Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Looking for a beautiful mare

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Ghost~

Ghost~

Sierlijk draafde de sierlijke zwarte Arabische volbloed hengst rond. Hij keek onderzoekend om zich heen. Hij vond het allemaal maar vreemd en was hier nog nooit echt geweest. Hij brieste luid. Hij verruimde z'n draf passen en ging over in een middendraf waarna hij over ging in een sierlijke snelle galop. Hij gooide z'n hoofd omhoog en een lange vrolijke hengsten hinnik verliet z'n keel. Hij ging harder en harder en minderde vaart toen hij een meer zag. Hij kwam tot stilstand bij het meer en bekeek het meer. Het was er prachtig. Het leek wel een paradijs,een sprookje. Hij dacht na. Hij dacht na over de toekomst.

Zou hij ooit hier zijn met een merrie ? Een merrie die hij leuk vond ? Een merrie die ook hem leuk vond ? Iemand die van hem hield ? Iemand waar hij veel plezier mee kon beleven. Hij dacht na... Zou z'n wens ooit uitkomen ? Zou het gebeuren. Hij ging liggen bij het meer en droomde over zo'n merrie die zo was..

Roma

Roma

Ze liep al een tijdje rond in het wilgenwoud. Ze besloot weer terug te gaan naar het meer om wat te drinken. Ze zou dolgraag willen zwemmen, maar dit was een te mooi meer om in te zwemmen. Iedere keer dat ze bij het meer was, moest ze zuchten zo mooi vond ze het. Ze galoppeerde aan en besloot ondertussen wat te gaan trainen. Ze ging sneller en sneller en zigzagde tussen de bomen door en moest gauw een noodsprong maken, want er was laatst een boom gevallen en ze kon niet meer op tijd stoppen. Dus ze sprong er overheen en viel terug in een draf. Ze draafde de rest van het stuk en kwam aan bij het meer. Wauw!! Het is hier echt mooi! Ze liep naar de waterkant en dronk gulzig.

Ze schrok. Ze zag iets aan de overkant. Het was een paard en bewoog haast niet. Is hij gewond? Ze galoppeerde snel aan en rende om het meer heen. Het laatste stuk stapte en ze merkte tot haar opluchting dat hij gewoon adem haalde. 'Hallo? Gaat het een beetje?' Ze kreeg geen antwoord. Zal ik of kan ik beter..? Ik doe het gewoon. Ze steigerde en hinnikte keihard. Daar moest hij wel wakker van worden.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum