Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meeeet ... Me!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Meeeet ... Me! Empty Meeeet ... Me! ma 25 jan - 20:35

Sythka

Sythka
VIP

Hayhay,

Nou, zoals misschien enkele van jullie weten (misschien alleen Nirvana) is mijn RL naam Maaike. Ik vind het eigenlijk makkelijker deze naam aan te houden, maar goed, het is nu eenmaal zo dat je je moest registereren onder je paardennaam. Cionaodh hoort ook bij mij.
Naam: Maaike
Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw/meisje (duhh xD)
Provincie: Utrecht.
School: Ik ga in Amersfoort naar school -> Corderius College en zit nu in 4 Havo ^^.

Ik rijd sinds m'n 10e paard, dus nu dik 6.5 jaar. En ook sinds anderhalf jaar heb ik een verzorgpaard, nouja. In die tijd heb ik bij dezelfde eigenaar drie verschillende paardjes verzorgd. Ik begon met een Haflinger, een ontzettend leuke merrie, maar ik miste de klik. Toen zei ze dat ze misschien wel 'n ander paardje voor me had.
Dit was een 20-jarige KWPN merrie die uit Belgie afkomstig was en daar Z2 had gelopen. Nou, mooi, want ik vind het heerlijk om te dressuren ^^. Voor deze merrie heb ik tot ongeveer mei vorige jaar gezorgd, ze heeft waarschijnlijk een glijpartij gehad in het land. Ze had haar heup verdraaid en moest op rust.
In de tussen tijd ben ik overgestapt naar een bonte KWPN ruin van 7 jaar. Eerst alleen een beetje poetsen. Hij had namelijk een blessure opgelopen én daaraan een trauma overgehouden; je kon geen handdoekje op zijn rug leggen of hij raakte in paniek. In de zomervakantie hebben we hem zo ver gekregen dat je hem gewoon kon rijden, longeren, en ook buiten. Springen vind hij geweldig, dit kan hij dan ook super goed! Hij is echt een knuffel paard, als hij los staat in de bak volgt hij je overal en rent met je mee als jij rent. De laatste tijd begint hij brutaler onder het zadel te worden. Bokjes geeft hij regelmatig, en als hij echt niet wilt gaat ook die voorhand de lucht in. Maar ach, met wat hulp gaat het wel weer beter. By the way; ik ben 1 van de 4 verzorgers die hem rijden Wink. En hier hoef ik geen commetaar op.

Ohja, ik was al bijna vergeten om over mijn RPG'ervaring te vertellen ^^. Ik roleplay nu zo'n 3/4 jaar, ik weet niet meer precies welke van de twee het was xD, maar ik begon wel rond begin maart! En dat was op Paarden Kudde, hier heb ik Nirvana ook leren kennen ^^. Dat heb ik gespeelt tot het sloot, op Horsetycoon ben ik actief op het forum (RPG) en speel ook hier en daar wat human RPG's. Ook heb ik met Eve een eigen RPG, -> Silver Miths, weet alleen niet of ik die hier mag plaatsen..?

Uhm, dat was het wel. Of wil je nog meer weten? ^^

2Meeeet ... Me! Empty Re: Meeeet ... Me! za 25 sep - 7:05

Chance O' Baico

Chance O' Baico

Welkom op DH:D
xx

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum