19 ... 34, 35, 36
852 Re: 't teut topic wo 15 apr - 5:06
Memoria
Nouuu jongens, quarantaine heeft me weer naar DH geleid!
Vind het zo leuk dat nog meer mensen af en toe nog even een kijkje nemen!
Vind het zo leuk dat nog meer mensen af en toe nog even een kijkje nemen!
857 Re: 't teut topic wo 11 nov - 2:48
Courage
Ik! Soort van hahaha, moest ineens weer denken aan DH dus ik dacht, ik zal eens weer spieken hoe het er bij staat
858 Re: 't teut topic vr 13 nov - 1:10
Azacar
VIP
Goedendag,
Het is 9 jaar geleden en ik kan niet geloven dat het hier gewoon nog actief is.
Het is 9 jaar geleden en ik kan niet geloven dat het hier gewoon nog actief is.
Amiya vinden dit bericht leuk
859 Re: 't teut topic za 14 nov - 9:58
Falcon
VIP
Dat had ik nou ookCourage schreef:Ik! Soort van hahaha, moest ineens weer denken aan DH dus ik dacht, ik zal eens weer spieken hoe het er bij staat
DH bestaat gewoon al 10 jaar
Kan tegenwoordig bijna niet meer geloven dat ik "vroegah" een half opstel kon schrijven hier
Ben nu al blij als ik een samenhangende zin kan formuleren.
Chaitanya vinden dit bericht leuk
862 Re: 't teut topic za 21 nov - 11:43
Falcon
VIP
Ik ben getrouwd, moeder van twee meiden, 2.5 jaar en 8 maanden.Chaitanya schreef:Wat doet iedereen tegenwoordig met z'n leven?
Ex-bedrijfsleider horeca, nu voedingsdeskundige en in m'n vrije tijd nog steeds springruiter.
863 Re: 't teut topic ma 23 nov - 4:15
Sunset
VIP
Hii! Ongelooflijk dat hier nog mensen zijn XD
Ik werk in een tuincentrum op de dierafdeling. Woon samen met mijn vriend. Hij moet nog 1,5 jaar naar school en dan hopen we huisje boompje beestje op te kunnen bouwen
Ik werk in een tuincentrum op de dierafdeling. Woon samen met mijn vriend. Hij moet nog 1,5 jaar naar school en dan hopen we huisje boompje beestje op te kunnen bouwen
864 Re: 't teut topic ma 7 dec - 6:33
Memoria
Omg wat veel mensen die een kijkje hebben genomen in de afgelopen paar maanden!!
Ik studeer psychologie en werk als bijbaantje in het kattencafe in Amsterdam :)
Ik studeer psychologie en werk als bijbaantje in het kattencafe in Amsterdam :)
865 Re: 't teut topic di 8 dec - 10:35
Ventus
Wat een throwback deze site. Ik mis deze tijden soms wel echt.
866 Re: 't teut topic zo 7 maa - 6:59
Magnifico
Administrator
Omg dit is echt wild jongens! Bizar, iedereen wordt indd gewoon ouder en dat ze nog steeds af en toe aan DH denken. Super leuk!
867 Re: 't teut topic vr 25 jun - 23:57
Nevaeh
Moest vandaag ineens weer aan DH denken. Zo fijn om altijd mijn fantasie hier kwijt te kunnen vroeger en ik was altijd zo blij om te zien als er iemand op mijn topic had gereageerd! <3 Ik hoop dat het goed met iedereen gaat.
Ik ga naar het derde jaar van m'n tweede studie en woon samen!
Ik ga naar het derde jaar van m'n tweede studie en woon samen!
868 Re: 't teut topic do 9 dec - 8:41
Falcon
VIP
Helleeuw. Ik heb m'n oude map met tekeningen terug gevonden en daar zat zoveel van DH van vroeger bij, echt geniaal xD
869 Re: 't teut topic ma 13 dec - 0:12
Navayo
VIP
Wat mis ik DH toch hoor! op het werk schrijf ik hier nog vaak, maar kom helaas nog niet zo ver om effectief iets te posten haha
870 Re: 't teut topic wo 22 dec - 3:16
Falcon
VIP
Haha nee dat snap ik. We zijn allemaal druk genoeg denk ik zo.
Misschien dat ik wel een topic open, kijken of ik uberhaubt nog fatsoenlijk Nederlands kan xD
Misschien dat ik wel een topic open, kijken of ik uberhaubt nog fatsoenlijk Nederlands kan xD
871 Re: 't teut topic ma 3 jan - 8:12
Magnifico
Administrator
Ohh hahah! Wat leuk <3
Ja de goeie oude tijd. Ik post op een andere plek nog wel zo nu en dan, maar niets is zoals DH <3
Ja de goeie oude tijd. Ik post op een andere plek nog wel zo nu en dan, maar niets is zoals DH <3
872 Re: 't teut topic di 4 jan - 10:42
Celebrían
VIP
Heeeee! Dit is lang geleden. Ineens dacht ik weer aan DH. En nu kijk ik in t teut topic en zie ik oude bekenden!
Wat een tijden, wat een tijden. En ineens zijn we dan 10 jaar verder. Zo apart.
Wat een tijden, wat een tijden. En ineens zijn we dan 10 jaar verder. Zo apart.
873 Re: 't teut topic wo 5 jan - 8:36
Falcon
VIP
TESSAAAAA
10 jaar alweer inderdaad, ik weet niet waar de tijd gebleven is.
Ik doe veel fanart en schrijf zo nu en dan ook ficlets daarbij. Maar text based rpg zoals dit was heb ik na DH nooit meer gedaan 🥲
Maar Falcon bestaat nog steeds!
Al heet hij nu Floran en is deel van mijn short comics voor kinderen.
Mensen hier met insta of andere socials?
Lijkt me wel leuk om zo af en toe contact te blijven houden!
10 jaar alweer inderdaad, ik weet niet waar de tijd gebleven is.
Ik doe veel fanart en schrijf zo nu en dan ook ficlets daarbij. Maar text based rpg zoals dit was heb ik na DH nooit meer gedaan 🥲
Maar Falcon bestaat nog steeds!
Al heet hij nu Floran en is deel van mijn short comics voor kinderen.
Mensen hier met insta of andere socials?
Lijkt me wel leuk om zo af en toe contact te blijven houden!
874 Re: 't teut topic ma 14 feb - 22:55
Sunset
VIP
Ik vind het toch echt heel leuk om te zien dat hier nog steeds een beetje leven is zo nu en dan!
875 Re: 't teut topic wo 15 jun - 6:47
Pearl
Moderator
Hey! Ik heb ook weer eens ingelogd, moest er opeens aan denken. Heb meteen de neiging om een topic te openen, ook al is het alleen al voor mijn eigen nostalgie gevoel. Ik mis deze tijden zo erg!
Mmm, misschien ga ik wel iets schrijven hier. Mocht ik het daadwerkelijk doen en iemand ziet het en heeft zin om te reageren, be my guest! (Pearl is ondertussen bejaard joh.)
Hoe gaat het met jullie?
Oh en ik heb trouwens mediavormgeving gestudeerd, heb toen creatief schrijven aan de Schrijversacademie gedaan ennn op het moment werk ik nog bij een versafdeling en ga ik na de zomer een baan zoeken in de media / creatieve sector. Heb ondertussen al zes jaar een relatie en hoop binnenkort samen te kunnen wonen. Excitinggg.
OH en wat leuk dat Falcon nog bestaat maar nu Floran is
Mmm, misschien ga ik wel iets schrijven hier. Mocht ik het daadwerkelijk doen en iemand ziet het en heeft zin om te reageren, be my guest! (Pearl is ondertussen bejaard joh.)
Hoe gaat het met jullie?
Oh en ik heb trouwens mediavormgeving gestudeerd, heb toen creatief schrijven aan de Schrijversacademie gedaan ennn op het moment werk ik nog bij een versafdeling en ga ik na de zomer een baan zoeken in de media / creatieve sector. Heb ondertussen al zes jaar een relatie en hoop binnenkort samen te kunnen wonen. Excitinggg.
OH en wat leuk dat Falcon nog bestaat maar nu Floran is
Ga naar pagina : 1 ... 19 ... 34, 35, 36
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: