Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

New and looking for friends.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1New and looking for friends. Empty New and looking for friends. zo 19 sep - 4:20

Rozenwind

Rozenwind

Een kleine ondeugende shetlander stapte rustig door het bloemenveld. Ze genoot van de heerlijke geur van de kleurrijke bloemen. Ze dacht weer terug aan haar moeder. Waar zou ze toch zijn... Daarom was ze hier ook heen gekomen, misschien dat haar moeder hier was. Ze had slechts vage herinneringen aan haar, maar ze waren zo liefdevol. Rozenwind bekeek de zon die als op het laatste moment in één keer onder de horizon verdween. Wat was het mooi... Ze wou graag nieuwe vrienden maken. Een nieuw leven beginnen. Wat stond er hier op haar te wachten? Ze hoorde in de verte een groepje paarden galopperen. Opeens hoorde ze achter zich een adem. Ze draaide zich om.

(Voor iedereen.
Je mag haar moeder spelen,
maakt niet uit als je maar een shetlander
bent. Voor het hele verhaal eventjes
naar kennismaking als paard, en dan
Rozenwind)

Lou

Lou

"ik ben Lou en jij ik ben echt aardig hoor en dus"Lou liep even om haar heen en dus zach Lou het "ik ben een meisje en jij?" ik vind jou wel aardigen jij mij want ik ben wit en jij bruin en ik niet stout hoor echt waar want dat zijn de paarden bij de drakenberg en ik vind je echt aardig.

EDIT BOOTS: Gelieve iets langer posten. De minimale lengte is drie volle regels Wink

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum