Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

He wat jammer, net niet het 100ste lid

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nirvana

Nirvana
VIP

Hallo allemaal!

Ik ben sinds welgeteld een half uur lid. En aangezien het mijn vaste ritueel is, komt hier mijn voorstelstukzegje (is dat een woord?).

Ik ben Eva, bijna 16 jaartjes jong (15 is zo'n rotleeftijd..) en rijd al sinds mijn 6e paard. Daar later wat over. Ik ben bij dit spel gekomen door één of andere paardenspelverzamelsite, waar Rain DH blijkbaar heeft aangemeld. Ik was verrast door het aantal leden en besloot de site ook met een bezoek te komen vereren! Hihi, nouja, vereren ... Laten we het erop houden dat ik niet de stilste ben, ghehe.

Ik RPG al... al... *telt* 7 jaar! Ghee wat is dat lang! Niet dat het in het begin veel voorstelde hoor... clown Maar ik was heus verslaafd. Helaas heb ik de nare eigenschap spellen uit te kiezen die na een paar maanden inactief worden, dus ik hoop dat het hier beter gaat!

Goed, in het dagelijks leven zit ik in de 4e VWO (lees: gymnasium) en daar doe ik ontzettend veel voor. *kucht* *kucht nog harder*
Ik doe er genoeg voor om over te gaan, daar gaat het om. Mijn hobbys zijn voornamelijk lezen, muziek luisteren, lol maken, paardrijden, Photoshoppen en RPG'en. Na de middelbare wil ik graag een studie Grafisch Vormgeven / Ontwerpen gaan doen bij de kunstacademie. Dat lijkt me echt ontzettend leuk! Verder heb ik momenteel 2 verzorgpony's, waarvan ik er met één ga stoppen: Leia, een ArabierxNew Forest merrie van 1.43 en een stuk chagerijn, en Floris, een Haflinger ruin van 1.54 en een enorme lieverd. Ra ra ra met wie ga ik stoppen!

Nou, dat was het wel zo'n beetje.. (Jullie: Aahhhh? Neutral) Ja echt! Ik heb nog aardig wat te ontdekken hier, iig hoe het werkt. Complimenten naar de staff in ieder geval! Met het paardenprofiel is het erg leuk geregeld. Wel had er iets duidelijker aangegeven mogen worden dat je inlognaam ook de paardennaam moet worden, dat had ik bijna ehm, verkeerd gedaan. Bij alle fora heet ik namelijk gewoon Eva als inlognaam, en dan als naam op het forum zelf de paardennaam, alleen die optie is hier niet. Maargoed, blond hea! Lay vind ik ook mooi gedaan, ik moet alleen oppassen dat ik me niet ga storen aan dat felle blauw (hoe komen jullie daar in godsnaam bij? Alles is grauw!). Máár dat zijn een paar kleine dingen, ik vind het erg leuk en goed geregeld hier!

Nog even een foto'tje van Floor:
He wat jammer, net niet het 100ste lid 2nq5l36

En dan zometeen maar beginnen aan het voorstellen van Nirv! ^^

Zeg eh, ik zie dat lang niet iedereen een voorstelrondje heeft gedaan, maar ik ben heel lief, dus willen jullie alsje-alsje-alsjeblieeeft reageren? (a) (ik kan geen engel poppetje vinden Shocked)

Oh, nog een paar dingen:
- Ik ben gek
- Ik ben verslaafd aan smilies (ik heb me nu echt goed ingehouden, goed he? Very Happy Ik ben wel braaf in RPG posts, don't worry)
- Ik hou van onzinnige, samengestelde woorden
- Ik ben altijd beschikbaar voor mensen die zich vervelen en zin hebben om gezellig te doen!

Dáaag lieve mensjes! <3

P.S. Verdien ik geen prijs voor langste-voorsteltopic-ooit? Very Happy



Laatst aangepast door Nirvana op vr 22 jan - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Titel gewijzigt)

Rain

Rain
Administrator

Wouw Neutral
Oke, nu moet ik proberen om jouw post te beaten Very Happy
Ik ben ook verslaafd aan smilies, maar het ziet zo onprofessioneel uit als je als admin achter iedere regel een smilie zet. Bovendien hou ik ook van onzinnige woorden, als voorbeeld:
Een paar jaar geleden was mijn wachtwoord:
Squerodiknippo
Vraag je je al af wat het is? Raad nog maar eens, het is een schaar XD

Des tijds(Iewl oud woord Neutral) had ik dat verzonnen onder tekenles.

Verder doe ik al 2.5 jaar aan GIMPen, wat dus extreem veel op photoshopprut lijkt. Met photoshop kan ik raar genoeg niet omgaan, maar als je eenmaal ergens gaat werken als graphisch desinger, dan krijg je toch een 'inside' programma.


Echt leuk dat we over het algemeen dezelfde intresses hebben!
Alleen rijd ik geen paard, weet je hoe komisch. Je maakt een paardenRPG, maar je rijdt zelf geen paard. Maar goed. Ik ben nu 14 en ik RPG vanaf mijn 12e.


*Snik* ik weet niets meer te verzinnen.

Oja! Het belangrijkste vergeten:
Veel plezier! En als je vragen hebt dan kan je naar een van de helpers, Cobrazarao, of naar mijn gaan :)

Verder zal ik proberen of ik het wat duidelijker kan neerzetten voordat je je registreert.

EDIT: Gelukt! Ik heb even een tutorial gezocht, en dit is het resultaat:
Klik!

Jij wint*snik*
Alleen kan ik je geen prijs geven, anders ha dik dat wel gedaan Razz



xxx
Rain/Claudia

Nirvana

Nirvana
VIP

Oeh leuke reactie Claudia! Very Happy

Ik ga niet proberen jouw post te beaten, want dan ga ik allemaal onzin typen wat je toch voor geen moer interesseert, dus dat is niet erg handig, dan wordt dit meer een kletstopic in de zin van wie-kan-de-langste-post-schrijven, en dat was niet mijn bedoeling toen ik dit topic opende, eerlijk gezegt. Oeps, nu dwaal ik toch weer af ...

Niet paardrijden terwijl je een paardenRPG hebt is toch niet erg? Als je paarden maar leuk vind en hun gedrag een beetje kent, anders heb je wel een probleem Razz I mean, ik heb zelfs een keer 'Hij haalde zijn schouders op' gebruikt. Vermenselijking heet zoiets. Je moet mij echt niet vragen hoe een paard zijn schouders op kan halen of kan grijnzen. Zie je al een grijnzend paard voor je? Niet doen. Maar dat ziet er ongeveer uit als een gapend paard dat geen zin heeft zijn mond open te doen. Dat faalt!

Photoshop ownt GIMP. Ik heb GIMP ook wel eens geprobeerd, ik snapte er geen moer van en kon een heleboel opties die ik in PS ontzettend vaak gebruik, niet terugvinden. Als je er goed mee om kan gaan kun je er wel veel mee, heb ik gemerkt. Maar Photoshop ownt! Waarom download (foei, stoute ik) je niet eens Photoshop Elements of Paint Shop Pro? Dat zijn allebei wat vereenvoudigder versies van Photoshop. Eventueel kan ik je nog wel helpen :)

Als ik vragen heb, open ik een post onder vragen. Duah ^^, Ik moet toch mijn posts een beetje opkrikken, niet?

Goed dat je het erbij hebt gezet! Er zullen vast wel meer mensen zijn die net zo blond zijn als ik, muwhaha! Dan maak je een naam aan van; IkHouVanKoekjes ofzoiets, en dan moet je paard ook zo heten. Dat is best een beetje sneu.

Hoezo je kunt me geen prijs geven? :O
Kun je geen nieuwe rang aanmaken als 'Langste Voorsteltopic-Schrijfster of zoiets? Very Happy

Oeps, ik geloof dat ik je post toch gebeat heb. In ieder geval qua leestekens. Sorry! Very Happy

Dragana

Dragana

allesins WELKOM!
Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op DH wat zeker zal zijn denk ik!
Ik rijd nu al 3 jaar paard en spring al behoorlijke sprongetjes He wat jammer, net niet het 100ste lid Icon_biggrin
Zelf heb ik (jammer) genoeg geen paard/pony..
Mijn lievelings pony wordt verkocht He wat jammer, net niet het 100ste lid Icon_cry
Ik ga haar zo missen...



Laatst aangepast door Dragana op za 23 jan - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt

Nirvana

Nirvana
VIP

Haha heb je het helemaal gelezen, Dragana? Respect! ^^
en ik denk dat dat zeker goed zal komen, met de 101 leden! Very Happy

Dragana

Dragana

ik heb alles gelezen girl xD

Nirvana

Nirvana
VIP

Gefeliciteerd, ook Nirvs geschiedenis en karakterbeschrijving?
dan heb ik helemaal respect voor je, haha!
T is nogal een lap tekst Embarassed

Dragana

Dragana

heb alles gelezen, wees gerust xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum