Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Twister [Ben er al een tijdje]

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Twister

Twister

Hey, ik ben er al een tijdje. maar ik heb dit noch nooit gedaan dus dit is Twister

Naam: twister
leefdijt: 3
karakter: Is een goedzakje. Woord boos op slechte paarden. Is erg aardig dat betekend een goedzakje:p Geslacht; Hengst
Talent: Twister was al van veulen als aan erg snel. hij hield nooit op. hij hat erg veel conditie. als een volwasen paard hem pakte gallopeerde hij weg. Ze kreegen twister nooit te pakken. toen hij 3 werd gebreukte hij zijn talent niet meer. Maar diep van binnen is hij nog een waren kampioen.
I had a champion
them at a gallop. but my gift
is now deep inside.
Mijn teksteje als paard:
I'm not who you think I am covered.
I'm pretty fast, etc.
But was raised in a poor family
of horses. You understand me.
but if you get my thorough history
know you know who I am.
I am the first good bag
In my family well and heal.

Mijn leve: twister is op gevoet in een gezinnetje. Hij werd er snel uitgegooid want niemand mocht hem daar. dat dee hem erg veel verdriet en pijn. zijn familie scholt hem uit als dom mietje goedzakje enz. Alleen zijn moeder dee aardig maar behandelde Twister als een veulen. Zijn familie jachte hem weg toen hij 2 maanden oud was. Een tijdje later kwam hij te maken met groote hengsten die hem plagen. En hem nooit met rust lieten. Nu weet hij wel beter. Hij is nu goed. En heeft zijn liefde van zijn leven gevonden Kairi. Hij is nu niet zo meer bezig met het verlede. Maar aan te toekomst.

http://oldmystery.4umer.net/

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» twister it's too long ago

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum