Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Zuzie

Zuzie

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Zuzie Empty Zuzie zo 27 dec - 5:31

Himanasja

Himanasja

Hallo mensjes!!!
Ik ben in deze site terecht gekomen door Mandy (Spreek je op zyn engels) Ik woon in België maar ben geboren in Canada. Mijn beste vriendinnen zijn Mandy en Han XD Die miss ook in deze site zal aanloggen. Ik heb dus 3 geweldige paarden! mijn oude Loen woonde ook in Canada. Ze heeft echte mustang bloed maar is niet in het wild geboren. Ze is 23 j. Ook heb ik 2 jonge paardjes Maba merrie ong 5 jaar heeft als ras andalusiër. Haar specialitijd is springen. We zijn haar nu dresuur aan het aanleren wat totaal niet goed gaat! En dan mijn veulenhengstje die nog geen naampje heeft... hij is geloof ik 6 maanden.
voor de rest heb ik een kat Silver. Vissen een hond Husky. Ik rijd ook vaak samen met Mandy. Dan rijd ze met Loen. We draven alleen omdat Loen wel heel wat oud is XD Han rijd niet zo graag maar verzorgt graag paarden. Maar he het gaat nu over my. Ik heb indiaans bloed en heb dus een lichtbruine huid. Zwart bruin haar en blauwe ogen. Ik heb een breed lichaam maar niet dik!
Voor de rest moet je me maar leren kennen en zo.


xxxx

2Zuzie Empty Re: Zuzie di 9 feb - 8:28

Amiya

Amiya
Administrator

JEEJJJ =D ik ben ook een halve Amerikaan _O-

3Zuzie Empty Re: Zuzie di 9 feb - 8:30

Moa

Moa

Ik half albanees en er zt ook wat frans, afrikaans, engels en amerikaans en natuurlij kook belgisch in mijn bloed, en spaans. Tof he? En nog veel pleizertjes met je verder leventje!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

 » A L G E M E E N » Voorstellen » In RL » Zuzie

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum